Post de weekend.

Siii este iarasi sfarsit de saptamana, primul din acest an scolar:). Dragut, nu? Oricum, asa de repede mi s-a parut ca a trecut saptamana asta…vreau sa spun ca mi se par ca trec mult mai repede orele de dimineata fata de cand faceam dupa-amiaza si timpul se misca cu viteza unei testoase. Si da, inca mi se pare ciudat sa fiu dupa-amiaza acasa:))..dar ma obisnuiesc eu:). Saptamana voastra cum a fost? La mine a fost okay, cum spuneam, orele parca au zburat, noua profa de chimie e si ea okay, nu a intrat pe usa scuipand flacari asa cum ne-am fi asteptat, zilele trecute mi-am petrecut mare parte din pauze dormind pe ce perna umana gaseam dar azi, desi m-am trezit asa de urat (nici macar n-am lasat sa cante toata melodia de la alarma, ca ma enerva..lucru foarte ciudat la mine, avand in vedere ca in fiecare dimineata ma desteapta Sam cu cantecul lui pentru Grace, Summer girl<3 -cantat defapt de Jonas & Plunkett, dar nu conteaza asta-) si nu mai puteam de somn si mai si ploua afara si era atmosfera d-aia de dormit si totusi, dupa ce am ajuns la liceu eram cam vioaie, dupa ora a doua am baut si un laptic cu cafea *automatul avea o multime de butoane si pe o gramada scria cafea cu lapte..deci colega a ales butonul pe care scria lapte cu cafea:))* si am fost vesela toata ziua:)). Si am mai avut si 7 ore..a trecut ciudat de repede timpul. Si s-a mai modificat putin orarul si acum imi place si mai mult<3. Am 2 zile cu 7 ore, in care incep la 7:30 iar in restul zilelor am doar care 5 ore si incep la 8:30-9:30 :). Daar treaba incepe sa devina serioasa si nasoala… Adica tre sa profitam cat mai putem, ca in curand incepe macelul:)). Si cu asta vreau sa spun atat ca trebuie sa ne punem pe invatat *in special la mate ma refer* cat si ca incep DELF'ul si Cambridge'ul. Si pentru ca la engleza ma descurc la vocabular, conversatie si auditie, dar, cum mare parte din engleza n-am invatat-o la scoala, stau prost la gramatica, capitol la care stau cel mai bine la franceza, unde am si vocabular dar unde nu am facut niciodata auditie si unde nici nu sunt in stare sa port prea usor o conversatie pentru ca sunt groaznica la pronuntie, eram foaaaarte nehotarata @.@ Apoi parintii mi-a spus ca daca eu ma simt in stare, ei fac un efort sa mi le plateasca pe amandoua si asta a sunat a provocare asa ca am fost automat 'asdfgfg cum adica 'daca ma simt in stare'?! challenge accepted! ' Colega de banca e in aceeasi cratita cu mine, asa ca daca murim, macar murim impreuna. Si diriga *franceza* s-a oferit si anul asta sa ma pregateasca suplimentar pentru olimpiada *adica un fel de meditatie la scoala* si cum puteam s-o refuz? Asa ca in curand ma asteapta o gramada de ora in plus…moment in care probabil ma voi bucura si mai mult ca am doar 29 de ore in orar. Sunt curioasa: a mai dat cineva de pe aici DELF/Cambridge?:)

Hm, iar m-am intins cu vorba :-S Ce vroiam de fapt sa fac in postul asta era sa fac un inventar cu ce noi aparitii sunt, pentru ca vara s-a sfarsit..nu, asat suna trist:(.. e toamne si editurile au revenit la viata:). Click pe coperti pentru descrieri si alte detalii:)

