Recenzie~ Daca ti-as spune ca te iubesc, ar trebui sa te omor de Ally Carter

Okay, am sa incep direct, spunand ca mi-a placut cartea asta. Mult! Desi miroseam eu ca are sa-mi placa, tot a reusit sa imi intreaca asteptarile. Ma asteptam la o carte draguta, vesela, poate si amuzanta, dar nu ma asteptam chiar sa-i dau 5 stelute. Si inca nu-mi vine sa cred ca am dat eu 5 stelute unui roman chick-lit pentru adolescenti. Pentru ca eu nu-s fana chick-lit, si cand mi-am dat seama ca le ador pe Fetele Gallagher, mai ca ma asteptam sa se invarta Pamantul invers O.o

Ce mi-a placut cel mai mult a e stilul lui Ally Carter. Care da, e usor, placut si alte alea, dar partea interesanta e ca m-a facut sa rad. Ca atunci cand cineva imi spune o gluma buna. Iar eu nu, nu rad la carti. In cel mai bun caz zambesc *okay, oricum eu cand rad pare doar ca zambesc mai larg..dar..nu conteaza asta:))*, iar singura autoare care a mai reusit sa ma faca sa rad e Cecelia Ahern. In putinele romane chick-lit pe care le-am mai citit, chestiile amuzante mi se pareau fortate, ca si cum cereau sa te faca sa razi, vroiau asta, pe cand in romanul de fata toate intamplarile si comparatiile si exprimarile amuzante pareau…naturale…ca si cum autoarea nu o face intentionat, ci pur si simplu asta e felul ei de a vorbi/scrie :). Nu mai zic de ‘rapoartele’ pe care le scriau fetele spioane, care mi se pareau cele mai amuzante, cand urmareau bietul baiat, ii scotoceau prin gunoi si alte alea si apoi scriau totul in termeni de spionaj:)). Si pe langa asta, bineinteles ca mi-a placut si subiectul cartii. Spioane in devenire, mereu sub-acoperire, genii chiar, inventeaza tot felul de chestii, sparg coduri, etc., etc. iar cand vine vorba de baieti…nimeni nu s-a gandit sa le predea vreodata si materia asta:)). Am *da, inca am* o pasuine pentru spioane de cand eram mica si ma uitam la desenul animat cu Spioanele *haide, stiu ca si voi va uitati:)*. Si cartea asta aduce oarecum cu desenul ala, cel putin in privinta gadget-urilor ascunse in accesorii:). Si daca la toate astea mai adaug si romance-ul, iese una dintre combinatiile alea perfecte<3.

Sfarsitul a fost…nici nu stiu sa spun cum a fost, dar m-a dezamagit putin..parca i-a lipsit acel ceva..Dar astept cu (mare) nerabdare volumul urmator sa aflu prin ce aventuri mai trec Cammie si prietenele ei. Desigur, va recomand si voua cartea, fie ca ati luat-o deja cu revista, fie ca nu *inca mai aveti timp*, ca o pauza de la…de la orice:).

"– Mi-a zis ca am o pisica norocoasa, am zis. Ce inseamna asta?
– Tu n-ai pisica.
– Neesential. Am dat din mana, trecand peste asta. Deci, ce inseamna?
– Suna ca si cum ar vrea sa nu se piarda cu firea… Ca s-ar putea sa te placa si vrea sa-si lase optiunile deschisse, in caz ca tu hotarasti ca nu-l placi, sau daca el hotaraste ca nu te place.

– Thailanda e foarte frumoasa.
– Uau!
– Asta s-a intamplat demult. N-a fost mare lucru.
– Dar acum locuiesti aici?

Subiectului ii place sa afirme evidenta, ceea ce ar putea insemna o deficienta a abilitatilor de observatie si/sau o memorie scurta.

-Da, am incuviintat din cap.

Photobucket

24 comentarii (+add yours?)

  1. Anca
    Aug 23, 2012 @ 23:24:31

    O sa ma apuc si eu.. imediat ce termin celelalte sute de serii pe care le-am inceput.. adica peste 100 de ani . :-w Oricum, recenzia este minunata! Ai spus cate trebuie ca sa ma faci sa abia astept sa citesc cartea!

    Răspunde

  2. vanillamiki
    Aug 23, 2012 @ 23:25:49

    Mi-am luat si eu cartea din ziua in care a aparut, de-abia astept sa o citesc :D Eu de Ally Carter am citit Heist Society si, la fel ca tine, mi-a placut foarte mult actiunea, dar sfarsitul m-a cam dezamagit :|

    Răspunde

  3. Lexy
    Aug 23, 2012 @ 23:25:55

    Am luat cartea, trebuie sa o citesc zilele astea. Am fost cam sceptica pana acum, dar recenzia ta m-a convins sa grabesc procesul :)))

    Răspunde

  4. Bia.
    Aug 23, 2012 @ 23:42:09

    Am citit-o. Şi wow, chiar nu ştiam că îţi va plăcea aşa de tare :x .Şi mie mi-a plăcut, noroc că am citit-o când nu era nimeni prin preajmă, căci dacă mă vedea cineva ar fi zis că sunt nebună. La propriu! :)) Râdeam, oftam, mă miram, şi de multe ori spuneam „WOW” chiar şi fără motiv. Partea mea preferată a fost cea cu sărutul :)) „Ei bine, dacă vă aşteptaţi să vă spun cum a fost primul meu sărut vă înşelaţi. Nu voi da detalii gen dacă buzele lui erau moi, iar eu expiram când el inspira şi invers, fiind uniţi şi formând ceva, căci, ei bine, o să citească mama! (Ups, nu voiam să spun asta)” . Cam aşa era partea aia, dar mult mai amuzantă pentru mine oricum. :3 .

