Nou in biblioteca…(19)

Da fapt, azi planuiam sa va povestesc din Minunatele aventuri ale lui Sayuki in universul bacovian, dar toata ziua am umblat aiurea iar acum am teme pe care inca nu le-am terminat *tipic*, deci n-am asa mult timp sa ma intind cu vorba *teoretic..pentru ca practic stiu ca am sa o las balta, o sa spun ca invat maine in autobuz, iar maine in autobuz o sa o las balta de tot, ca ce chef de invatat o sa am eu la ora 8? a?* asa ca las pe maine..nu, maine trebuie sa invat la mate ca joi am test..pf’ui poimaine, probabil, palavrageala si azi doar fac un micut inventar cu ce mai am nou in biblioteca de..aproape 2 luni incoace. Nu-s multe, dar cate sunt.

De la Libris am primit in septembrie Hobbitul. Nu ca n-ati fi stiut deja asta, dar na, acum pun si poza:).

Din Carturesti mi-am luat Dragoste si Prietenie de Jane Austen, pe care am citit-o, i-am facut si recenzie, aici o gasiti.

De pe Elefant.ro am luat manuale de biologie pentru mine si inca vreo cateva colege *uh, ca urat e sa trebuiasca sa-ti cumperi manualele..* si, bineinteles ca nu puteam sa las comanda asa, fara sa-mi mai iau eu vreo alta carte:). Asa ca am comandat 3 cartulii pe care mi le doream demult, si anume Printul Mecanic *va vine sa credeti?! am dat doar 14 lei pe ea…era o reducere de nu mai stiu cat, plus reduceream mea de 10% ca-s clienta fidela, plus un voucher de 10 lei si puf!*, Sacrificiul, adica Eve 2, si Lorelei, pe care demult vreau sa o citesc si o tot pandeam prin librarii si intr-un final am luat-o cu doar 3.5 lei si pe care am inceput sa o citesc dar n-am terminat nici primul capitol, ca azi am avut alte activitati, iar despre ce-am citit ieri am spus ca o sa va povesteasc zilele astea:); oricum, abia astept sa intru in poveste<3.

Siii..ultimile dar nu cele din urma, fetele Gallagher, luate toate 4 cu BravoGril. Cu cititul am ramas cam in urma, pe la pagina 50 din al doilea volum *eu stiu cat am cautat permisul de biblioteca pana mi-am adus aminte ca l-am folosit ca semn de carte acum vreo luna cand citeam din fetele spioane..* Deeeci, trebuie sa recuperez..dar iar am o gramada de carti pe care abia astept sa le citesc, si astea, si cele din posturile trecute, dar pe care inca nu le-am citit si uh, pofta mea de citit e inca anemica si asdfghhjk @.@

*V-am spus vreodata ca ador carourile? Daca nu, atunci va spun acum: Ador carourile! Trecand peste faptul ca volumul 3 mi se pare ca nu prea se armonizeaza asa bine cum o fac celelalte, cotoarele seriei asteia mi se par geniale<3*

Atat la mine. Voi ce bunatati aveti noi prin biblioteca?

P.S. La AdevarulShop au iarasi oferte:). Pret unic, 7.99 la colectiile 100 de carti pe care trebuie sa le ai si Aventura si 9.89 pentru Aventruile lui Sherlock Holmes si Delicii in bucatarie.

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. larisaoana
    Oct 02, 2012 @ 23:06:29

    Imi era dor de o postare ca aceasta:D
    Eu, am multe noutati in biblioteca, mai ales ca acum am inceput sa comand carti online;))

    Răspunde

  2. Alexandra M.
    Oct 02, 2012 @ 23:13:53

    WOW..ai ce citi. Sa te bucuri de ele. Si astept recenziile :)

    Răspunde

  3. Simona Husaru
    Oct 03, 2012 @ 10:50:19

    Foarte dragute achizitiile :D Si eu sunt de parere ca volumul 3 din Fetele G. parca nu se potriveste asa mult cu celelalte :)) As vrea sa incerc sa citesc Dragoste si prietenie intr-o zi. Sunt curioasa cum e <3
    Lectura placuta! Eu am si uitat ce am mai strans in ultima perioada :)) Trebuie sa imi sortez cartile ca sa vad ce am nou :-? Stiu cert ca am citit Legaminte si Raspantii de Ally Condie dar in rest parca am un lapsus enorm :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 04, 2012 @ 14:53:29

      Merci la fel:) Nici eu nu-mi prea dau seama asa, direct, ce am nou in biblioteca, trebuie intai sa ma uit la ultima postare de la rubica asta si apoi sa sa scanez rafturile cu privirea, fiecare carte pe rand, pana intalnesc una care pare-mi-se ca-i mai noua in peisaj:)). Oh, Legaminte am citit-o si eu..si vreaaaau Raspantii<3.

      Răspunde

      • Simona Husaru
        Oct 10, 2012 @ 13:15:23

        Da, cam asa cred ca procedam majoritatea :)) Cand o sa imi scanez si eu cartile sunt curioasa ce descoperiri fac *^^* ~~ Sper sa poti citi Raspantii in curand. Mi-a placut si al doilea volum ~~

  4. Bia
    Oct 03, 2012 @ 20:00:13

    Oh, drăguţe achiziţiile :) Şi eu mi-am luat azi ultimul volum din Fetele Gallagher. Ciudat e că eu credeam că apar la 2 săptămâni, iar azi când m-am dus la chioşc să mi iau Bravo Girl văd că este şi cu cartea :o . Bine că aveam destui bani la mine :)) Eu am rămas la volumul 3 , cam pe la jumătate, ori m-am lungit eu cu el prea mult (la fel cum am făcut şi cu Şovăire, de abia sunt la pagina 80 o_O ) ori nu este el pe gustul meu că deja m-am plictisit de poveste, bine că a intrat şi Zach în acţiune :x.
    Oh, mă bucur că ţi-ai luat Eve 2 , abia aştept să aflu părerea ta despre ea. :)
    În biblioteca mea , mai nou este Constrângerea din Jurnalele lui Stefan, pe care abia aştept să o dau cuiva de ziua lui ca să scap de ea :)) Mi-am luat-o cu revista Bravo pentru că era acolo un articol care mă interesa mult, şi surpriză, nu mai avea revistă fără carte. :( Mai am şi Club V primită de ziua mea (acum muult timp) şi Noua şi scurta viaţă a lui Bree Tanner :).
    Mult spor la citit! :*

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

