Sweet September <3

Mi-am luat adio de la vara, acum trebuia sa salut si toamna :). Poate e un salut un pic intarziat, dar inca nu mi-a revenit complet pofta de scris…cel putin nu de scris posturi..’serioase’..dar acum ma mancau palmele sa scriu iar un post despre nimic:). Deci, cum va spuneam in postul trecut, ca e trist si nu prea faptul ca s-a terminat vara..Asta pentru ca imi pare rau ca nu mai e vara, dar si pentru ca iubesc toamna. Da, de curand am ajuns la concluzia ca eu iubesc toate anotimpurile… Imi place ca am scapat de caldura aia molesitoare si ca am iar starea aia de veselie permanenta pe care o aveam si la inceputul verii *daca va mai aduceti aminte posturile:))* si ies mai mult din casa *prea mult poate, mama zice ca devin dubioasa:)* si da, imi petrec vremea in acelasi parc ca si pana acum, dar acum e toamna si atmosfera pare alta. Mai draguta, mai romantica poate, si am descoperit cu prietenele o pasiune din a manca ciocolata pe marginea lacului, cu picioarele atarnate deasupra apei si, atunci cand bate si vantul in directia buna, imi place sa si fac barcute de hartie pe care sa le pun pe apa <3. E asa dragut sa stai apoi sa le privesti cum se indeparteaza<3.

Si acum ma intreb cum de pana acum nu mi-a placut niciodata toamna… Dar multe lucruri dubioase s-au intamplat si se intampla anul asta..ma intreb cum va arata postul de sfarsit de an:). Pana anul asta primavara era singurul anotimp care-mi placea..cum am ajuns acum sa le iubesc pe toate, nu stiu si nici nu-mi prea pasa.. Ma bucur doar ca am descoperit farmecul fiecarui anotimp<3.

Hm, si voi ce-ati mai facut in ultima vreme?:) Banuiesc ca si voi va bucurati ca incepem scoala mai tarziu:)) Ce ati mai citit? Ati mai dat peste vreo carte buna?:) Eu inca n-am deschis o carte de vreo saptamana si inca nu ma simt vinovata O.o In ultima vreme m-am concentrat mai mult pe pierdutul vremii pe afara, pe impletit bratari<3 si pe muzica *adica si mai mult decat de obicei…sunt intr-o faza U2 (oooh, le-am descarcat toata discografia, ii ador<33 prietena mea zice ca-s nebuna, dar si ei ii plac:)) ) si am descoperit ca si The Script imi plac mai mult decat credeam<3 ) Deci da, as putea spune ca am avut alte ocupatii cat am lipsit de pe aici :-?…Oh, da, in cateva zile se face fix un an de cand am citit Fior prima data…si planuiesc sa o citesc acum pentru a 3-a oara:)). Mi s-a facut dor de atmosfera din cartea aia si nu mai pot astepta pana termin volumul 5 din HP si Dracula *pentru ca la niciuna n-am trecut de 120 de pagini..* dar maine apare si volumul 2 din Fetele Gallagher si probabil ca n-o sa ma pot abtine sa-l citesc si pe ala si iar o sa ajung sa am 3453476 de carti incepute deodata si nu stiu ce sa fac. Oh @_@ ..
Gata, m-am hotarat, citesc Fior. Am luat deja cartea din biblioteca. Va las cu o melodie de care nu ma plictisesc niciodata, oricat de mult as asculta-o si care e probabil si melodia mea preferata *desi nu credeam ca exisat asa ceva O.o..dar stiti sentimentul ala cand ceva va place atat de mult incat aproape ca incepeti sa plangeti? asta simt cand ascult melodia asta.. *..Sper sa va placa si voua:).

P.S. Sper ca va place hainuta de toamna a blogului:). Stiu ca e aproape acelasi lucru ca si pana acum, dar am tot vrut sa schimb si tema, si fundalul, dar sunt prea pretentioasa ca sa gasesc ceva care sa ma multumeasca…am mai incercat o gramada de optiuni si combinatii dar singura care mi-a placut era o tema la care mergea un fundal inchis la culoare…dupa ce l-am facut mi-am dat seama ca imi place, dar ca nu se potriveste cu blogul. Parca Sayuki nu e Sayuki daca are fundal negru. Deci am ramas tot la asta *iar* si am schimbat doar desenele *iar* :). Si cu chestia aia de deasupra bannerului nu stiu ce sa fac, cum sa o dau jos de acolo…deci o sa incerc doar sa nu ma mai enerveze asa tare:).

