Octobre.

Oh, da! Azi am inceput cursurile de delf si sunt in French mode *da, cand o sa incep cambridge-ul, am sa spun asta in fraceza;)*. Si asa, ca o parere doar dupa primele 2 ore, a fost geeeeenial <3. Siiiii acum nu mai sunt chiar asa de speriata ce intelegerea orala:). In fine, nu despre asta vreau sa scriu postul… De fapt, nu vreau sa scriu despre nimic. In scurt timp trebuie sa merg la culcarica, iar nu mi-am invatat la romana *bine-nteles*, dar simt ca tot neglijez blogul, asa ca am sa folosesc minutelele astea libere ca sa vedem ce mai e nou legat de chesti livresti.

Pentru inceput *nu pot sa ma abtin de la un pic de palavrageala, nu pot!* voi ce mai cititi? Eu tot la Lorelei sunt, care pana acum imi place foarte mult, dar am ajuns abia pe la pagina 120, sau asa ceva, pentru ca na beleaua, ca nu prea am timp de citit… Cel putin in timpul saptamanii nu prea am, dar in weekend nu-mi vine deloc sa stau in casa. Deloc. Si de vreo 2 saptamani incerc sa ma hotarasc ce carte as vrea de la Libris pentru recenzie in octombrie. Ciudat e ca nu prea stiam din ce sa aleg, adica da, am un wishlist care da, e destul de lung dar nu, parca nu prea ma mai atrag titlurile :-S. Mama mi-a spus sa incerc si literatura rusa, ca-i frumoasa. Si m-am indreptat direct carte Anna Karenina, si as fi vrut-o pe asta, de n-ar fi avut aprox 950 de pagini. Asa ca pe ea o pastrez pentru luna decembrie, cand probabil o sa am mai multicel timp liber:). Dar in afara de cartea asta nu mai aveam nici o alta varianta pe care sa o iau in considerare. Stupid, nu-i asa? Atatea carti pe lumea asta iar eu sa nu vreau niciuna in mod special? Dar astazi, cand imi scriam un comentariu la romana, m-a pocnit deodata, asa, pofta de un roman politist a la Agatha Christie. N-am mai citit unul de aproape 2 ani, asa ca am intrebat repede daca se poate sa-mi trimita Petrecerea de Halloween, inainte sa am timp sa ma razgandesc sau ceva… Mda, am ales cartea doar dupa titlu. Pentru ca e octombrie si pentru ca imi place Halloween-ul.
*App de octombrie, in sfarsit simt ca e toamna! La temperatura ma refer mai mult. Dar cred ca o sa scriu in curand si mai pe larg un post de 'bun venit octombrie…da, chiar daca se face jumatatea lunii pana atunci…*

Acum sa trecem si la noutati editoriale. Leda e harnicuta rau, dupa ce si-a refacut puterile in vacanta de vara. Click pe coperti pentru detalii:).


Iar la AdevarulShop puteti gasi oferte la cartile lui Jules Verne, pe care le gasiti la pret de 4.99 lei si reduceri de 50% la carte straina.

Cam atat pentru seara asta, noapte buna! <3

Photobucket

15 comentarii (+add yours?)

  1. Simona Husaru
    Oct 10, 2012 @ 13:15:13

    Chiar ca se simte toamna mai bine acum! Cel putin ieri a fost destul de frig dimineata :)) Chiar foarte frig. Si in casa a inceput sa se simta :-s Au anuntat vreme buna la noi pana miercuri *cica* iar in week-end temperaturi de 20 de grade :D => poti sa te bucuri de iesit in voie :))
    Cateodata si eu stau sa ma gandesc nu stiu cat pana sa aleg o carte… de cele mai multe ori starea noastra de spirit vrea ceva si parca nu gasim acel ceva pana cand ne trazneste :)) Lectura placuta alaturi de Agatha Ch. <3 Si eu ma gandisem ca a trecut destul de mult timp de cand nu am mai citit ceva scris de ea. Am revazut serialul Agatha Christie's Poirot si mi-am reintrat in spiritul de detectiv :-B
    Cat despre cele 950 de pagini ale Annei Karenina… :)) She can wait. Si eu caut carti mai subtirele in perioada asta :-"
    Succes si cu delf-ul ~~ :]

