Miau! Sau mâţa care pândeşte dintre pagini.

Ah, nu, nu-i vreo carte cu titlul asta sau asa ceva, astazi doar am vrut sa incerc ceva nou:). Adica intai frunzaream blogul asta, unde am dat peste asta. Si am ramas ‘Ooooooooh Doamne O___O Trebuie sa am si eu asa ceva<3333'. Asta aseara. Azi, in jur de 14-15 am zis sa iau o pauza de la lectura, dar ce sa fac in pauza aia? Ca nu era curent, ca sa pot sa fac un tur de blogosfera ca de obicei…Si mi-am zis 'hai sa incerc sa-mi fac si eu o minunatie d-aia de pisoi<3' si apoi mi-am mai zis si 'hmm, as putea sa fac un articol cu asta, ca de, poate nu sunt singura moarta dupa pisici de pe aici'..deeeci, am facut si poze..asa, ca un tutorial *n-am mai facut niciodata asa ceva O.o*. Dar, oricum, poate intereseaza pe cineva:). Nu-i neaparat sa fie pisica, faceti ce animalut vreti, eu mi-am facut pisoi pentru ca imi plac prea mult pisicile<3..evident. Deeci, sa-ncepem:)

~ Eu mi-am desenat singura pisica, am vrut sa fie un semn de carte 100% facut manual, dar voi daca vreti si daca gasiti pe net o imagine potrivita, o puteti face la imprimanta si sa sariti direct la pasul 3.

Pasul 1. Schiteaza un pisoi, sau ce animalut v-ati ales voi, cam de forma celui din imaginea pe care de care v-am pus mai sus *fara labe:))*:

Pasul 2. Coloreaza-l. Puteti folosi orice ustensile pentru colorat si orice culori, desigur. Eu prefer acuarelele…si da, imi place si griul, dar l-am ales numai pentru ca aveam deja culorile astea pe planseta, de cand am facut al desen..altfel, nu prea stiu ce culoare as fi ales sa-mi fac pisica..

Pasul 3. Decupeaza-l.

Pasul 4. Plastifiaza-l si redecupeaza-l. Asta nu-i neaparat, dar ar fi de preferat sa o faceti, asa nu mai trebuie sa va faceti griji ca se indoaie/murdareste/rupe. In caz ca nu faceti asta, o idee ar fi sa lipiti pisoiul pe un carton mai gros, apoi sa il decupati iar. Dupa unul din procesele astea, faceti-i o gaura in partea de jos, cu perforatorul.

Pasul 5. Alege cateva ate/panglici din care vrei sa ii faci coada. Legati-le cate 2/3 si apoi treceti-le prin gaura facuta mai devreme cu perforatorul.

Pasul 6. Impleteste codita, fa un nod la final si pisoiul e gata:)

Mie chiar imi place cum a iesit<3. De coada nu prea sunt asa multumita, n-am avut ate mai groase si mai pufoase, asa ca m-am descurcat cu ce-am gasit prin casa. Dar asta e, tot imi place<3. Voua cum vi se pare ideea? Bate pe cineva gandul sa incerce? Daca da, atunci vreau poza dupa ce e gata opera :D.

Photobucket

20 comentarii (+add yours?)

  1. Patricia's Blog
    Aug 12, 2012 @ 23:25:22

    Aw, super-adorabila pisicuta. O sa incerc si eu, pare o idee buna :)

    Răspunde

  2. Rose
    Aug 12, 2012 @ 23:31:20

    Oh, cât de odododo <3 Cred c-am să fac şi eu una cu un şoricel :)

    Răspunde

  3. Rose
    Aug 12, 2012 @ 23:32:23

    Unul* Poate şi o oiţă, ar fi aşa drăguţ :3

    Răspunde

  4. Lexy
    Aug 12, 2012 @ 23:41:51

    Ce adorabila e pisicuta:x ,ti-a iesit super bine :)
    Daca tot nu am somn, mi-ai dat idei sa imi ocup timpul. Cred ca asi reusi sa fac si eu o pisicuta, dar o rasa mai speciala :)))

