Book Lovers Challenge! #9..si altele:)

Poți să intrii în corpul unui personaj pentru două zile. Ce ai face în această perioadă, ce el/ea nu a făcut? Ce greșeală i-ai corecta și de ce? Ce schimbare ai face în viața ei/lui?

Paaai, in primul rand ca n-as schimba nimic din ce a facut niciun personaj, pentru ca apoi s-ar da toata cartea peste cap si nu vrem asta, nu? Dar, presupunand ca totusi cartea s-ar transforma intr-una cel putin la fel de buna *desi nu cred..dar am zis presupunand:)* atunci as vrea sa fiu Mary Toliver din Trandafiri. De ce? Pentru ca e singurul personaj dintr-o carte care mi-a placut foarte mult *adica nu-mi prea pasa de personajele din cartile care nu mi-au prea placut* dar cu atitudinea caruia am fost si nu de acord. Am fost de acord pentru ca s-a dovedit o femeie puternica, ce lupta pentru ce e al ei, chiar daca pentru asta trebuie sa renunte la altceva. Nu am fost de acord din simplul motiv ca eu probabil ca as fi facut opusul si m-as fi lasat condusa de sentimente. Daca as fi fost in locul lui Mary, eu as fi renuntat imediat la nenorocita aia de plantatie Somerset si m-as fi aruncat in bratele lui Percy. Atat, dar indeajuns cat sa modifice toata cartea, deci e mai bine cum a gandit Mary:). Hm, daca n-ati citit cartea, poate intelegeti mai bine daca cititi recenzia :).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Acum, probabil ati aflat deja ca de marti cu BravoGirl incepe sa apara seria Fetele Gallagher..dar, daca nu, aflati acum, oricum:) Primul volum, Dacă ţi-aş spune că te iubesc, ar trebui să te omor va aparea pe 21 luna asta *hm, nu pot sa ma abtin sa nu spun ca as fi preferat traducerea mot-a-mot ‘Ti-as spune ca te iubesc, dar ar trebui sa te omor’..dar in fine:)* , iar volumul 2, Pe cuvânt de spioană, va aparea la 2 saptamani dupa primul, deci pe la inceput de septembrie. Click pe coperte pentru descriere si alte detalii :) Eu eram tare curioasa pana la urma ce coperte vor alege cei de la Leda, pentru ca imi placeau ambele variante (adica asta si asta)

In afara de asta mai vroiam sa va mai spun ca ieri am fost la BookLand *nu planuiam sa merg, dar eram prin zona si am zis ca de ce nu?:)* in Maritimo *asta mai mult pentru cine e prin Constanta zilele astea* si ca nu mi-a placut.
Am fost prea directa?:)) Hm, sa va spun si de ce nu mi-a placut. Intai pentru ca nu aveau mare lucru. Nici nu m-am uitat prea mult pe acolo, dar din cate am vazut erau editurile Nemira, Polirom parca si…nu stiu care mai erau. Dar la standul cu fantasy & sf n-am vazut decat carti nemira, lucru care probabil ca inseamna ca rao, leda, litera nu prea erau erau de gasit pe acolo. Apoi nu mi-a placut faptul ca la standuri cartile erau aranjate dupa categoria din care fac parte si nu dupa editura, cum erau la Kilipirim. Si da, mi se pare mai normal sa fie asezate asa, dupa gen, ca nu toata lumea tot bate sit-urile editurilor ca sa stie ce si cum despre fiecare carte, dar mie tot nu mi-a placut chestia asta pentru ca am ajuns acolo si ma uitam dezorientata in jur ca nu stiam ce si cum si pe unde sa ma uit, ca nu cautam o carte anume… Si apoi preturile, care erau de doua categorii: reduse mai deloc si reduse deloc. Eu mi-am luat doar o carticica practica, despre cum sa faci flori din hartie creponata *carticica asta*, pe care am dat 14 lei. Adica pretul intreg. Mai am din aceeasi colectie si o carticica despre quilling – tehnica spiralarii hartiei, pe care am folosit-o la greu in decembrie, cand imi place mereu sa cumpar si sa fac decoratiuni noi de Craciun:). Am facut niste ingerasi si fulgisori din hartie pe care i-am agatat cu ata deasupra usii de la camera mea si care mi-au placut asa mult ca i-am mai lasat si dupa Craciun..problema e doar ca pe urma am uitat de ei si da, in fata usii mele inca ninge:)). Lucru care imi aduce aminte ca vroiam sa va intreb: mai vreti din cand in cand posturi cu chestii pe care sa le puteti face cu manutele voastre, in genul postului cu pisica? Pentru ca daca va intereseaza, mie cu siguranta mi-ar placea sa mai fac astfel de posturi<3. Intotdeauna mi-a placut handmade-ul, cu orice fel de materiale, le-am incercat pe toate..cel putin toate care-mi vin acum in minte:)).

