Take what you need.

Cand eram copila..nu, asta ma face sa par batrana O.o.. Deeci..Cand eram mai mica :).. mi se parea asa draguta ideea de a putea imbutelia emotiile…sa ai o camara plina cu sticlute si borcanase etichetate si oricand te simti trist sa iei o gura de fericire, oricand vrei sa faci ceva dar nu poti sa gusti un strop de curaj, sa iei o lingurita de ambitie si motivare cand simti ca vrei sa renunti… Apoi am mai crescut si eu o leaca si, chiar daca sunt eu destul de nepasatoare de felul meu, tot adolescenta sunt. Si acum cred ca asta ar fi cea mai geniala chestie O.o Pentru ca marea mea problema adolescentina e ca nu stiu niciodata ce simt si daca nu stiu sa-mi spun nici mie ce simt, atunci cum as putea sa le spun altora? Ha? O.o Mare enigma. Si mda, v-ati prins, asta e unul dintre posturile mele despre..nimic…doar simteam nevoia sa postez ceva:). Si cum am ajuns la sentimente? Ei bine…ieri am avut iar una dintre zilele alea lungi in care parca iau toate sentimentele la rand, avand grija ca nu cumva sa-mi scape vreunul ca in final sa ma aleg doar cu o bula mare de confuzie. Asta se intampla de obicei cand sunt singura undeva si n-am ce face. Cum s-a intamplat aseara. Ma apuca filozofatul, si in cazul meu, asat nu e bine deloc. Eram in autobuz si credeam ca n-am sa mai ajung o data acasa xD. A durat o ora drumul cu autobuzul *cu vreo 40 de minute mai mult decat in mod normal…bunica lor de turisti O.o* si nu mai puteam de frig O.o Mda, frig, afara erau 30 si ceva de grade, dar in autobuz erau 18 si aerul conditionat nu mergea oprit si imi batea fix in fata.. Si intr-un final am ajuns acasa adormita, inghetata, cu o fata de parca plansesem tot drumul *de la aerul conditionat in fata, dar ciudat e ca..chiar asa ma simteam si nu stiu daca asta era tot de la aer >.> ..* dar in acelasi timp simtind ca ma apuca iar rasul. Ce sa inteleg eu din ghiveciul asta?! O.o Nimic, doar ca cea mai complicata chestie posibila nu e nici iubirea, nici matematica, ci noi suntem xD. Las-o balta, am sa fac doar ce fac de obicei si ma prefac ca nu s-a intamplat nimic:). De fapt chiar nu s-a intamplat nimic. In fine, mi-ar placea acum o sticluta cu mai multa nepasare:). Voi ce-ati bea azi? <3

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. Patty
    Aug 06, 2012 @ 17:34:59

    Eu as bea o sticluta cu fericire, am asa o stare melancolica si n-am chef de nimic.

    Răspunde

  2. saravis
    Aug 06, 2012 @ 18:03:53

    Eu o sticluţă de fericire şi puţină nebunie, să am poftă de viaţă.
    Şi poate şi ceva ignoranţă, consider că e bună pentru oricine.

    Răspunde

  3. Lexy
    Aug 06, 2012 @ 18:06:11

    Eu asi avea nevoie de o sticluta de libertate, poate si o sticluta de curaj. Zilele astea nici nu mai poti sa le deosebesti, stii doar ca ai nevoie de una.

    Răspunde

  4. Patricia's Blog
    Aug 06, 2012 @ 18:07:54

    Eu as bea o sticluta de curaj si inspiratie <3

    Răspunde

  5. DORICE
    Aug 06, 2012 @ 19:37:50

    Ha ha ha! Foarte dragut!
    Eu as bea din sticluta cu motivatie!
    Mi-am adus aminte, venind vorba de sticlute, un fragment din La Medeleni:
    „- Tata, ce e aia precaut?” (intreba Olguta)
    „- Curaj cu lingurita!
    – Ca o doctorie?
    – Da.
    – Atunci eu nu am nevoie. Sunt sanatoasa tun”
    Iti poti inchipui ca citatul nu este exact si ca nici nu ma apuc acum sa il caut in carte. Dar cam asa e si cu sticlutele, nu?

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 07, 2012 @ 01:41:38

      Hmp, motivatie imi trebuie si mie. Daca lucrurile astea chiar s-ar imbutelia, probabil ca cel mai des as cumpara sticlute cu motivatie, pentru ca de cele mai multe ori sunt lipsita de asa ceva >.>…
      Imi place citatul:) Da, cam asa e:))

      Răspunde

  6. Rose
    Aug 06, 2012 @ 20:41:54

    Îmi e o poftă nebună de-o doză de optimism<3

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

