Book Lovers Challenge! #4

Hm, am vrut sa postez asta aseara daaaar…intai m-am pus pe desenat, apoi mi-am redecorat peretele si ..mda, ideea e ca am uitat:)).

Provocarea de azi e: Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?
Greu de spus… Nu pot alege intre vampiri, ingeri si varcolaci/lupi..si ar mai fi si vrajitoarele, dar lasa doar pe primele 3 :). Mda, nici o creatura mai ‘rara’ pe la mine. Nu pot alege intre astea 3 din cauza felului in care e pusa intrebarea, e prea generala:)). Daca ar fi intrebat ce creatura as vrea sa fiu, as spune imediat vampir. Mereu am fost fascinata de vampiri si mi se intampla adesea sa pretind ca sunt unul. Si am prieteni care au ajuns sa pretinda si ei ca sunt unul:)). Motivul principal pentru care mi-as dori sa fiu vampir e faptul ca ei au viata si tinerete vesnica.
Pe mine ma ingrozeste gandul ca intr-o zi tot o sa ajung batrana, dar nici sa mor tanara nu vreau, chiar daca asta ar insemna sa fiu o moarta draguta *asta imi aminteste de Bonnie din JV, cand spunea ca i-ar placea sa moara tanara ca sa arate bine in cosciug..*. Si, pe langa asta, mi se pare ataaat de tare sa ai canini lungi ca la pisici si sa musti lumea..si desigur, aici intra in scena romantica incurabila din mine care o sa spuna si ca e al naibii de sexy sa fi muscat de un vampir care e in acelasi timp si iubirea vietii tale..sau invers..=)). Totusi, dupa ce am citit fantasy in exces, mi-am dat seama ca desi ador vampirii, eu am trei mari iubiri fictionale…si niciunul nu e vampir. Asa am ajuns sa adaug pe lista ingerii *Patch si Daniel* si varcolacii/lupii *Saaaaaam<333*. Pentru ca sunt 'indragostita' de lupi si ador ingerii. In lumea mea ideala *care chiar exista..in mintea mea, dar are momente cand da pe'afara si iese de acolo:))* eu sunt fata-vampir, prietenul meu *viitorul* e baiat-lup *si chiar asa imi zice si lumea, ca intr-o zi am sa-mi gasesc baiatul-lup:))* iar ingerii sunt si ei pe undeva pe acolo, probabil pe post de cel mai bun prieten:)). Spuneam ca mai imi plac si vrajitoarele, dar sincer nu sunt sigura de ce. Cred ca mi se trage de la faptul ca imi place sa le desenez si poate si pentru ca, de cate ori scriu vreo povestioara fantasy, eu, adica naratoarea, dar mie imi place sa spun ca sunt eu:)), sunt o vrajitoare. Mereu. Si ma cheama Meredith. Mereu. N-am idee ce cum si de ce, pur si simplu:)).
Hm, voua ce creaturi va plac? Sau, mai degraba, ce cretura v-ar placea sa fiti? :)

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. Wild Rose
    Aug 07, 2012 @ 16:54:54

    Eu am o obsesie cu zanele de la o vreme incoace…. biine, bine, de cand am citit seria Iron Fey si mi-am gasit iubirea fictionala adica Ash, printu Iernii. Si nu ma refer la Tinker Bell, desi e si ea draguta. Ma refer la zanele acelea periculoase care folosesc magia si care sunt uneori si foarte crude… hihi. Si mi-as dori sa fiu inger, deoarece vreau sa zboooor :D

    Răspunde

  2. Lexy
    Aug 07, 2012 @ 17:12:30

    In sfarsit cineva care iubeste ingerii :x
    Ingerii si vampirii sunt personajele mele preferate :)
    Hmm, cred ca mi-ar placea sa fiu vrajitoare. Altceva nu ma vad. Cand ma gandesc la vampiri sau ingeri imi vine in minte imaginea unui tip sexi pe jumatate dezbracat :)) deci, imi raman vrajitoarele :d

    Răspunde

  3. Patty
    Aug 07, 2012 @ 17:19:31

    Am o slabiciune pentru ingeri, dar ador si restul creaturilor fantasy :D

    Răspunde

  4. Maria
    Aug 07, 2012 @ 17:39:21

    Eu am ce am cu vrăjitoarele, cred că întotdeauna mi-au plăcut :)) Clar mi-ar plăcea să fiu una :D

    Răspunde

  5. Bia
    Aug 07, 2012 @ 21:32:39

    Iiii, ce-mi plac postarile Book Lovers Challenge :x . Nu intreba de ce ca nu stiu :)). OK, deci, vreau sa fiu :-? vampir, dar vampir dinala cu puteri „magice” ca cei din Twilight <33333 Nu conteaza ce putere sa am, probabil cea a lui Alice *ca tot ameu o pasiune pentru personajul ala dragut <3* combinata cu cea a lui Edward :)) Si varcolacii mi se par interesanti, sa poti sa te dezlipesti de lumea umana si toate urateniile ei macar pentru putin timp si sa fii liber . :D

    Răspunde

  6. Antonia
    Aug 13, 2012 @ 00:17:04

    Eu am o chestie cu vrajitoarele. Ma pasioneaza incredibil de tare. Sunt puternice, smechere, si uimitoare. Fac vraji, cu potiuni, picioare de broasca, ochi de cioara si gheare de pui, sau incantatii pe timp de luna plina -ma fascineaza luna-, si zboara pe matura. Frate! Zboara pe matura! Cum sa nu le iubesti? Desigur, ca Harry Potter mi-a schimbat oarecum conceptia despre batranele cu palarii tuguiate si negi pe nas, cu rasete stranii, dar le-am combinat si ghici ce a iesit !? Vrajitoare super misto, tinere si inteligente, cu rafuri magice si cu puteri miraculoase. Si pot zbura pe matura! <3

    Răspunde

  7. Jane
    Aug 13, 2012 @ 16:17:37

    Tu ai facut desenul cu Lupii din Mercy Falls?

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

