Book Lovers Challenge! #10 si deeeesene <3

Arată-ne o poză cu biblioteca ta și povestește-ne pe ce principii ai organizate cărțile (după gen, ordine alfabetică etc.)

Stiu ca n-ar trebui sa fac doua provocari in aceeasi zi daaar, vreau sa recuperez ziua de ieri:)
Eu v-am mai aratat o data biblioteca mea, dar intre timp am mai adaugat cate ceva prin ea si am rearanjat cartile asa ca am zis ca ce-are sa fac iar cateva poze? Dar mai putine de data asta *click pe ele ca sa le vedeti mai mari si..complete, in cazul pozelor din dreapta..*, daca vreti sa vedeti cartile mai… in detaliu, click aici. Or fi ele asezate altfel, dar sunt cam aceleasi carti.

Si dupa ce principii sunt aranjate zici? Pai in primul rand dupa marime…sau editura, ca in cazul de fata cam sunt sinonime, avand in vedere ca fiecare editura are niste dimensiuni specifice si fiecare dimensiune e specifica unei edituri. Apoi dupa genuri. distopii la distopii, clasice la clasice, ‘normale’ la ‘normale’ *adica romance non-fantay:))* si, bineinteles, fantasy la fantasy. Iar pentru ca fantasy-ul predomina, trebuie aranjat si el intr-un fel. Vampiri la vampiri, ingeri la ingeri, vrajitoare la vrajitoare, etc. :). Si nu in ultimul rand, sunt aranjate si dupa felul in care arata o coperta langa alta:)). Adica tre’ sa se asorteze, daca nu se asorteaza, o mut:). Si cam asta e tot:).

Si stiu ca acum ceva vreme am promis ca o sa va arat si peretele meu cu desene. Si ca tot am facut poze la biblioteca, mi-am adus aminte sa fotografiez si peretele:). Am rearanjat si desenele acum vreo 2 saptamani si cu ocazia asta am dat si scotchul jos de pe ele *care s-a dezlipit mai bine decat ma asteptam* si le-am lipit cu patafix, sa nu mai stau cu grija ca raman fara var pe perete..Ma rog. Cele mai vechi sunt cele 4 facute pe foi A3 si toate sunt facute in prima jumatate a anului trecut. Cele mai recente sunt cele cu fundalul colorat, care sunt facute de prin decembrie anul trecut si pana in prezent. Si cele facute cel mai de curand sunt cea cu fata roscata si rochie mare *facut la sfarsitul lunii trecute* si cel din stanga lui, cu fundalul in carouri *facut luna asta*. Nu se vad foarte bine, ca-s facute cu telefonul pozele, dar…gata, ajunge cat am vorbit:).


Inainte sa intrebati: da, desenez numai animeuri pentru ca asta imi place sa desenez cel mai mult, da, desenez numai fete pentru ca nu stiu sa desenez baieti *regretul vietii mele…pana la urma tot invat eu sa-i desenez si pe ei xD* si da, am o mare pasiune pentru Alice, pe care ador sa o desenez<3. Si pentru ca am vrut sa-mi demonstrez mie ca pot sa desenez si altceva *aveam nevoie sa-mi demonstrez asta..* iaca grozavia ce-am facut ieri:

Si am avut nevoide de un ‘pas cu pas’ pentru asta. Trebuie sa ma pun serios pe exersat si altceva in afara de animeuri…

Si pentru ca Iulia m-a rugat *sau Florina, dar eu m-am obisnuit cu Iulia:))* am facut si cateva poze la ce-mi atarna deasupra usii de la Craciun incoace. Pozele astea chiar se vad groaznic, dar n-am ce le face xD. Si ingerasul si stelutele sunt facute din fasii de hartie, cu tehnica quilling:).

Hm, sper ca v-a placut galeria foto de azi:). Eu fug sa mai citesc ceva, o seara draguta va doresc<3.

Photobucket

16 comentarii (+add yours?)

  1. Lexy
    Aug 16, 2012 @ 21:37:01

    Iti ador biblioteca:X Si corpul, mai ales corpul :)
    Desenezi foarte frumos! Mi-ar fi placut sa am si eu talent la desen, dar nu le poti avea pe toate, corect? :)

    Răspunde

  2. Vero
    Aug 16, 2012 @ 23:11:31

    Si eu m-am apucat acum ceva timp de anime-uri acum ceva tim,da` eu nu duc prea multe lucruri la bun sfarsit,in traducere: m-am lasat.Am sa ma apuc din nou cred,in seara asta,sa vad daca imi mai iese ceva :D Dupa parerea mea,daca o iei pas cu pas,nu-ti trebuie prea mult talent.

