Book Lovers Challenge! #13

Sar astazi peste provocarile 11 si 12, dar promit ca voi reveni la ele. La 11 trebuia sa repovestesc o secventa dintr-o carte, din perspectiva altui personaj, dar ..a..aaa…sa zicem ca n-am starea necesara pentru a scrie povestioare acum. Stiti cum e cand cineva cunoscut are un accident in care cei implicati se impart in doua categorii: foarte sifonati si dusi la morga? Lucky him ca e printre cei sifonati. Nu chiar asa de lucky him ca a adormit la volan. In fine, ideea e ca inca sunt in starea aia de soc in care tot ce-mi vine in minte e ca e adevarata vorba aia cum ca ‘life’s a bitch’, chiar si fara sa mai contribuim si noi la asta. Si ca e a naibii de fragila. Si acum imi amintesc si de Daca as ramane de Gayle Forman; trista, cruda, adevarata poveste. Hm, iar ma-ndepartez de subiect. Revenind la provocari, sar deocamdata si peste 12, pentru ca acolo trebuie sa fac o poza pe care inca nu am facut-o. Deci ajung la 13:).

O mașină a timpului te va transporta peste 5 minute într-un viitor distopic. În viitorul cărei cărți distopice ai alege să fii trimis și de ce? Ține cont că vei rămâne o scurtă vreme acolo, și trebuie să supraviețuiești.

Pai, in primul rand sa vad ce optiuni am: Declaratia, Jocurile Foamei, Divergent, Legaminte, Eve, Spulbera-ma…cred ca astea-s toate. Spulbera-ma si Jocurile Foamei sunt prea violente pentru mine… In Declaratia copii nu aveau o soarta prea vesela, deci nu. In Eve fetele erau folosite pentru repopularea planetei, deci nici gand. In Legaminte intreaga viata iti era programata si controlata de ‘aia marii’, deci nici aici. Mai ramane doar Divergent. Si sincer, eu n-as vrea sa traiesc in nici o distopie, dar daca totusi trebuie sa aleg, aleg Divergent. Chiar daca si acolo sunt razboaie si violente si alea alea, totusi mi se pare ca seamana cel mai bine cu lumea in care traim acum. V-am mai spus si in recenzie, nu luati totul exact asa cum e scris, ca pierdeti tocmai esenta cartii. Daca va ganditi un pic veti vedea ca si in lumea noastra sunt aceleasi categorii de oameni ca si in Divergent, care gandesc si actioneaza la fel ca si in Divergent, diferenta fiind doar ca noi suntem amestecati si nu avem etichete pe care sa scrie ‘Neinfricare’, ‘Candoare’, etc. Si cred ca as reusi si sa supravietuiesc in distopia asta pentru ca, daca as trai acolo, cu siguranta ca m-as alatura Prieteniei, pentru ca sunt genul care nu prea are treaba cu ce se intampla in jur, trece neobservat si nu se implica in razboaiele altora, nici la propriu nici la figurat. Adica, ati observat ca Prietenia e factiunea cel mai rar mentionata in carte, si atunci doar asa, in treacat? Acolo e locul meu.

Sunt curioasa de asta, voi in ce distopie v-ati duce? :)

Si, inainte sa plec, mai fac si o leapsa muzicala primita de la Vero<3 Trebuie sa spun la ce melodie ma duce cu gandul fiecare cuvant :).

Munte
Owl City – If my heart was a house

Mare

Vama veche – Vara asta *si in general melodiile lor ma duc cu gandul la mare..*

Stele
B.o.B. ft. Hayley Williams – Airplanes

Muzica

Eagle Eye Cherry – Save tonight <33..nu ca ar avea vreo legatura cu muzica decat prin faptul ca e muzica..