    Răspunde

    • Lexy
      Aug 12, 2012 @ 23:44:05

      Am uitat ca vroiam sa te mai intreb ceva :)
      Ai plastifiat-o tu acasa? Sau ai dus-o la un xerox? Nu am inteles la partea asta :)

      Răspunde

      • Sayuki
        Aug 12, 2012 @ 23:47:25

        Da, am plastifiat-o acasa, am monstrulet d-ala care stie sa plastifieze:). Dar pentru cine n-are, nu costa mult la xerox;).

      • Lexy
        Aug 12, 2012 @ 23:50:53

        Tre’ sa imi iau si eu o chestie dintrasta de plastifiat, uite cat de bine iti prinde cand ai nevoie :)

      • Sayuki
        Aug 12, 2012 @ 23:53:47

        Mie-mi zici? Si eu care ma uitam ciudat la tata cand mi-a pus chestia aia in brate:)) Pana la urma s-a dovedit foarte folositoare in toate proiectele mele de decoratiuni si alte chestii d-astea:))

  5. saravis
    Aug 13, 2012 @ 00:25:46

    Oww :3 Ţi-a ieşit adorabil, chiar mai bine decât chestiile iniţiale. Arată foarte drăguţ şi pare destul de uşor de făcut.
    O să văd ce şi cum, poate o conving pe mama să fac. Eu sunt praf la desenat şi imprimanta nu are tuş niciodată pe timp de vară :))

    Răspunde

  6. Simona Husaru
    Aug 13, 2012 @ 10:41:36

    D’awww <3 So cute! Mai vazusem ceva in genul insa astea arata mai bine :D Ti-a iesit super! O sa incerc si eu cand am timp. Si desigur ca o sa fac 2 pisicute ca sa isi impleteasca, cozile impreuna ~~

    Răspunde

  7. Patty
    Aug 13, 2012 @ 11:26:27

    Super idee. Cred ca o sa fac si eu asa ceva. Plus ca ti-a iesit pisicuta adorabilaaa :3. Esti foarte talentata :*

    Răspunde

  8. Krisz
    Aug 13, 2012 @ 15:14:31

    Vai, e geniala idee <3 Si eu ador pisicutele. Din pacate nu am acum un aparat de plastifiat, si mi-ar fi teama sa las semnul de carte asa, ca sa nu se imprime culoarea pe paginile cartii cand o inchid. Dar dupa ce imi iau unul cu siguranta o sa imi fac si eu cateva pisicute <3

    Răspunde

  9. thelionbooks
    Aug 13, 2012 @ 18:04:00

    Ma bucur ca aceea imagine de pe blogul meu te-a inspirat sa-ti faci si tu un semn de carte la fel. :D Ti-a iesit foarte dragut! Poate incerc si eu! hihi xD

    Răspunde

  10. Antonia
    Aug 14, 2012 @ 14:55:41

    http://furelise-oriceoriundeoricand.blogspot.ro/2012/08/a-la-rembrandt.html
    Am incercat. Nu ma pricep, si cand spun asta, chiar nu exagerez. Am 2 maini stangi, si degete lipite :)) Dar sunt super fericita si incantata de ce mi-a iesit :D

    Răspunde

  11. bibliodevafiliala3
    Aug 15, 2012 @ 11:43:57

    O idee foarte bună. Am să încerc şi eu :)

    Răspunde

  12. DORICE
    Aug 15, 2012 @ 13:36:46

    Uuuu, super dragut! O sa fac si eu ceva asemanator… am o alta combinatie in minte, dar trebe sa imi iau niste materiale.

    Răspunde

  13. Trackback: Book Lovers Challenge! #9..si altele:) « Sayuki's blog

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

