Lovely movies time.

Hmp. Au trecut 2 saptamani. Doua. Si inca nu mi-a reventi nici cheful de scris si nici pofta de lectura. Nici macar din Fior n-am cititi mai mult de vreo 30 de pagini! (app de Fior, azi se face un an de cand am inceput-o si totodata un an de cand am primit prima carte de la Libris -Fior:))- <3) Cred ca e timpul sa intru in panica O.o Sau nu?..Nu stiu.. De obicei atunci cand se petrec schimbari in jurul meu *cum ar fi inceperea scolii* imi piere cheful de cititi, dar de data asta parca-i prea de tot si prea din timp..Dar cum am mai spus, 2012 a fost si inca este un an destul de ciudat..probabil cel mai ciudat si plin an al meu..dar cred ca si preferatul meu:)…deeeci..o sa mai astept, daca nu merge am sa-mi bag carti pe gat cu forta si rezolv problema; asta functioneaza mereu:). Dar daca n-am citit nu inseamna ca am stat degeaba; trecand peste faptul ca am facut o pasiune din impletit bratarile prieteniei *oh, daca-ti stii cate scheme am prin pc:))* si ca pare-mi-se ca am reusit sa fac rost si de o raceala *lucru care ma bucura oarecum, ca mi-era dor de o raceala.. oricat de ciudat ar suna asta :-S…*, zilele astea m-am uitat la o gramada de filme. Mai tineti minte ca dupa ultimul maraton horror v-am spus ca am facut supradoza de asa ceva si ca vreau sa revin la filmele mele romantice si dragalase? Nu m-am mai uitat atunci la filme pentru ca pc-ul meu iar o luase razna si avea nevoie cam de un restart pe ora daaaar, intr-e timp pc-ul mi s-a rezolvat *da, s-a reparat singur, eu nu i-am facut nimic…mai face d-astea, m-am obsinuit; macar daca se strica din senin, se si repara tot asa:)* deci venise vremea filmelor:) Am sa fac ca de obicei: le iau in ordinea in care le-am vazut si va spun cum mi s-au parut mie; pentru descriere click pe postere:).

Sweet November l-am vazut la recomandarea unei foarte bune prietene, care in materie de muzica si filme are exact aceleasi gusturi ca si mine, deci ma asteptam sa-mi placa mult:). E genul acela de film tare dragut si romantic dar cu final trist si care iti spune ca trebuie sa te bucuri mereu de viata, de timpul pe care il ai, pentru ca nu conteaza cat traiesti ci cum traiesti. Recomand<3.

The Vow a fost si el dragut, dar nu exceptional.. E draguta ideea: ea isi pierduse memoria, el incerca sa o faca sa-si aminteasca, rememorand toate vechile lor amintiri<3. Dar totusi parca i-a cam lipsit ceva..posibil actiunea sau :-??…

Like crazy a fost..nici nu stiu cum a fost..poate ciudat, intr-un fel.. E vorba de o relatie la distanta iar ideea mi-a placut, dar nu mi-a placut filmul in sine.. Mi s-a parut ca a inceput prea brusc si ca s-a terminat si mai brusc, tot filmul parca a avut o atmosfera ciudata si dialogurile mi s-au parut cam..fortate… Ma asteptam la mai mult de la el..

Friends with benefits vreau sa-l vad de un car de vreme si nu stiu de ce mi-a luat atat, dar macar a meritat:). E in genul la Fara obligatii, care e unul dintre filmele mele preferate, cu doi prieteni care s-au saturat de complicatiile unei relatii asa ca hotarasc sa aiba o relatie bazata strict doar pe sex, fara sa se implice emotional si in acelasi timp sa ramana prieteni. Desigur ca nu le iese, iubirea isi baga coada peste tot. Il recomand si pe asta:).

Love and other drugs e tot in genul celui de mai sus, dar aici povestea e mai complexa, nu degeaba apare in titlu ‘..and other drugs’. Si da, se refera la medicamente:). Si filmul asta mi-a placut mult si vi-l recomand, plus ca joaca in el Anne Hathaway<3.