Varaaaa <3
Kid Rock – All Summer Long oh, ador melodia<3
siiii…
Lana del Rey – Summertime Sadness

Scoala
Ingrid Michaelson – Bo ok *aaaah, nu intrebati, nu stiu. Poate pentru ca melodia asta e vesela si am zile in care ma simt la fel de vesela iar zilele alea sunt mereu in timpul scolii, pentru ca nu pot fi vesela si plina de energie cand stau singura acasa ori cand ma topesc pe undeva cu cateva prietene, asa cum sunt la scoala cand sunt inconjurata de o gramada de lume si ma batai ca apucata pe scaun..*

Minciuna
The Pierces – Secret * probabil numai pentru ca micutele secretoase erau in acelasi timp si micute mincinoase :-? *

Siii, oh, a trecut de 12 noaptea fara sa-mi dau seama…deci postez cu o zi mai tarziu decat as fi vrut..hm, asta e:). Noapte buna<3

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. bibliodevafiliala3
    Aug 20, 2012 @ 09:46:39

    Singurele cărţi distopice pe care am le-am citit au fost „Maşina timpului” de H.G. Wells şi „1984” de G. Orwell. 1984 – m-a impresionat profund pentru că, deşi scrisă în 1948 a putut anticipa unele tare ale societăţilor comuniste şi totalitariste (scriitorul inspirându-se din organizarea statului german, pe vremea lui Hitler şi lumea sovietică, pe timpul lui Stalin), hiperbolizându-le. Cartea este una pe care oricine ar trebui să o citească şi chiar aş vrea să-i fac recenzia pe blog. Cei care n-au trecut printr-un sistem totalitarist, ar putea să recunoască primele simptome ale unuia, citind această carte. Nu mi-aş dori să trăiesc în asemenea lume, deşi cred că aş rezista un timp scurt, totuşi nu foarte mult, pentru că Poliţia Gândirii mi-ar da de urmă, iar cele 2 minute de URĂ pe zi, mi-ar pune capac şi m-ar da de gol. Având în vedere, însă, ce mult mi-a plăcut cartea, aş vrea să fiu parte a ei, pentru puţin timp.
    Mi-a plăcut mult muzica postată de tine. Be Ok este şi una dintre preferatele mele. Ceva nou, ce n-am auzit şi care mi-a plăcut mult a fost Secret cu The Pierces. Mulţumesc,

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 20, 2012 @ 22:54:15

      Hm, incep sa devin curioasa in legatura cu 1984 :)..Am mai auzit de ea, dar nu-mi mai amintesc daca i-am citit descrierea ori vreo recenzie.. Ma bucur ca ti-au placut melodiile :). Secret este opening-ul serialului Pretty Little Liars, deci de-aia l-am asociat in mintea mea cu minciuna:).

      Răspunde

      • bibliodevafiliala3
        Aug 20, 2012 @ 23:09:35

        Merită să citeşti 1984. Este ceva cu totul deosebit de orice altă carte pe care am citit-o. Orwelll a scris foarte bine, iar dacă stau să mă gândesc bine – şi Ferma animalelor mi-a plăcut, dar nu atât de mult ca 1984. Eu am împrumutat astăzi Trandafiri. Având în vedere că citesc mai încet sunt curioasă cât timp îmi va lua, cu atât mai mult cu cât merg şi în concediu :) Oricum dacă te decizi să citeşti 1984 şi eu Trandafiri, poate facem schimb de experienţă.

  2. krisszu95shinny
    Aug 20, 2012 @ 10:03:01

    pai eu cred ca as merge prin lumea jocurilor foamei,desi nu am citit seria

    Răspunde

  3. Rose
    Aug 20, 2012 @ 11:08:46

    Si eu as alege Divergent <3 Cred c-as merge la Neinfricati, desi stiu c-as muri in camera de simulari :))

    Răspunde

  4. Vero
    Aug 20, 2012 @ 12:19:04

    N-am citit inca Divergent dar ma faci curioasa :)

    Răspunde

  5. Patricia's Blog
    Aug 20, 2012 @ 14:19:24

    Aw, Lana & Owl city! ^^
    Hmm.. as alege Jocurile foamei! :x .. E „fain” pe-acolo :))
    PS: Sorry pentru pierderile suferite si pentru soc.

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 20, 2012 @ 22:59:40

      Ma bucur sa aflu ca si tu esti fana<3..Desi stiam deja ca-ti place Lana:).
      Hm, pierderi n-am suferit, eram doar socata…dar mi-a trecut, in cea mai mare parte. Plus ca povestea a fost in realitate cu totul alta, numai tampenii zice si lumea si la tv…

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