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 17, 2012 @ 13:00:45

      Pai, depinde ce intelegi tu prin talent. Eu vad talentul ca pe ‘cireasa de pe tort’, deci nu talentul conteaza, ci cat exersezi, pentru ca oricine poate desena foarte bine, daca munceste mult, fie el talentat sau nu.Talentul doar face diferenta intre foarte bine/corect si stralucit:).

      Răspunde

  3. BuburuzaBia
    Aug 16, 2012 @ 23:38:06

    Ptii, si eu care indes cartile in biblioteca de numa, acuma ma prind de ce nu mai intra, nu vor sa stea unele langa altele pentru ca nu sunt de acelasi gen :)) . Ai o bilioteca si o galerie de arta foarte reusite! Imi plac fulgii tai quilling, nu-i mai da jos ca iar vine Craciunul, eu faceam decoratiuni din floricele in tehnica asta pentru felicitari :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 17, 2012 @ 13:03:47

      Sau poate nu se asorteaza cotoarele? Te-ai gandit la asta?:)) Ce, tu daca ai fi o carte cu coperta mov sau neagra, ti-ar placea sa stai langa una galbena?:))
      Merci<3 Da, asta zic si eu, ca mai sunt doar 4 luni pana la Craciun, ce ros are sa-i mia dau jos acum?:)) Soc, chiar mai sunt doar 4 luni pana la Craciun O.o Ce repede trece vremea…

      Răspunde

  4. bibliodevafiliala3
    Aug 17, 2012 @ 00:11:27

    Ai cărţi frumoase şi destul de multe în biblioteca ta. Îmi plac şi desenele de pe pereţi. Toate sunt potrivite vârstei tale. Iar organizarea într-o bibliotecă personală este normal să fie după colecţie sau după mărime. Eu, însă, m-am încăpăţânat să o pun iniţial în ordinea alfabetica a numelui autorilor, dar asta după un timp s-a dus, pentru că acum nu prea mai am spaţiu şi cărţile trebuie rearanjate. Cu timpul stau mai prost, dar …

    Răspunde

  5. Rose
    Aug 17, 2012 @ 00:26:53

    Sunt aşa geloasă pe talentul tău la desen <33

    Răspunde

  6. krisszu95shinny
    Aug 17, 2012 @ 10:11:06

    myu…ador biblioteca ta,defapt imi place sa urmaresc bibliotecile sau colectile altora,ma bucura.sa revenim, ai un talent deosebit la anime-uri,,serios sunt printre putinele chestii pe care nu stiu sa le fac.dar invat eu intr-o zi..candva

    Răspunde

  7. DORICE
    Aug 17, 2012 @ 11:44:40

    Frumoase desene! Felicitari! Si imi plac si stelutele quilling. Am facut si eu niste martisoare cu quilling. Chiar am gasit la un magazint niste ustensile super pentru asta!
    http://quillingmesoftlee.blogspot.ro/search/label/Quilling
    Uite un site cu quilling. Poate il stii si tu!

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 17, 2012 @ 13:06:28

      Magazin-magazin ori magazin online?:)) Eu ustensile nu prea mi-am luat, de nici un fel, doar de desen. In rest improvizez cu ce am prin casa de cele mai multe ori:))
      Nu stiam sit-ul, dar e tare dragut:) Merci<3

      Răspunde

  8. Patty
    Aug 17, 2012 @ 12:25:37

    Esti foarte talentata la desen Sayuki! :* Imi place mult si biblioteca ta, dar si modul cum o organizezi. Ai cam aceleasi principii ca si mine :D

    Răspunde

  9. Antonia
    Aug 17, 2012 @ 13:18:36

    Biblioteca ta primeste vizitatori? :D Foarte frumoase desenele :)

    Răspunde

  10. Dee.
    Aug 17, 2012 @ 14:45:30

    Waaa! 8-> Geniala biblioteca. Desenezi foarte frumos, ai talent:).

    Dee.

    Răspunde

  11. Vero
    Aug 18, 2012 @ 21:44:19

    Răspunde

  12. anikik
    Aug 22, 2012 @ 00:33:15

    pot sa spun ca imi place foarte mult de tine ,in primul rand stii sa desenezi superb ,citesti foarte mult ceea ce iti imbogateste limbajul ,gandirea si dezvoltarea ta ca om iar tot ce scrii e placut.Te astept si in lumea mea sa-mi spui parerile si sfaturile tale.mersi:)

    Răspunde

  13. Simona Husaru
    Aug 24, 2012 @ 13:28:35

    Foarte frumoase desenele si aranjamentul cartilor :D Bune, bune cele 3 rafturi >:) Si mare noroc ca ai loc sa te urci pana in tavan cu viitoarele carti :))

    Sunt de acord cu partea de exersat. Daca exersezi cat mai des se vede progresul <3

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

