Concurs ‘Vise Spulberate’

Iata ca a sosit si ziua in care sa organizez primul meu concurs *yay:)*. Concursul este sponsorizat de AdevarulShop iar ca premiu avem un roman politist de Karin Slaughter.


Districtul Grant este zguduit de o veste îngrozitoare. Allison Spooner, o tânără studentă, apreciată de toţi cei care au cunoscut-o, s-a sinucis, înecându-se în lacul îngheţat. În scurtă vreme, când cadavrele încep să se înmulţească, devine evident faptul că Allison este prima victimă a unui criminal în serie. Sara Linton, revenită în oraş pentru a fi alături de familia sa cu ocazia Zilei Recunoştinţei, este implicată fără voie în această anchetă care în curând va lua o turnură neaşteptată. Will Trent, trimisul GBI, este cel care reuşeşte şi de această dată să găsească vinovaţii.

Pentru ca am vazut ca v-a placut ideea mea *cel putin celor care au comentat la postul cu pricina:)*, ramane asa: concurs de compuneri. Mai lungi, mai scurte, scrieti cat simtiti voi. Iar ca sa fie in tema cu premiul, trebuie sa povestiti totul din perspectiva criminalului. Puteti povesti scena crimei, ori momentul in care isi alege victima, in care o pandeste sau cand planuieste crima sau ce va mai trece voua prin minte. Castiga cea mai reusita compunere, desigur.

Aveti timp pana peeee..25 august, pentru ca-mi place mie numarul 5:)). Astept sa-mi trimiteti scrierile voastre la sayukisblog@yahoo.com impreuna cu un nume/nick, ceva, ca sa stiu cui ii dau premiul. Daca aveti intrebari sau nevoie de mai mult timp, lasati un comentariu si se rezolva. Nu va cer abonare, reclama sau mai stiu eu ce, e optional, dar as aprecia daca ati imprastia o leaca vestea:). Succes! <3

P.S.: Daca imi trimiteti compunerea scrisa in word, va rog sa aveti grija sa fie in format .doc, ca sa o poata citi si performantul meu office 2003 :)

Photobucket

12 comentarii (+add yours?)

  1. Patricia's Blog
    Aug 10, 2012 @ 20:48:26

    O idee foarte buna! Particip :)

    Răspunde

  2. Bia
    Aug 10, 2012 @ 22:01:01

    Hmm, aş participa, dar îmi vine să scriu compunerea din perspectiva unui vampir criminal, pentru că habar nu am cum acţionează un criminal… uman :)).

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 10, 2012 @ 22:47:49

      Hm, acum ca ai adus vorba…recunosc ca nici nu m-am gandit la posibilitatea ca ucigasul sa nu fie chiar..uman:)). Dar atata timp cat se incadreaza in tema, nu vad de ce nu ai putea sa scrii din perspectiva unui criminal-vampir. Adica si Vampirii Sudului sunt romane politiste, chiar daca sunt in amestec cu fantasy-ul. Desigur, chiasti asta e valabila si pentru alte creaturi, nu neaparat vampiri, in caz ca ii vine cuiva vreo idee:). Atat sa aveti grija sa va concentrati mai mult pe latura malefica a personajului, nu pe cea fantastica:).

      Răspunde

  3. m1ha2
    Aug 11, 2012 @ 09:30:07

    Mult succes tuturor participantilor. Daca doriti sa promovam acest concurs pe siteul nostru va rugam contactati-ne. Toate cele bune, echipa eConcursuri.com

    Răspunde

  4. DORICE
    Aug 11, 2012 @ 10:33:08

    Nici al meu nu e tocmai uman! :) S-ar putea sa nu fie tocmai in tema, dar eu o trimit. Imi spui daca nu se potriveste si scriu alta.

    Răspunde

  5. Patty
    Aug 11, 2012 @ 15:44:12

    Mi se pare interesanta tema. Poate particip si eu, nu spun nimic sigur :))

    Răspunde

  6. Lexy
    Aug 11, 2012 @ 15:59:26

    Normal ca ma bag!! Zilele astea o sa iti trimit ci compunerea mea :)

    Răspunde

  7. Antonia
    Aug 13, 2012 @ 00:07:19

    Am trimis si eu ceva, sper sa-ti placa :D Al meu e cat se poate de uman, cam lipsit de emotii, dar e uman :)

    Răspunde

  8. krisszu95shinny
    Aug 14, 2012 @ 17:55:46

    buna, pot participa si eu la concurs? Ma gandeam sa trimit si eu o compunere daca mai este loc si pentru mine……..cu drag Krisszu

    Răspunde

  9. Simonik
    Aug 17, 2012 @ 20:48:47

    Sper sa-ti placa si compunerea mea:)

    Răspunde

  10. larisaoana
    Aug 24, 2012 @ 11:26:29

    Super concursul, nu am o compunere excelenta, dar sper sa iti placa ideea mea.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

