Book Lovers Challenge! #7

Provocarea de azi: În lumea cărei cărți ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și de ce? :)

Hm. Am sa ignor cuvantul ‘scurta’ si am sa persupun ca e acolo doar ca sa ma faca pe mine sa-mi dau seama ca intrebarea asta presupune ca dupa ce as trai o perioada intr-o alta lume, aleasa de mine, as mai vrea sa ma intorc acasa. Eu nu garantez asta. Mai degraba as lua acel ‘acasa’ si l-as muta in aceeasi propotitie cu ‘alta lume’ <3. In fine. Daca m-ai fi intrebat asta cand eram mia mica, as fi spus repede Tara Minunilor. Daca m-ar fi fost pusa intrebarea asta cu vreo 10 zile in urma, as fi raspuns, fara sa stau pe ganduri Lux de Anna Godbersen. Nu, fara vampiri, varcolaci, aventuri, tipi rai sau mai stiu eu ce, as da toate astea fara ezitare pentru o viata linistita in Manhattan-ul secolului XIX, in care sa merg la baluri purtand rochii pompoase, sa ma plimb prin parcuri insotita de gentlemani draguti, sa ma indragostesc, sa ma marit de tanara *desi daca as trai acolo nu s-ar considera ca ma marit de tanara…* si, stiti voi, chestii dragute si romantice. Dar raspund la intrebarea asta cu 10 zile mai tarziu si, desi inca mi-ar placea mult sa ma strecor si eu printre personajele Annei Godbersen, cred ca si mai mult mi-ar placea sa merg la Hogwarts <3. Nu, nu ca sa lupt alaturi de Harry impotriva Lordului Intunericului..nicidecum, nu sunt genul de aventuriera curajoasa care sa-si riste viata pentru binele comun. Dar stiti ca va spuneam la o provocare anterioara ca dintre toate creaturile, mi-as dori sa fiu vampir, pentru tineretea si viata lor vesnica. Ei, daca si vrajitoarele ar avea asa ceva, atunci cu siguranta le-ar lua locul vampirilor in preferintele mele<3. Si va mai spuneam si ca mereu in povestile mele, scriu din perspectiva unei vrajitoare:). Mi-ar placea mult sa pot face vraji si potiuni si Hogwarts e locul perfect in care as putea invata cum. Plus ca se alfa in Anglia, pasiunea mea, intr-un castel mare si vechi si plin de coridoare secrete, alt lucru pe care il ador<3. Oh, si intotdeauna am avut o pasiune pentru bufnite, ar fi grozav ca una sa imi aduca scrisorile si coletele cu carti:). Ohhh, in ritmul asta o sa ajung rapid o maniaca HP @_@ Mda, app de asta, tre sa fug, mai am cam 80 de pagini din volumul 3 si trebuie sa il termin in noaptea asta:)). Zilele astea am sa fac si o recenzie la comun pentru primele 3 volume:). Dar, inainte sa fug, mai fur un minutel ca sa va arat cateva oferte de la AdevarulShop :)

Desi pe malul marii ploua si nu prea e soare *incep sa cred ca o face intentionat, e a 2-a oara in ultima vreme cand vreau sa merg la plaja si nu vrea sa iasa soarele O.o*, ei bine, cartile de citit pe plaja tot au reduceri de pana la 50% :) Click pentru a vedea ofertele. Si cateva carti dragute din aceeasi oferta, click pentru detalii *cel putin pe astea le-am citit si eu<3*:

Photobucket

6 comentarii (+add yours?)

  1. Bia
    Aug 12, 2012 @ 00:21:08

    Gata! M-ai convins :) . Îmi cumpăr toată seria Harry Potter, am încredere în alegerile tale ;;) .

    Răspunde

  2. Lexy
    Aug 12, 2012 @ 09:17:19

    Cat ai mai laudat seria asta, Harry potter….pe bune, simt cum ma priveste primul volum inceput acum ceva timp din biblioteca, incepe sa imi fie frica :))))
    Tre’ sa il citesc urgent:X

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