Cand am vazut Keith, pe tot parcursul filmului m-am gandit la Chimie Perfecta. In mare povestea e cam aceeasi, dar difera personajul masculin. Keith nu e deloc Alex. Alex e baiatul rau, Keith e un ciudat sii..mai mult nu va spun despre el. Daca v-a placut Chimie Perfecta posibil sa va placa si filmul asta; eu aveam asteptari mai mari de la ambele, asa ca m-au cam dezamagit..

Si inchei postul cu Step up, care mi-a placut chiar daca mie nu imi plac nici musical-urile, nici filmele despre dans si/sau bande care se inpusca din naiba stie ce motiv. Iar finalul *atat finalul povestii cat si dansul de la sfarsit* a fost genial<3. Urmeaza si urmaroatele parti:).

Voi ce filme ati mai vazut? Imi recomandati ceva?:)

Photobucket

19 comentarii (+add yours?)

  1. larisaoana
    Sep 09, 2012 @ 17:34:53

    Eu nu am vazut niciun film din cele enumerate mai sus, dar asta nu insemana ca nu m-am uitat la nimic. Zilele astea au fost pline de seriale:D

    Răspunde

  2. Anca
    Sep 09, 2012 @ 17:49:41

    Si eu am fost plina de seriale. :-> Incerc sa termin toate sezoanele Gossip Girl. :D

    Răspunde

    • larisaoana
      Sep 09, 2012 @ 17:54:07

      Eu tot la GG m-am uitat. am ajuns la episodul 19 din sezonul 5. M-am uitat la aproape un sezon intr-o zi, il terminam dar m-am uitat si la Don’t trust the bitch in apt 23. Si dupa ce termin, vreau sa termin al treilea sezon din PLL, sa termin Ghost Whisperer (dar sunt abia la primul sezon) si sa incep Weeds. Asa imi ocup timpul pana incepe TVD :D

      Răspunde

  3. Patty
    Sep 09, 2012 @ 17:53:22

    Le-am vazut pe toate si am avut cam aceeasi pareri ca si tine, numai ca „The Vow” mi-a placut mai mult (Channing Tatum e adorabil!), iar pe „Like Crazy” nu l-am vazut decat pe jumatate, m-a plictisit enorm. Iti recomand un film distopic extraordinar, pe care l-am vazut zilele astea si in care joaca Justin Timberlake, se numeste „In Time” si e fenomenal.

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 09, 2012 @ 17:58:49

      Mercic frumos de recomandare:). Stiam de film, mi l-a recomandat si colega de banca anul trecut, dar m-a tinut vreo jumatate de ora la telefon sa mi-l povesteasca pe tot in amanunt asa ca stiam tot si mi s-a aprut cam aiurea sa ma mai uit la el:)). Dar acum nu prea imi mai amintesc, asa ca il trec pe lista:).

      Răspunde

  4. Lexy
    Sep 09, 2012 @ 18:04:53

    eu nu am vazut nimic special zilele astea, dar in schimb am descoperit ceva revolutionar….televizorul! :)))) Pe bune, nu sunt genul care se uit la tv, decat odata pe an la vreo emisiune mai calumea. Si, cu ocazia sederii mele la bunici *din nou…* am fost fortata sa ma uit la tv…ca altceva nu aveam :))) Ei bine, mi-am redescoperit pofta pentru horror, desi le-am dat batai de cap alor mei cu filmele astea :))) *din nu stiu ce motiv se cam sperie…hmmm….*
    Well, am sa profit de ultimele zile de vacanta ca sa vad ce ai recomandat mai sus. O, si eu ador Friends with benefits:x mai ales pentru Justin T. Il adoooor:X :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 11, 2012 @ 17:45:39

      Nici eu nu ma uit la tv decat o data pe an *si aia e de obicei prima sau a doua zi de Craciun:))* in rest numai cand chiar n-am alte optiuni:)). La mine trebuie sa mai treaca o vreme pana sa imi revina pofta pentru horror:)).
      Hm, app, sper ca ti-a ajuns cartea de la concurs:).

