Ma gasiti la Hogwarts.

Mda, asa, hodoronc tronc, m-a apucat febra Harry Potter de prin ultimile zile ale lui iulie. Si prin asta vreau sa spun ca m-a apucat bine, ca deja am ajuns la obsesie:)). Am cititi pe net primul volum, apoi am citit si al doilea volum, pe care il aveam in biblioteca de ceva ani si pe care am mai incercat de vreo 2 ori sa il citesc, dar niciodata nu l-am dus pana la capat.. si am ajuns in faza ‘oooooooo Doamne!!!’ si in care incerc sa descui usile strigand la ele Alohomora. Si da, sunt constienta ca nu functioneaza pentru ca nu am o bagheta magica:(. Si am ajuns cu obsesia asa departe ca am profitat de faptul ca doar ce a fost ziua mea si cu banutii stransi mi-am comandat tot restul seriei <333 oh, da! Si astazi a ajuns si dadada deja m-am apucat de volumul 3 si nu mai am rabdare pana sa ajung la urmatorl si la urmatorul si tot asa pana la ultilmul<3. Si ma provoc sa le citesc pe toate pana incepe scoala! Provocare acceptata. Sunt curioasa daca reusesc:)). Singurul care ma cam sperie e volumul 5 cu cele aproape 900 de pagini ale lui…si nu ma sperie numai pentru ca e o animala de carte ci si mai degraba felul in care arata, pentru ca o carte cu atatea pagini si care nu e hardcover..ei bine, se cam clatina aproape ca o gelatina O.o …si tot am senzatia ca o sa mi se imprastie in brate @.@ …
Si ieri, pentru ca terminasem volumul 2, dar nu il aveam inca pe 3 si n-aveam chef sa ma apuc de altceva, mi-am factu cont pe Pottermote, care e un sit enciclopedie HP/jocuri/retea de socializare si ce naiba mai e, genial! O.O …Mda, am descoperit si eu America intr-un final:). Dar mi se pare grozav cum au cate o ‘plansa’ cu fiecare capitol din carti *okay, vad ca deocamdata au doar pana pe la inceputul volumului 2..* cu toate informatiile pe care le gasesti prin carti si poti colectiona cartonase cu vrajitoare de la broscutele de ciocolata, la fel ca in carte, si mergi la cumparaturi, la fel ca in carte, si faci un test in functie de care primesti bagheta care sa ti se potriveasca *a mea e din lemn de mar, cu par de unicorn si de vreo 27 de cm<333* si apoi ajungi chiar si la Jobenul Magic, care iti face si el un test si te repatizeaza intr-o casa:) Asta mi s-a parut cea mai tare chestie, ca nu poti sa iti alegi tu unde sa mergi, ci te repartizeaza el, la fel cum face si in 'adevarata' Hogwarts. Oh, nici nu stiti ce emotionata eram=)). Siiii am ajuns la Ochi-de-Soim <3 *Ravenclaw*. Si sa faci vraji si potiuni e mai greu decat pare:)). Si poti chiar si sa strangi puncte pentru casa ta pentru a incerca sa castigati cupa caselor<33. Hm, mai are cineva de pe aici cont? Daca da, vreau numele, sa-l adaug la prieteni:).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Si inca ceva. Nu, partea asta e fara varjitorie, dar tot plina de antuziasm sunt:)). In curand, adica zilele astea, voi organiza primul concurs *dadada<33* cu ajutorul AdevarulShop. Premiul va fi o carte politista de Karin Slaughter, si anume Vise Spulberate, asa ca, iubitori de mister, vreau sa-mi spuneti cam ce fel de concurs v-ar placea, ca eu am o singura idee si nu, nu vreau a fac tragere la sort. Eu ma gandeam sa va dau de scris un scurt fragmentel din perspectiva unui criminal/viitor criminal..adica..aaa..sper ca ati inteles:))..nu ma refer *neaparat* la scena sangeroasa a crimei *desi pe mine nu ma deranjeaza nici daca ati scrie asta:))*, ci ori la cum isi alege victima, cum o pandeste, cum planuieste crima sau mai stiu eu ce:). Cateva randulete acolo, nu va cer mult:). Acum vreau sa-mi spuneti si voi daca va place asta ori daca mai aveti ale idei *poate mai imi vin si mine intre timp:)* si vedem la sfarsit ce alegem:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Si da, inca o chestie:)) Book Lovers Challenge! #6, pentru ca asta-i scurta:). Cat de scurta pot eu:))
Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.
Pai, parca am mai spus printr-o leapsa sau pe undeva ca, daca eu as scrie o carte, ar fi o combinatie de fantasy, horror si romance. Ar fi scrisa la persoana I *pentru ca numai asa imi vine sa scriu, nu stiu daca am scris vreodata la persoana a III-a..* iar eu *naratoare adica…eu:))* as fi o vrajitoare si m-ar chema Meredith, as avea o prietena vampir pe nume Miranda, baiatul principal ar fi un inger cazut pe nume Gabriel si..mda, cred ca ajunge:). De fapt, cartea asta e de mult scrisa in mintea mea, doar ca o modific mereu…Pe hartie am pus doar putin din ea… Cat despre coperta..aici n-am nici o idee, dar mi-ar placea ceva in genul copertilor din seria Damnare<3

Photobucket

19 comentarii (+add yours?)