Va atrage ceva?:) Eu abia astept sa pun mana pe Tacere<3 O astept de cand am citit Crescendo in ianuarie si in sfarsit apare<33. Si eu am fost surprinsa, ca multi altii ca de data asta nu au pastrat coperta originala, care da, si eu cred ca era mai frumoasa si se potrivea mai bine seriei dar in final am ajuns sa ma revolt; si nu impotriva editurii. Pentru ca da, stiu ca mai toata lumea e dezamagita de schimbarea copertii, dar cand am intrat pe fecebook'ul editurii si am vazut cat de revoltati sunt unii din cauza copertei asteia n-am putut decat sa am stramb de dezgust. Pentru ca pana acum toti erau 'cand apare? cand apare? dar mai asteptam mult? cand apare?' si acum, in loc sa se bucure ca intr-un final mult asteptata carte e la tipar, asa cum te-ai astepta, ei ce fac? Stau si huiduie editura pentru ca a schimbat coperta 8-| Of of, oamenii astia…
In fine..

Si pentru ca tot ma aflu la categoria 'chestii livresti', la AdevarulShop aveti pana la 50% reducere la cartile de istorie si cartile pentru copilasi si inca mai sunt reduceri si la manuale, si cu asta ma adresez mai mult celor de a XI-a – a XII-a…acum stiu si eu ce nasol e sa trebuiasca sa-ti cumperi manualele :-S..

Transmisie incheiata, un weekend vesel va doresc:) <3

Photobucket

11 comentarii (+add yours?)

  1. dumbyd
    Sep 22, 2012 @ 01:41:09

    Eu am dat Cambridge-ul acum un an

    Răspunde

  2. Patty
    Sep 22, 2012 @ 11:38:40

    Sa ai si tu un week-end placut Sayuki! :*

    Răspunde

  3. Anca
    Sep 22, 2012 @ 12:18:48

    Weekend placut si tie. Eu am avut senzatia ca in loc de o saptamana au trecut 10! =))

    Răspunde

  4. TheoRyaMarya
    Sep 22, 2012 @ 12:57:51

    Ai mei vor sa dau Delf-ul anul asta si oscilez intre a-l da acum, la anu’ sau peste doi ani, ca anul asta sunt a opta si e greu, anul viitor sunt a noua si e faza cu „acomodarea” la liceu si ma gandesc sa nu ma incurce, perfect ar fi intr-a zecea dar daca ma trezesc ca la liceu il au toti inafara de mine??? Ce clasa esti tu, daca dai anul asta imi spui si mie la ce grupa dai ca stiu ca sunt alea A1,A2,B1,B2 …?
    Cu Cambridge-ul voiam sa mai astept ca sunt in aceeasi pozitie cu tine, ma descurc la conversatie, dar gramatica ma omoara ca am prins-o mai bine din filme din poze din alea cu citate si asa mai departe. Vreau sa le dau pe amandoua dar faza e ca eu sunt singura ca la ambele ma bazez pe profele de la pregatire (pe care n-am mai facut-o de prin iulie) si ma trezesc acolo poate cu ceva ce n-am facut. La engleza m-as descurca, da la franceza…
    Ce-mi plac fazele cu asdfgh, parca vezi expresia aia de frustrare amuzanta :))
    Nu stiu ce sa zic de Farmece dar pe celelalte le vreau neaparat, desi pare si aceea interesanta, o sa o am in vedere…

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 26, 2012 @ 23:00:12

      B1 dau si sunt a 11-a. Eu cred ca depinde doar de cat de bine crezi tu ca stapanesti limba. Daca te crezi in stare sa-l dai acum, da-l acum, daca nu, mai asteapta. Dar, daca ma intrebi pe mine, cel mai ‘comod’ ar fi sa-l dai in a 9-a sau a 10-a. Pentru ca a 9-a si a 10-a mi se par mie 2 ani asa, mai relaxanti, pentru ca sunt dupa ce termini cu examenele din a 8-a si inscrisul la liceu si inainte de a 11-a, cand se presupune ca ar trebui sa te trezesti si sa te pui pe invatat pentru ca bac-ul se apropie al naibii de repede.
      Si nu cred ca a r trebui sa te ingrijorezi ca ceilalti il au iar tu nu. Adica nu stiu cum e prin alte parti, dar la mine in liceu cine da, da in a 11-a de obicei. Si e liceu bun, de top cica..