      Răspunde

  5. dumbyd
    Sep 09, 2012 @ 18:38:19

    Mie mi-a placut enorm The Proposal, e o comedie romantica cu Sandra Bullock si Ryan Reynolds. M-as uita oricand la ea

    Răspunde

  6. bibliodevafiliala3
    Sep 09, 2012 @ 22:57:42

    Am văzut Thor (2011) ca să fac legăura cu apoi cu The Avengers (2012) Amândouă mi-au plăcut foarte mult. Le recomand tuturor celor care sunt fani ai filmelor de acţiune, fantasy şi cu supraeroi. În Thor avem o poveste fantasy a mitologiei nordice. Este interesant punctul de vedere al existenţei unei rase protectoare a omenirii, care nu sunt totuşi zei, dar au multe din atributele lor. În The Avengers (Răzbunătorii) avem aici tot ceea ce trebuie – Iron Man, Hulk, Thor, Captain America şi alţii, care salvează omenirea din nou. Povestea este interesantă, acţiunea trenează extrem de puţin, scenariu este bun şi efectele speciale deosebite.
    M-am uitat la un film vechi ecranizare a unei cărţi de Danielle Steel – (Daddy) Tatăl (1991). Citisem cartea, dar nu văzusem filmul. Un film romantic, de familie. Pentru genul lui a fost un film decent, poate şi din cauză că mi-a plăcut cum a jucat Patrick Duffy (pe care îl ştiam din Dallas).
    Am văzut un film excelent, comedie romantică The Ugly Truth (2009) – Adevărul gol-goluţ. Mi-a plăcut foarte mult, cu atât mai mult cu cât Katherine Heigl îmi plăcea din Grey’s Anatomy, iar Gerard Butler – din toate filmele pe care le-am văzut (300, Dear Frankie, Timeline, P.S. I Love you, Law Abiding citizen).
    Cam atât pe moment. Dacă îmi amintesc, îţi scriu şi de altele. Astea le-am văzut recent.

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 11, 2012 @ 16:48:37

      Pe mine nu ma atrag nici Thor nici Avengers..in general nu ma atrag filmele de actiune.. Dar The Ugly Truth merge direct in watchlist:).
      Merci frumos pentru comentariu:)

      Răspunde

      • bibliodevafiliala3
        Sep 11, 2012 @ 18:40:59

        Dacă vorbim de comediile romantice – pot să-ţi recomand o mulţime şi eu sunt fan :)
        1. Mi-a plăcut foarte mult (e adevărat că are şi acţiune) This Means War – extrem de amuzant cum ajung doi bărbaţi să îi facă curte aceleiaşi femei :)
        2. Midnight in Paris, un film neaşteptat de bun, după un început puţin cam .. plictisitor. Nu a fost cum mă aşteptam. Are călătorii în trecut. Afli amănunte despre scriitori şi este un film cu o morală la final …
        3. My future boyfriend – o să-ţi placă, cred. Este o comedie romantică şi tot cu ceva călătorie în timp…
        4. She’s out of my League – este o comedie drăguţă, mi-a plăcut.
        5.She’s the man – i-a plăcut fiicei mele pe vremea când era de vârsta ta. M-a trimis cu gândul la Shakespeare (chiar dacă este o adaptare modernă a unei idei asemănătoare, chiar şi numele Viola mi se pare inspirat de acolo). Filmul este amuzant şi bine interpretat.
        Dacă îmi amintesc altceva îţi mai scriu.