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 10, 2012 @ 18:46:47

      Eu ma bucur ca in sfarsit e mai racoare afara, ca m-am saturat de atata caldura si de purtat tricouri, acum macar am trecut la maneca lunga:)).
      Oh, da, exact e! Ce-mi place cand cineva spune exact ce simt:).
      Mercic frumos!
      Lectura placuta si tie<3

      Răspunde

  2. krisszu95shinny
    Oct 10, 2012 @ 13:58:36

    felicitari pentru pregatiri ,,,,si pentru Delf,,,Hm dar am o intrebare, dupa ce citesti cartile de la libris le inapoiezi sau cum? ….krisszu

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 10, 2012 @ 18:57:22

      Mercic frumos, dar deocamdata nu prea ai pentru ca ma felicita, ca doar am inceput cursurile:)..Sa vad ce fac la examen in februarie :-S
      Nu, nu inapoiezi cartile la libris. Cartea e ca un fel de plata, recompensa ca sa zicem asa. Tu o citesti si ii scrii recenzie, cu link-uri spre sit-ul lor pe anumite cuvinte, iar cartea iti ramae tie :).

      Răspunde

  3. Lexy
    Oct 10, 2012 @ 16:11:42

    succes cu Delf-ul! :) Si eu vreau sa dau peste 2 ani Cambridge-ulul, dar vroiam sa stiu, trebuie sa faci cursuri? sau dai pur si simplu testul? nu am inteles niciodata prea bine chestia asta.

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 10, 2012 @ 19:00:01

      Merci mult:)
      Nu-i neaparat sa faci cursuri, poti sa dai pur si simplu examenul daca vrei si daca te simti in stare..Dar recomandat e sa faci cursuri, ca sa te obisnuiesti cu tipul de exercitii si sa stii la ce sa te astepti.

      Răspunde

      • Lexy
        Oct 10, 2012 @ 20:52:25

        multumesc ca mi-ai spus :) si cam cat costa, asa?

      • Sayuki
        Oct 10, 2012 @ 21:21:04

        Cu placere:3
        Cursurile sunt 4 milioane *vechi..*, iar aici intra 2 ore pe saptamana pana spre sfarsitul anului scolar, dar examenul e vreo 6, deci e foarte nasol sa-l pici :-S La delf e mai ieftin, undeva in jur de 2 milioane jumate, sau asa ceva..

  4. Bia
    Oct 10, 2012 @ 21:49:25

    Postareee <33 Deci mă înspăimântă tare de tot astea cu Cambridge şi Delf, dar nu ştiu de ce :-s Eh, şi la mine e cam la fel cu cititul… Am reuşit o victorie pe care nu credeam că o voi reuşi, aceea de a termina vol.3 din Fetele Gallagher :) Nu credeam că o pot face :)) Apropo, sunt doar 4 volume cu Bravo Girl, nu? :)
    Succes cu Delf-ul, spor la citit şi crede-mă că şi eu mă bucur că toamna a venit şi e frig şi port mânecă lungă, că mă săturasem de tot de tricouri! :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 14, 2012 @ 11:01:53

      Pe mine si la delf si la cambridge ma inspaimanta partea de speaking :-S..restul probelor parca sunt mai okay..
      Da, sunt numai 4 volume:)
      Merci:) Spor la citit si tie <3

      Răspunde

  5. Patty
    Oct 11, 2012 @ 12:31:15

    Mult succes cu Delf-ul si lectura placuta! Am inteles ca esti a 11-a, asa ca nu te stresa prea tare cu scoala, ok? :)) Ca pentru asta e clasa a 12-a (iti zic din proprie experienta, doar o traiesc acum). Sa ai o zi frumoasa! :*

    Răspunde

  6. Anushka
    Oct 12, 2012 @ 16:04:42

    si yo am citit petrcerea de halloween(de fapt mai am cateva pagini sau capitole nu prea mai stiu pt ca de vreo saptamana nu am citit daloc din ea ..:D)oricum week-ul asta poate reusesc sa o termin poate poate ..sa stii ca e super faina..la mine e prima carte scisa de agatha christie sa chiar imi place stilul ei..aah ti-as recomanda o carte tot politista scrisa de Tara Moss ,,Split,,e taree faina!!sa-mi spui daca iti place ,spor la citit!:)

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 14, 2012 @ 11:08:35

      Si mie imi place stilul ei, cartile ei sunt singurele romane politiste care ma atrag:). Merci de recomandare, am auzit de carte, dar habar n-aveam ca e politista..sau ce gen e:))

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