P.S. Postul asta vroiam sa-l scriu ieri, dar ieri am umblat toata ziua si cand am ajuns acasa n-am mai avut chef de nimic. Nici macar pe Harry nu l-am trecut la volumul 5, dar sper ca fac asta azi:). Ma rog, ce vroiam sa va spun e ca puteti sa va mai asteptati de la un post de la mine pe ziua de azi, mai pe seara :)

Photobucket

21 comentarii (+add yours?)

  1. Lexy
    Aug 16, 2012 @ 15:25:18

    Mie mi-ar mai placea sa faci posturi in genul aceluia cu pisica :) Mi se par dragute.
    Of, tare asi vrea sa fie si pe la mine in oras evenimente in genul ”Bookfest” sau orice fel in care sa fie vorba despre carti. La noi vine o singura data pe on Bookfest-ul, si atat….
    Abia astept sa imi i-au ”Fetele Gallaghe”r:X

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 16, 2012 @ 15:48:55

      Deci un vot pentru:)
      Aici avem 3 targuri si toate sunt in perioada iulie-august si n-au reudceri mai deloc, deci nu pot sa spun ca e mai bine decat la tine, eu tot de pe net imi iau cartile:)). Eu vreau sa ajung pe la vreun targ la Bucuresti, si sunt hotarata sa merg ori la Gaudeamus in toamna, ori la Bookfest la anul…ori la amandoua:))

      Răspunde

  2. Florina
    Aug 16, 2012 @ 16:39:35

    Si mie mi-ar placea sa mai vad posturi care au ca subiect handmade.. poate ne areti ceva din carticica pe care ti-ai cumparat-o sau ceva quilling.
    Pe mine m-ai facut curioasa cu fulgii si ingerasii :o3 .. nu le faci o poza sa-i vedem si noi :) ?

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 16, 2012 @ 20:29:01

      Da, asa ma gandeam si eu..dar trebuie mai intai sa merg sa iau hartie creponata..Uh, de cand n-am mai cumparat asa ceva, imi aduce aminte de clasele mici cand faceam lucru manual la scoala<3 Oh, ce vremuri<3 Uneori invatatoarea ma lasa pe mine sa predau la orele alea:))
      Sigur, pun poze in postul urmator:)

      P.S. Ma bucur sa te vad si pe aici :))

      Răspunde

  3. Patty
    Aug 16, 2012 @ 17:24:38

    Vreau postari cu lucruri handmade <3. Ador sa fac lucruri cu manuta mea si cum ai facut tu pisica aia a fost super tare.