      Răspunde

      • TheoRyaMarya
        Sep 27, 2012 @ 09:07:52

        Multumesc ^_^ :) eu vreau sa dau A2

      • Sayuki
        Sep 28, 2012 @ 17:25:41

        Faci cum crezi tu, dar parerea mea e ca nu prea ar avea rost sa dai A1 sau A2, pentru ca nu prea stiu ce ce te-ar putea ajuta. Adica daca e doar asa, pentru tine, e okay, dar ca sa faci treaba mai buna, daca tot dai banii, mai bine ar fi sa mai astepti putin pana te simti in stare sa dai macar B1, petnru ca, pe langa faptul ca valoreaza mai mult, asa scapi automat si de dat o limba straina la bac:)

  5. Vero
    Sep 22, 2012 @ 17:24:30

    Paaai,frati’miu a dat Camdridge-ul in a 9,gradul C1,adica cel mai greu si l-a trecut,deci sa nu-ti fie frica.Unii nici in a 12 a nu reusesc sa ia C1,fiindca n-au incredere in ei si nici macar nu vin la pregatire,dar il dau din obligatie.
    Eu,ma gandeam sa dau DELF-ul,fiindca parca imi place mai mult franceza,cu toate ca e mai grea decat engleza si la ambele sunt cea mai buna fiindca franceza am prins-o din a 5 a si acum e usor si engleza fiiindca ma joc de zeci de ori mai mult decat fiecare copil din clasa la calculator si nevoia te invata,nop?Eu te sfatuiesc sa apelezi la ea,e o profesoara buna:))Eu zic ca la engleza ma pricep mai bine,dar parca tot spre franceza trag,nu stiu de ce:))Poate fiindca imi e un pic frica…am vazut ce i s-a dat lu’ frati’miu si mi se parea greu,acum daca ma uit peste subiecte probabil ma descurc,dar tot n-am curaj.
    CAMBRIDGE-UL SA NU-L DAI LA NOI IN LICEU.DA-L LA CALINESCU.Fiindca,aici vine o parte mai complicata.La noi,la Decebal,se dau diplome Cambridge,care sunt valabile 2 ani sau 5,nu mai stiu.La Calinescu se dau certificate,sunt mai scumpe,dar sunt valabile toata viata.Si sa-l dai pentru 2/5 ani,n-are rost,mai bine il dai la Calinscu si il ai toata viata.Am sa fac un post pe blog si am sa incerc sa explic mai multe,daca reusesc :D

    Răspunde

  6. krisszu95shinny
    Sep 23, 2012 @ 09:28:15

    eu abia anul asta am auzit de delf si asa mai departe , nu cred ca il dau …dar oricum imi pare o saptamana interesanta latine, a mea a fost aproximativ la fel, dar fara orele de matematica , nu le mai am ….pe mine ma atrag toate cartile prezentate de tine in special volumul doi din elita intunecata …in legatura cu copertile si titlul am inteles ca fiecarei librarii defapt edituri li se acorda dreptul de publicare sub un alt nume sau o alta infatisare a cartii, nu putem judeca alegerea facuta de ei, poate ca asa li s-a parut lor ca e mai ok, da cum ziceai tu ca erau pana acum cand apare si toate cele si acum huiduie, e tipic caracterelor umane, sa ridicam in slavi ceva sau pe cineva si la prima greseala sa denigram in ultimul hal..mie personal mi se pare urat dar o fost alegerea editurii, au dreptul sa o faca cu un anumit acord…imi place postul tau …

    Răspunde

  7. larisaoana
    Sep 26, 2012 @ 21:22:54

    Te astep la primul concurs de pe blogul meu: http://oanabooks.wordpress.com/2012/09/26/scuze-concurs/

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

