Au revoir été…

Nu, n-am uitat de blog, n-am plecat nicaieri, n-am murit si n-am..orice altceva va trece prin minte. Stiu ca am cam lipsit de pe aici saptamana asta daaaaar…nu stiu, pur si simplu am luat o pauza de la blog. Pauza de-aia totala, pentru ca pana acum treceam pe aici chiar daca nu postam, dar acum n-am mai intrat pe blog de cateva zile. Stiu, stiu, am ceva comentarii de aprobat sau la care trebuie sa raspund..promit ca am ocup zilele astea, cand am sa revin pe blog asa cum eram si pana acum. Dar, pana atunci, trebuia sa postez ceva azi, ca sa-mi iau ramas bun de la vara. Parca inca nu-mi vine sa cred ca deja e ultima zi de vara…si parca ieri ma bucuram ca a inceput vara, ca miroase a vacanta, ca nu mai facem nimic la scoala, ca fugim de acolo sa mergem la plaja, ca am picioarele pline de vanatai de la incercatul de a merge pe bicicleta, ca fac plimbari kilometrice pe plaja ca sa merg pe jos acasa, ca zilele sunt atat de lungi atat la propriu cat si la figurat. In general nu imi plac deloc inceputurile si sfarsiturile. Dar vara face exceptie de la asa ceva, pentru ca de fapt doar inceputul si sfarsitul verii imi plac. Parca doar atunci vara are farmec..prima luna si ultimile zile.. In rest, cel putin in cazul meu, toata lumea ori e prea molesita de caldura si fara chef, ori e plecata, ori e la munca. Si ce ma enerveaza cel mai tare e ca daca as incerca sa fac o lista in care sa trec tot ce-am facut in intervalul asta de ‘mijloc de vara’, n-as prea avea ce sa scriu pe ea, mai ales in comparatie cu primele saptamani.. Dar acum ca se termina vara, am sentimentul ala ciudat, ‘blues’-urile pe care le am la fiecare schimbare de anotimp. Nu e trist ca se termina vara?:(..Nu e trist ca incepe scoala? ..Hm, trist si nu prea in ambele cazuri, de aia habar nu am daca vreau sa ma bucur sau nu si se formeaza iar invalmaseala aia de sentimente pe care nu stiu cum sa o numesc si pe care incep sa cred ca in ultima vreme o simt prea des O.o..
Hm..cam atat… De fapt as mai avea multe de spus, dar sunt intr-o faza d-aia ciudata in care parca tastatura ma uraste si habar nu am ce taste sa mai apas…Adica nu stiu ce sa scriu, eu, aia care scria postzilla-uri O.o Sper sa revin curand cu alte palavrageli, provocari si poate o recenzie la Ratiune si Simtire *pentru ca altceva n-am mai citit…n-am deschis o carte de saptamana trecuta si ciudat e ca nu ma simt vinovata…*. Oh, si habar nu am ce s-a intamplat cu aspectul blogului O.o…vedeti si voi chestia aia de deasupra banner-ului si care pana acum n-a fost acolo ? O.o E de la aspectul original al temei blogului, dar nu stiu ce i-a venit acum sa-si faca aparitia..Sper sa reusesc sa scap de ea..
Pana data viitoare, zile pline de zambete va doresc si ..la revedere, vara! <3

Photobucket

10 comentarii (+add yours?)

  1. Alexis
    Sep 01, 2012 @ 00:16:58

    Oh , Sayuki ! Cata dreptate ai !!Stii , ai reusit sa spui ceva ce eu simt de mult timp dar nu am putut sa definesc chestia asta .
    Despartirea de vara e ataat de plina de emotie , atat de trista , dar totusi e superba <3 si cere plimbari lungi prin parc ( in cazul in care nu toata lumea are norocul tau de a avea marea acasa ) in care sa stai si sa te gandesti la toamna plina de culoare , tot soiul de sentimente .

    Răspunde

  2. Simona Husaru
    Sep 01, 2012 @ 09:14:21

    Mie mi se pare trist ca se termina vara (ca s-a terminat :'( ) dat fiind faptul ca se apropie scoala si apar alte schimbari (iar mie nu imi plac schimbarile). Sper sa mai fie cald si soare ziua ca sa nu simt vreo trecere brusca de la un anotimp la altul insa azi de dimineata ma trezisem cu o durere de cap si afara era trist. Se pare ca sunt in concordanta cu vremea. Bine ca a iesit soarele acum.
    Toate ca toate sa speram ca nu ne molesim prea mult si ca o sa ne gasim energia in toamna si in tot ce urmeaza :]

    Răspunde

  3. Lexy
    Sep 01, 2012 @ 10:39:51

    Imi place toamna in general, e un anotimp superb.Unica parte aiurea din ea e ca incepem scoala.Asta ma face sa o urasc.
    Mda, revelatie, nu imi place scoala :))) Sau mai bine zis, nu imi face placere sa o vizitez zi de zi.
    Sper sa mai tina caldura, macar putin.Nu vreau sa trec atat de repede la cojoace.

    Răspunde

  4. larisaoana
    Sep 01, 2012 @ 11:04:02

    Mie nu-mi pare nici bine, nici rau ca s-a terminat. Eu una ma bucur din plin de fiecare anotimp (bine, iarna face o mica exceptie).

    Răspunde

  5. krisszu95shinny
    Sep 01, 2012 @ 11:37:02

    In primul rand bine ai revenit..ma bucur sa vad ca ai mai postat ceva,,da, nici mie nu imi plac schimbarile,dar eu toamna revin la viata,si primavara,in restul anotimpurilor ma simt obosita…da ce-i drept se apropie scoala,dar e ok..

    Răspunde

  6. anikik
    Sep 01, 2012 @ 14:25:30

    ce repede a trecut vaaara ..prea repede dar asta e!timpul nu se poate opri doar daca l-am ruga:))..cel putin scoala incepe pe 17 septembrie iar mie personal imi da un impuls (misterios)…iti doresc o zi cum iti doresti tu sa fie!!

    Răspunde

  7. Dee.
    Sep 01, 2012 @ 14:52:47

    Vreau. Vara. Inapoi.
    Welcome back! :) Ne-ai lipsit.

    Răspunde

  8. Patty
    Sep 01, 2012 @ 16:36:30

    Vara s-a terminat, dar cel putin mai avem 2 saptamani de vacantaaa! :) Si apropo de banner-ul temei, sa stii ca e simpatic, parca ar fi niste flacari colorate.

    Răspunde

  9. Trackback: Citate celebre – oameni celebri « bibliodevafiliala3

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