Photobucket

19 comentarii (+add yours?)

  1. Alexis
    Sep 03, 2012 @ 13:50:54

    Cel mai dragut post de pana acum( pentru mine. !

    Răspunde

  2. Lexy
    Sep 03, 2012 @ 13:56:52

    Da, uite-ma pe mine cum ma bucur ca trebuie sa merg la scoala :))) Si mie imi place The Script:x De la U2 ascult cateva melodii, cum ar fi With Or Without You. O ador:x Acum mi-a lua ”Spulbera-ma” si dupa ma apuc de primul volum din ”Jocurile Foamei”. Trebuie sa le termin inainte sa inceapa scola, plus ca mai am incepute cateva carti :))) Nu stiu cum se face de ma apuc sa le citesc pe toate odata, si dupa cateva pagini le las pentru alta mai noua :)))
    Mie imi place tema blogului, si ma bucur ca nu o schimbi prea mult. M-am obijnuit cu ea, si imi da un sentiment de frumos si familiar :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 03, 2012 @ 14:09:20

      Eu in acelasi timp mai vreau vacanta dar vreau sa si inceapa scoala:)). Pentru ca mie tare dor de o parte dintre colegi *.. in generala n-as fi spus niciodata asta..* si intr-un fel mi-e dor si de liceu..Dar pe de alta parte stiu ca daca incepe scoala asta inseamna ca iar incep sa spuna profii de uniforma pe care n-o poarta nimeni, de note, de bac si alte d-astea si apoi incep si ascultarile si..mda, asta ma face sa mai vreau vacanta..
      Si mie imi place mult With of without you, dar tot One e pe primul loc<3
      Da, si eu m-am obisnuit cu tema si cu aspectul asta si, asa cum zici si tu, imi da sentimentul de familiar<3…am incercat si alte variante, dar parca nu era la fel, lipsea sentimentul de acasa..desi probabil ca m-as fi obisnuit pana la urma..

      Răspunde

      • Lexy
        Sep 03, 2012 @ 14:12:19

        Eu acum intru intr-a 9 a, deci nu astept cu nerabdare inceputul scolii :)))
        o, trebuie neaparat sa o ascult, nu stiam de ea ^_^

      • Sayuki
        Sep 03, 2012 @ 14:16:13

        Eu cand intram a 9-a nu mai puteam de nerabdare=)) Totusi, la inceput nu mi-a prea placut la liceu si preferam generala:)). Dar m-am razgandit repede, liceul imi place de o mie de ori mai mult<3.

  3. Patty
    Sep 03, 2012 @ 14:45:32

    Eu m-am apucat de citit Tolkien, iar pana acum „Hobbitul” e super tare :). Si mie imi plac U2, mai ales melodia „Sunday Bloody Sunday”.

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 03, 2012 @ 22:27:46

      Vreau si eu sa citesc Hobbitul, ma gandeam sa o cer luna asta de la Libris pentru recenzie:)
      Oh, si mie imi place mult melodia aia<33 Printre multe altele<3:)

      Răspunde

  4. krisszu95shinny
    Sep 03, 2012 @ 16:07:59

    Nu e tarziu sa spui bun venit toamna , deoarece e abea 3 septembrie:))…e un post dragut -dragut:*

    Răspunde

  5. BuburuzaBia
    Sep 03, 2012 @ 16:39:16

    Probabil ca norisorul roz dinainte de wall e parte din tema prestabilita…asa se intampla si pe blogger cu unele teme :) ma bucur ca iti plac toate anotimpurile…mie schimbarile de anotimp imi produc o stare de melancolie..sau imi produceau cand eram mai tanara :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 03, 2012 @ 22:30:51

