Recenzie~ Poveste de iubire de Erich Segal

Ce-ar fi de spus in legatura cu o fata de 25 de ani care a murit? Ca era frumoasa. Si inteligenta. Ca-i placea Mozart si Bach. Si The Beatles. Si eu.

Stiti celebrul film Love Story din ’70, nu-i asa?:) Iubesc filmul ala <3. Si ieri, abia ieri (!), am aflat din intamplare ca e facut dupa o carte. La asta nu ma asteptam. Nici mama nu stia.. Dar imediat ce am aflat, in minutul urmator *nu exagerez* am si gasit-o la o biblioteca online si am descarcat-o. Trebuia s-o citesc <3. Siii..am citit-o :). Are 255 de pagini, dar cu un scris urias si se citeste foarte repede. Click aici daca o vreti si voi:).

Cartea asta *ca de altfel si filmul* e printre rarele povesti de dragoste in care imi place mai mult personajul feminin. Asta pentru ca..pur si simplu nu m-am indragostit de Oliver Barrett IV. Desi e dragut tipul, ocazional mi s-a parut cam..nu stiu, poate badaran… Pe cand pe Jenny o ador:). Imi place felul ei foarte direct de a spune totul si felul in care il face pe Oliver sa o invite la o cafea spunandu-i ca n-ar iesi cu el niciodata:)).

– Pari stupid si pari fecior de bani gata, spuse ea luandu-si de pe nas ochelarii.
– Te-nseli, am sarit eu revoltat. Realitatea e ca sunt si inteligent si lefter.
– Oh, nu, Preppie : EU sunt inteligenta si leftera.
[…]
– Si, ma rog, ce te face sa crezi ca esti inteligenta, vrei sa fii buna sa-mi explici?
– Faptul ca nu m-as lasa invitata de un tip ca tine la o cafea, fu raspunsul ei.
– Numai ca eu nu te-as invita.
– Aici se vede cat esti de stupid, mi-a spus.

Concluzia? N-am mai vazut nici un film care sa respecte atat de bine cartea dupa care e facut O.o . Ma simteam de parca revad filmul, doar ca s-a intamplat ceva cu imaginea si am ramas doar cu subtitrarea. Dar asta inseamna ca da, mi-a placut si cartea la fel de mult ca si filmul<3. Cel mai mult imi place ca, desi spune clar de la inceput care va fi finalul, tot a reusit sa ma surprinda si sa-mi dea lacrimile. De ambele dati, chiar si la carte, cand stiam deja chiar tot ce se va intampla.. Deci, daca va e pofta de putina tragedie romantica, eu va sugerez sa dati un click pe link-ul de mai sus, mai ales ca-i lectura usoara, relaxanta si in cateva ore e gata:).

Love means never having to say you’re sorry.

Photobucket

6 comentarii (+add yours?)

  1. Patricia's Blog
    Aug 08, 2012 @ 15:00:46

    Aw, am citit-o si am vazut si filmul. Mi-au placut tare mult! :D
    Ce bun e site-ul.. am gasit cam juma’ din cartile pentru scoala pe el :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 08, 2012 @ 22:12:14

      O fi, nu stiu, eu am mai citit acolo doar primul volum din Harry Potter. In rest prefer varianta de hartie, chiar si pentru cartile alea de la scoala. Nu-mi place sa stau sa citesc in fata monitorului @_@

      Răspunde

  2. Patty
    Aug 08, 2012 @ 17:26:49

    Nu prea mi-a placut actrita care a jucat in film. Sprancenele alea groase erau asa aiurea. Dar cartea a fost foarte frumoasa. Multumim si de site ;)

    Răspunde

  3. bibliodevafiliala3
    Aug 13, 2012 @ 00:02:06

    Pe vremea când s-a turnat filmul, aşa erau la modă sprâncenele :) Frumuseţea şi moda s-au schimbat, povestea de iubire a lui Erich Segal a rămas pentru eternitate. Poate de aceea este bine să citeşti cartea – îţi poţi imagina oricum vrei personajele principale. Mă bucur că ai citit această carte şi că ţi-a plăcut. Ai scris frumos despre ea.

    Răspunde

  4. Izabela Rotaru
    Sep 18, 2012 @ 14:52:46

    Subscriu la ce ai spus apropo de personajul feminin. Oliver mi s-a parut mai degrama imatur, de aici si impulsivismul care il face sa para, in unele ocazii, badaran.
    Jenni, pe de alta parte, m-a impresionat: este exact asa cum ar trebui o femeie sa fie, pasionala, dar ancorata in realitate.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