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 24, 2012 @ 00:28:01

      Singura care ma vede pe mine citind e mama, dar ea e obisnuita sa ma vada razand aiurea, fara sa para ca am vreun motiv, ca fac asta mereu, asa ca n-a fost nimic ciudat:)).
      Mie cel mai mult mi-a placut toata partea de cand au aflat prietenele ei de el si pana cand au inceput sa se intalneasca. Si partea cu gunoiul mi s-a parut geniala=)). Si da, si faza cu sarutul a fost amuzanta:)). Ce mai, toata cartea a fost:)).

      Răspunde

      • Bia.
        Aug 24, 2012 @ 00:31:51

        Da :)) Sau faza de la sfarşit, cu Josh şi cu acel buldozer, „Trebuie. Să. Vorbim” . Aia a fost cireaşa de pe tort pentru mine. :))
        Ţi-am trimis compunerea mea *în ultima zi, întârziata de mine :))* , sper că ai primit-o. :)

      • Sayuki
        Aug 24, 2012 @ 01:02:57

        Oh, da, si fata aia a fost tare=)). Cum spuneam, toata cartea a fost:)). Cred ca daca ne apucam acum sa spunem tot ce ne-a placut ajungem sa transcriem cartea:)).
        Dada, am primit compunerea:). Scuze, am uitat sa-ti zic si asta in mail:)). Nu e ultima zi, concursul tine si pe 25, deci mai e un pic de timp:).

  5. krisszu95shinny
    Aug 24, 2012 @ 10:28:22

    desi mi-am luat si eu aceasta carte,nu am avutinca ocaia sa o citesc..eu am cumparat-o pentru ca avea o publicitate foarte buna, pentru ca mi-a placutcoperta si pentru ca ideea astade spionaj ma duceacu gandul la cele mai frumoase desene si anume la Spioanele ,,si acum la 17 ani le mai urmaresc online, ca nu stau pana pe la 11 noaptea cand le baga la Tv.dar e geniala recenzia ta

    Răspunde

  6. roxtao
    Aug 24, 2012 @ 10:38:49

    Yey, in sfarsit! Eu am devorat cartea si am postat recenzia chiar in seara aia si de atunci tot asteptam sa citesc si impresiile altor persoane. Vroiam sa vad daca numai eu am fost vrajita din cauza asocierii cu Spioanele (yup, nu m-am putut abtine sa nu scriu si eu asta in recenzie ^_^) sau daca intr-adevar, majoritatea parerilor vor fi bune :D

    Răspunde

  7. larisaoana
    Aug 24, 2012 @ 12:05:24

    Eu am inceput sa citesc cartea acum doua seri si de atunci nu m-am mai putut dezlipi de ea, de asta am si terminata ieri:D Si pot sa spun ca iubesc cartea asta, abia astept urmatorul volum.

    Răspunde

  8. TheoRyaMarya
    Aug 24, 2012 @ 12:29:20

    Am ezitat mult timp sa cumpar cartile astea (mai e un volum, am dreptate?) si daca tie ti-a placut atat, inseamna ca intr-adevar e buna. Ma gandesc ca ar prinde bine ceva la care sa mai si rad ca n-am mai citit asa ceva de mult timp. Am observat ca are recenzii bune, dar tot nu eram sigura, acum ca si tu o indragesti sunt sigura ca va fi si pe gustul meu.

    Răspunde

  9. dark_eyes
    Aug 24, 2012 @ 14:49:20

    Superba cartea! Nu am mai ras asa de bine de mult timp :)

    Răspunde

  10. Patty
    Aug 28, 2012 @ 11:05:34

    E o carte amuzanta si foarte frumos scrisa. Stiam eu ca o sa iti placa :)

    Răspunde

  11. Zipyღ
    Sep 06, 2012 @ 14:27:05

    Foarte frumoasa recenzia!!Imi plac citatele!!

    Răspunde

  12. ssssss
    Mar 11, 2013 @ 23:35:24

    Pare o carte interesanta..cu siguranta o voi citi:) mi-am facut si eu un blog si sper ca veti urmari ce voi posta..filme,carti,ganduri,etc:) http://anonymeall.blogspot.ro/

    Răspunde

  13. Andreea
    Dec 27, 2014 @ 09:23:38

    :)) Foarte frumoasa cartea! Am citit toate 4 volumele, desi, sfarsitul m-a lasat putin… nu stiu, drept sa spun. :)))
    Intr-adevar, o carte exceptionala ^_^ . ~

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