      Da, stiu ca e de la tema, dar ideea e ca eu am aceeasi tema de mai bine de 2 ani si pana acum nu a mai aparut asa, de capul lui. Dar vad ca acum a disparut iar, deci e bine:)).
      Da, si eu am observat ca inainte schimbarile de anotimp ma faceau melancolica…si inca ma mai fac, dar numai pentru o perioada foarte scurta, cel mult o zi.. Acum am ajuns la cealalta extrema, cand se schimba anotimpul, in loc sa fiu melancolica, sunt mai degraba plina de energie:))

      Răspunde

  6. bibliodevafiliala3
    Sep 03, 2012 @ 16:56:40

    Am înţeles că vi s-a lungit cu ceva vacanţa de vară în detrimentul celei de primăvară. Aşa că mai ai puţin timp să citeşti, să priveşti lacul şi să admiri cum alunecă vaporaşele pe valuri. Şi mi-ar place să fac asta. Din păcate n-am un lac la îndemână şi nici vârsta la care să îmi pot permite vaporaşele. Fior mi-a plăcut şi mie mult. Abia aştept să citesc continuările. Lectură plăcută.

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 03, 2012 @ 22:37:25

      Oh, asta n-o stiam..credeam ca ne-au dat o saptaman asa, de la ei:)). Si de fapt, mi s-ar parea normal sa se inceapa scoala pe 17, din moment ce 15 cade sambata..Adica ce e mai normal, sa se amane cu 2 zile sau sa inceapa mai devreme cu 5 zile?!
      Parcul cu lacul e chiar peste drum de liceu, asa ca il admir tot timpul anului, mai ales ca mereu merg pe acolo o statie inainte a iau autobuzul spre casa<3. Nu ca n-as avea statie chiar langa liceu, dar e mai frumos asa<3 De asta as vrea sa fiu eu vesnic adolescenta, nu vreau sa renunt la lucrurile mici si copilaresti care acum ma fac asa fericita…

      Răspunde

  7. Anca
    Sep 03, 2012 @ 19:24:39

    Pff.. ce post dragut!! Il ador. :-> Si da.. sunt in aceeasi situatie cu numarul cartilor. X_X Ma apuc de.. 10 … si uit sa termin 9. =))

    Răspunde

  8. larisaoana
    Sep 03, 2012 @ 20:59:40

    Sunt singura din lumea sta care nu a auzit de U2? imi place muult aspectul blogului, imi da o stare de liniste si melanconie intr-un fel, sincer, nici nu stiu ce mai simt, in ultimul timp de cand cu schimbarea de la vara la toamna sentimentele mele toate sunt anapoda.
    Eu unu nu vreau sa inceapa scoala, colegii mi-i pot vedea oricand, iar scoala o vad in fiecare zi cand ies prin oras, chiar daca e la vreo ora distanta de mine si daca vreau pot sa si intru sub pretext ca am treaba cu bibliotecara:)) Dar, constientizez ca trebuie si scoala si nu poate fi amanata la nesfarsit, mai ales ca are un loc important in gandurile mele de viitor.
    Cu cartile stiu cum e, sunt in aceeasi situatie, maine apare Fetele Gallegher, eu inca n-am terminat de citit Jurnalele lui Stefan.constrangerea, ca deh eu in timpul asta mai trebuia sa incep 2 romane si azi mi-a venit si un colet de la elefant, nici nu stiu pe care sa o devorez prima;))

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 03, 2012 @ 22:41:21

      Pai U2 sunt trupa veche, auzi de ei numai daca asculti genul asta de muzica ori muzica veche in general:).
      Da, stiu cum e cu ‘simt ceva dar nu stiu ce’..un amalgam de sentimente pe care nu stii sa le numesti..e aiurea..
      Mda, presupun ca toti ne putem vedea si colegii si scoala oricand vrem, dar altfel e atmosfera din timpul scolii..Mie mi se pare ca are si ea farmecul ei, la fel ca oricare lucru:).

      Răspunde

  9. Alexis
    Sep 04, 2012 @ 17:19:50

    Si eu am inceput fior si imi place foarte mult :x:x

    Răspunde

  10. Trackback: Scurte din Constanta (14) : Cristi Mirea
  11. larisaoana
    Sep 09, 2012 @ 16:24:42

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