      • Sayuki
        Sep 14, 2012 @ 15:39:23

        Midnight in Paris ma tot gandesc mai demult sa-l vad, dar tot am amanat tocmai pentru ca ma asteptam la ceva plictisitor :-S Multumesc frumos pentru toate recomandarile:)

  7. Bia
    Sep 09, 2012 @ 23:50:10

    Nu am văzut niciunul, dar cred că sigur mă voi uita la ele :) Hmm, ce să îşi recomand, am văzut de curând The hunger games şi Battleship, de acţiune, şi au fost superbeee :X Mai ales că The hunger games l-am văzut de ziua mea, şi era şi mai mişto când eram 10 copii şi ţipam pe acolo :))
    Oh, înţeleg acum de ce nu mi-ai răsupun la e-mail :-? Sinceră să fiu şi eu mă simt ciudat, e prima oară când mă chiunui să termin o carte :-? Şi mai am încă 3 de citit :-? Apropo, mi-am luat şi eu Şovăire, abia aştept să mă apuc de ea :X

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 11, 2012 @ 16:53:41

      Eu cam am o problema cu filmele de actiune:)). Nu ma atrag de nicio culoare…si Jocurile foamei mi-au placut mult cartile si tot nu ma atrage filmul :-S
      Mda, imi pare rau ca dureaza atat sa-ti raspund :-S..Am zile in care tot spun ‘azi raspund la mail’uri’ dar ma iau mereu cu altceva sau pur si simplu n’am deloc pofta si zic ‘lasa, maine..’. Sau zile in care uit cu totul ca exista mail.. Oricum, raspund pana sa inceapa scoala, promit:).
      Oh, ma bucur ca ti-ai luat-o<33 Sa-mi spui cum ti s-a parut dupa ce termini cu ea:D.

      Răspunde

  8. Alex
    Sep 10, 2012 @ 14:00:40

    Si eu am vazut vara asta Keith si sincer si pe mine m-a cam dezamagit, adica a fost ok, dar la cat l-am vazut laudat pe internet chiar am crezut ca e ceva mai mult decat..ce a fost. Friends with benefits parca mi-a placut mai mult decat No strings attached, insa dupa cum ai zis si tu Love and other drugs e mai complex. Ca sa nu mai vorbesc ca joaca una dintre actritele mele favorite in el – Anne Hathaway. Sweet November tin minte ca mi-a placut mult muult de tot acum cativa ani buni cand l-am vazut. The Vow – hmm m-a impresionat faptul ca era inspirat dupa o poveste reala si mi-a placut si ca ea nu si-a recapatat memoria la sfarsit si vai let’s live happily ever after.
    Iti recomand Restless din 2011 regizat de Gus Van Sant!

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 11, 2012 @ 16:59:27

      Sincer, eu nu am auzit/citit nimic despre Keith, doar am dat peste el acum mai multa vreme si am vazut ca-i cu Jessie McCartney si mi-am amintit cate de mult iubeam melodia lui Beautiful soul si asa am ajuns la concluzia ca trebuie sa vad filmul. Nici macar nu i-am citit descrierea:)). Totusi, nu stiu cum, de ce si de unde aveam asteptari mai mari de la el.. Si mie imi place mult de Anne Hathaway, e probabil singura actrita pe care o recunosc mereu cand o vad prin filme:)).
      Mercic pentru recomandare:)

      Răspunde

  9. krisszu95shinny
    Sep 10, 2012 @ 17:27:34

    bine ai revenit..sunt atat de dragute filmele din recomandare ..chiar trebuie sa ma uit la cateva,

    Răspunde

  10. Tucky
    Apr 02, 2013 @ 15:39:52

    Hei!vreau sa fac si eu cateva recomandari ca suntem pe aceeasi gandire:D…
    -de dragoste: The notebook, Memoirs of a Geisha, Shi mian mai fu (Casa săbiilor zburătoare sau The flying daggers), The painted veil
    -drama: The Shawshank Redemption, Blood diamond,The pianist, Schindler list, A royal affair, A beautiful mind
    si mai sunt multe…astea sunt doar care mi i le am amintit…daca o sa iti placa o sa iti mai zic :D

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