  1. Lexy
    Aug 09, 2012 @ 22:11:22

    Si eu m-am apucat recent sa citesc H.P. I-am lua sora-mii primul volum de ziua ei, are 9, si am zis ca e un inceput frumos intrale cititului, dar vezi sa nu :))
    Hmm, ideea concursului suna foarte bine!!
    Totusi , eu nu am mai scris pana acum din perspectiva unui criminal; si nu am citit prea multe carti politiste . Pare destul de dificil…ceea ce e minunat! Vacanta asta ma plictiseste atat de tare, iar provocarea lansata de tine ma trezit la viata! Cu siguranta ma voi inscrie, dupa ce ma voi documenta nitel :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 09, 2012 @ 22:19:07

      Hm, acum ca am gandesc, nici eu nu am scris vreodata din perspectiva unui criminal…nici macar din perspectiva unui personaj nu tocmai de partea binelui:)). Si da, probabil ca e mai mutl sau mai putin dificil, dar ma bucur ca-ti place ideea:). Totusi, poate vine cineva si cu o idee ceva mai usoara, nu stiu cati ar aprecia o ‘provocare’ pe caldura asta:)).

      Răspunde

  2. Niahara
    Aug 09, 2012 @ 22:12:12

    YES!!! In sfasit! Daca ai stii de cand astept sa citesti Harry Potter sa aflu ce parere ai :) Am cont pe Pottermore – DawnOwl19700 – si sunt la Viperini ( visul meu de o viata ).

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 09, 2012 @ 22:21:59

      :)) La finalul anului trecut am trecut Harry Potter pe lista cu ce trebuie neaparat sa citesc anul asta, asa ca trebuia sa-mi tin cuvantul fata de mine:))
      Uuu, fug imediat sa te caut :3 Mie-mi place casa la care sunt..mi-ar fi placut si la Cercetasi, dar cred ca aici ma potrivesc mai bine:))

      Răspunde

  3. dumbyd
    Aug 09, 2012 @ 22:30:12

    Bun venit in club! SI eu am cont pe Pottermore si sunt la Viperini – SparksWild22042

    Răspunde

  4. Patricia's Blog
    Aug 09, 2012 @ 23:00:05

    Aw, si eu sunt la Ravenclaw :x :x
    RookPixie3121 ma cheama :D
    Ma bucur ca te-am prins si pe tine febra Harry Potter. Crede-ne, merita <3 <3

    Răspunde

  5. DORICE
    Aug 10, 2012 @ 07:57:59

    Wow, am ramas mult in urma… habar nu aveam ca exista asa un site! o sa caut!
    Ideea pentru concurs e super tare. Abia astept sa ma inscriu, dat fiind faptul ca am deja un fragment interesant. :))

    Răspunde

  6. bibliodevafiliala3
    Aug 10, 2012 @ 08:40:38

    Cred că este timpul să citesc şi eu Harry Potter. Când a fost atât de „la modă” nu m-am putut convinge s-o citesc. Deşi cărţile au fost la noi în casă, pentru că le citea fata mea. Oricum de la un moment dat, ea le-a citit pe calculator, în engleză, pentru că era nerăbdătoare să vadă ce se întâmplă mai departe. Asta mi-a spus, chiar şi atunci, că este o carte bine scrisă. Ideea concursului tău este inedită. Clasic, un roman, nuvelă, povestire poliţistă pleacă din punct de vedere al detectivului care încearcă se descopere criminalul. Ce-mi amintesc eu, scris din punctul de vedere „criminalului”, de fapt al gentlemenului – hoţ este Arsene Lupin personaj creat de Maurice Leblanc. Personajul operează, prin metodele nu prea ortodoxe, învingând alţi criminali. Deci face bine, dar de pe partea greşită a legii. Într-una din cărţi se pare că-l învinge şi pe invincibilul Sherlock Holmes.
    Am un mic comentariu de făcut – nu înţeleg la ce te referi că ai descoperit America. Am intrat pe site-ul respectiv – este din UK – Marea Britanie. Sau a fost vorba de ceva generic – ca şi „am descoperit America”, am aflat ceva, am decoperit ceva?? În afară de asta, mi-a plăcut mult articolul tău şi ideea ta. Spor la citit :)

    Răspunde

  7. Vero
    Aug 10, 2012 @ 12:11:04

    Uuuuu,inca un fan HP.Contul meu de Pottermore: SparksBlood3804 si sunt la Viperini,as fi vrut la Cercetasi,dar asta-i viata….
    Bagheta mea e din lemn de stejar,cu miez de dragon
    Iti astept cererea de prietenie.
    Apropo : Ti-a iesit potiunea pentru Plesneala?Mie nu si am incercat de o gramada de ori :)

    Răspunde

  8. Heidi
    Aug 10, 2012 @ 13:17:11

    hm…ciudat ca si pe mine m-a prins febra Harry Potter, numai ca acum cateva luni, si sper sa termini de citit toate cartile pana incepe scoala :P ^^…cat despre concurs, ador ideea de a scrie din perspectiva unui criminal -.-

    Răspunde

  9. Patty
    Aug 10, 2012 @ 16:33:50

    HP e cel mai tareee!!! Am cont pe Pottermore inca de anul trecut :)). Sunt PixieHeart100. Si eu sunt tot la Ochi-de-Soim repartizata, asa ca salutari colega de Casa :*

    Răspunde

  10. Sally
    Aug 10, 2012 @ 16:52:46

    Si in mine a intrat febra asta. Tocmai mi-am comandat toate cartile de pe librarie.net si deabia astept sa vina ^^. Am cont pe Pottermore scarletdragon29379 si sunt la Ravenclawww, ti-am dat cerere de prietenie :).

    Răspunde

  11. Alin Badea
    Apr 27, 2014 @ 14:36:05

    buna!!!!si pe mine ma apucat febra harry potter si am cont pe potter more!si sunt la ochi de soimsi numele meu este RainFlame16015.it dau e cerere.
    am terminat volumul 5 din harry potter
    di o sa trec la 6

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

