Castigatoare ‘Vise Spulberate’ & Book Lovers Challenge! #18

Imi pare rau ca v-am lasat sa asteptati toata ziua, dar abia un pic mai devreme am ajuns si eu acasa, exact azi m-am gasit si eu sa umbla toata ziua :-S
In fine, sa nu va mai tin in suspans, castigatoarea esteeeee… Lexy, a carei compunere o puteti citi aici :).
Din cate am inteles deocamdata e plecata in vacanta, deci fara net, dar cand se intoarce o astept sa-mi trimita datele:).
Felicitari Lexy si felicitari si voua, celorlalte participante, pentru ca fiecare compunere a avut ceva special. Si nu o spun doar asa, ca doar stiti ca eu sunt aia critica:)). Fiecare compunere a avut cate ceva: ori mi-a placut mult felul de a scrie, ori ideea a fost interesanta ori.. Dar ideea e ca niciuna nu m-a dat pe spate, pentru ca ati avut ori o idee foarte buna dar pe care n-ati prea dezvoltat-o, ori, la fel, idee buna, dar nu mi-a placut asa mult felul in care era scrisa..ori invers, mi-a placut cum scriati, dar ideea nu a fost cine stie ce *eu v-am spus ca-s critica, ma leg de orice:))*.. Si tocmai asta a fost motivul pentru care mi-a fost destul de greu sa aleg..pana la urma m-am hotarat pentru compunerea lui Lexy, pentru ca a ei mi s-a parut ca aduce cel mai mult cu un fragment desprins chiar dintr-un roman politist.
Oricum, sper ca v-a placut sa participati, pentru ca daca ma-ntrebati pe mine, cum a fost sa organizez concursul, e destul de nasol sa trebuiasca sa alegi o singura persoana careia sa-i dai premiul:)). Daca voi mai face concursuri *eu sper ca da:)* probabil ca data viitoare va fi unul de desen/fotografie sau ceva de genul, sa vad si cum e sa alegi o imagine in loc de o cumpunere:)).

Si legat de provocarea de azi:
Creează o imagine fan-art cu un citat preferat dintr-o carte.


Prima carte care mi-a venit in minte *Pasiune de Lauren Kate*, primul citat, prima imagine. Plus ca nu i-am facut cine stie ce…n-am putut folosi decat cateva efecte de prin photoshop si cred ca am inceput sa-mi cam pierd indemanarea…asta se intampla cand deschizi photoshop’ul doar din an in Paste :-S…

Photobucket

6 comentarii (+add yours?)

  1. krisszu95shinny
    Aug 25, 2012 @ 22:13:13

    Felicitari castigatoarei, si de asemenea multumesc ca ne-ai dat sansa sa participam la concurs cu drag Krisszu

    Răspunde

  2. larisaoana
    Aug 25, 2012 @ 23:23:09

    Waw..compunerea lui Lexi e ultraextraordinara, a mea e varza pe langa a ei;)) Felicitari, Lexi!

    Răspunde

  3. Bia
    Aug 25, 2012 @ 23:29:24

    Felicitări câştigătoarei! Foarte bună compunerea! :X

    Răspunde

  4. Lexy
    Aug 26, 2012 @ 20:58:08

    OMG! Multumesc mult! Sincer, nu ma asteptam sa castig pentru ca am scris-o chiar inainte sa plec, ba chiar vroiam sa renunt dar imi dadusem cuvantul ca particip si am scris-o ^_^. A picat la fix vestea, la cat de necajita sunt acum. S-a mai dus putin supararea :) Iti trimit mail acusi.

    Răspunde

  5. DORICE
    Aug 27, 2012 @ 15:00:46

    Si mie mi se pare buna compunerea! Felicitari!

    Răspunde

  6. Patty
    Aug 28, 2012 @ 11:02:30

    Felicitari Lexy :*. Si la cat mai multe concursuri :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