    Răspunde

  4. Bia
    Aug 16, 2012 @ 19:23:37

    Da da daa! :x Postarea aia cu pisica a fost asaa de dulce <33. As vrea si eu targuri de genul asta in orasul meu, dar nu cred ca se vor organiza niciodata. Adica, daca sunt 3 in Constanta, ce sa mai astept de la oraselul meu? Scuze ca nu ti-am mai trimis continuarea, dar acum m-am pus serios pe treaba si vreau sa fac povestea sa arate ca o carte, deci muncesc din greu la noi capitole. Ti-l voi trimite cat de curand voi putea. :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 16, 2012 @ 20:33:29

      Si eu stau intr-un orasel de pe langa Constanta, dar bineinteles ca nu ma astept sa vina aici vreun targ:)). N-ai nici un oras mai mare prin apropiere?
      Nici o problema, trimite-l cand e gata:) As vrea sa pot sa fiu si eu asa hotarata sa scriu o carte, dar eu niciodata nu scriu mai mult de 2-3 capitole, apoi ma apuc si scriu doar franturi de actiune, ca mai mult imi place sa le scriu pe alea decat sa iau totul la rand:))

      Răspunde

      • Bia
        Aug 16, 2012 @ 22:08:17

        Pff, doar Focsani pe la vreo 50 de km si Galati pe la … cred ca 100 :-?? Nu le am cu orientarea in spatiu :)) Nici mie nu imi vine sa vred ca sunt asa de hotarata, poate pentru ca mereu imi vin in minte scene din carte pe care vreau sa le descriu, dar mereu spun „nu, mai intai trebuie sa ajung la partea aia si apoi o scriu”, si da, depinde si de melodia mea preferata din acel timp. Mereu se schimba, asa ca se schimba si scena pe care vreau sa o fac :D. Ti-l trimit, promit, dar habar nu am cand. :d

  5. Trackback: “Cireşarii” de Constantin Chiriţă – un bestseller, devenit un atribut al unei generaţii « bibliodevafiliala3
  6. bibliodevafiliala3
    Aug 16, 2012 @ 23:26:53

    Şi pe mine m-ar tenta o carte cu titlu Dacă ţi-aş spune că te iubesc ar trebui să te omor :) Aştept cu nerăbdare să vad ce scrii de Harry Potter. Îmi place cu scrii. Ai talent şi scrii bine. Asta te-am şi recomandat în articolul trecut.

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 17, 2012 @ 12:55:58

      Hm, de Harry nu spun nimic, decat de Rowling ca e geniala <3. Scriu weekendul asta si recenzia volumului 4, ca l-am terminat aseara..sau azi-noapte:).
      Mercic frumos, si pentru complimente si pentru recomandare *sau mai bine zis pentru recomandari, ca nu-i prima data :)* <3.

      Răspunde

      • bibliodevafiliala3
        Aug 17, 2012 @ 13:01:05

        Ce să spun: Vinovat :)) Poate vii, arunci o privire la mine şi arunci un coment la ce îţi place, sau nu îţi place ca să văd cum mă percepe tineretul :) adică, mai ales ceea ce scriu :)

      • Sayuki
        Aug 17, 2012 @ 13:11:13

        Sigur, arunc de mult priviri pe blog, dar asta-i felul meu de a pandi din umbra, fara sa-mi fac simtita prezenta. Mai rar comentez eu pe bloguri..nu stiu de ce, pur si simplu nu o fac:)). Daaar, okay, ca ma rogi asa frumos, de acum o sa incerc sa mai ‘arunc cate un comentariu’:)).

  7. krisszu95shinny
    Aug 17, 2012 @ 10:18:27

    hm…abea astept parerea ta despre Harry..imi place raspunsul tau la provocare..dar e ceva ce nu-mi da pace, cum reusesti sa faci norisorii aceia cu inimioare..adica sunt prinsi cu ata sau ceva?

    Răspunde

  8. bibliodevafiliala3
    Aug 23, 2012 @ 23:22:28

    Am împrumutat cartea Trandafiri de la bibliotecă, chiar azi. După ce o citesc sper să îi fac o recenzie, cum am promis. Mersi de recomandare :)

    Răspunde

  9. Trackback: Trandafiri – de Leila Meacham « bibliodevafiliala3

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

