Book Lovers Challenge! #5

Provocarea cu numarul 5: Copiază un citat care te-a impresionat și comentează-l. Scrie părerea ta despre el, ce îți inspiră, de ce l-ai ales.

Orice lucru mic creste daca-l hranesti. Dragostea nu face exceptie.

E un pic crud sa trebuiasca sa aleg doar unul, mai ales la cata colectia de poze cu text am pe weheartit, dar, ca sa mai imi usurez o leaca munca am decis sa aleg un citat dintr-o carte citita de mine si, iar, dupa lungi deliberari, am reusit sa ma hotarasc asupra unui citat din Suflete pereche de Cecelia Ahern <3. 'Orice lucru mic creste daca-l hranesti.Dragostea nu face exceptie.' Iubesc citatul asta<3. Partea mai grea vine cand trebuie sa explic de ce..pentru ca abia imi pot explica si mie de ce xD. Poate pentru ca citatul asta spune ca totul depinde de noi. Nimic nu creste fara sa fie hranit, asa de capul lui, fie ca este o buruiana pe marginea drumului, o planta in ghiveci ori o floare in suflet. Si, lasand la o parte lucrurile care au nevoie de hrana la propriu, poate ca sunt senzatii de 'pare-mi-se ca', ce se nasc asa, 'din eter', dar fara un pic de 'hrana' o sa ramana doar atat iar timpul le va stinge cu totul. Iar asta e valabil pentru toate sentimentele ori inceputurile de sentimente. Toate. Pentru ca, *acum ajung la un alt citat, dar daca mi-a venit in minte, nu ma pot abtine:))*, asa cum 'nu poti sa iubesti de cineva cu care nu ai ras niciodata', deci senzatia aia de 'pare-mi-se ca-mi place' nu si-a primit inca portia de papica *nu, eu chiar nu cred ca e posibil sa te indragostesti de cineva pe care nu-l cunosti decat din vedere sau de pe facebook 8-| *, nu poti nici sa urasti pe cineva fara sa interactionezi cu acea persoana. Asa ca dati-i drumul si hraniti floricelele, chiar si pe alea mai putin frumoase:). Poate ca spuneam eu ca nu stiu sa spun ce simt, dar asta nu inseamna ca nu stiu nici sa arat, si macar asa sa hranesc si eu floricelele <3.
Hm, sper ca ati inteles cat de cat ce-am vrut sa spun, n-am idee de ce explic mereu metaforele folosind alte metafore=)). Ideea e ca fiecare avem in noi micute senzatii *seminte, si de buruieni si de flori frumoase, de toate felurile:)* care, daca sunt hranite cum trebuie de cei din jur *adica prin relatiile noastre cu ceilalti* cresc, infloresc, alea alea si devin adevarate sentimente..daca nu, atunci se usuca si mor sau nici macar nu apuca sa incloteasca..
*Hm, tocmai am reusit sa ma fac singura sa zambesc recitind postul asta. Nu stiu de ce. Dar nu conteaza, sunt tare B-) =))*

Photobucket

6 comentarii (+add yours?)

  1. Lexy
    Aug 08, 2012 @ 22:48:05

    Foarte frumos ai explicat :) si eu imi hranesc floricelele , dar cred ca cel mai important e cum sunt hranite de cei din jur, degeaba cresc eu floricele parfumate daca ceilalti le hranesc ca pe niste buruiene.
    Oricum, floricelele mele sunt ca niste ghiocei acoperiti de plante carnivore :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 09, 2012 @ 22:00:05

      Nu nu nu, n-ai inteles:). Fiecare hraneste floricelele celor din jur si floricelele fiecaruia sunt hranite de cei din jur:). Pentru ca, pana la urma, nu tu ii spui inimioarei ce fel de seminte de flori sa planteze:).

      Răspunde

  2. Bia
    Aug 08, 2012 @ 23:11:28

    Cum mi dai tu inspiraţie. :)) Meriţi o îmbrăţişare pentru asta.;;) Sau o pisică :-? Că tot am prea multe şi mama vrea să mă despart de ele :((((((. Oricum, interesantă tare explicaţia, să fac şi eu aşa la română, că profa are prea multe pretenţii de la mine. x( . Şi dulce, şiii perfectă pe stilul Sayuki, şiii, da , eşti tare ;) =))

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 09, 2012 @ 22:04:34

      Oh, stii ce amuzanta mi s-a aprut partea cu ‘Meriţi o îmbrăţişare pentru asta.;;) Sau o pisică :-?’ =)) Ador pisicile, dar stau la bloc si nu pot sa le tin in casa:(..dar am doua la gradina:). Hm, mie nu-mi ies niciodata explicatiile astea la romana, acolo scriu doar banalitati pentru ca.. nu-mi place, nu-mi pasa si nu ma intereseaza..cred ca sunt destule motive ca sa nu-mi iasa nimic prea interesant:))

      Răspunde

  3. Patty
    Aug 10, 2012 @ 16:35:59

    Postarea asta a ta mi-a facut pofta de ciocolata (nu intreba de ce, ca nu stiu sigur sa iti spun) si de un film romantic :D.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

