Book Lovers Challenge! #3..si alte palavrageli:)

Urmatoarea zi, urmatoarea tema:). Provocarea de azi este: ‘Cu care personaj din cărțile citite te asemeni cel mai mult (aveți calități, defecte comune, același mod de a acționa în unele situații etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poți face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare.

Aaaaah, buna intrebare… M-am gandit indelung la asta si am ajuns la concluzia ca sunt o amestecatura intre Grace Brisbane si Jane Eyre…si poate si cativa stropi de Sydney Sage. Cam ciudata combinatia, dar si eu sunt cuidata, asa ca se potriveste:). Grace e fata calma, care zice ca e introvertita, stoica si care nu stie ca spuna ce simte. Same here. M-am regasit si in personajul lui Jane Eyre, in gandurile ei, mai ales atunci cand vorbea despre desen/pictura, in felul ei de a suferi in tacere -nu ca as fi avut eu cine stie ce suferinte, mai ales in comparatie cu Jane, dar n-am sa spun niciodata ce ma supara..de fapt, nici macar nu arat daca ma supara ceva..pana nimereste cineva butonul potrivit si ori ma face sa ma descarc plangand..destul de rar asta.. ori reuseste sa ma inveseleasca si sa ma faca sa uit; dar, in niciunul dintre cazuri, tot nu zic nimic, pentru ca, asa cum am spus mai devreme, nu stiu sa spun ce simt si din cauza asta de cele mai multe ori nici macar nu simt nevoia.. Si de Sydney, sincer, nu prea stiu de ce am trecut-o pe lista, pentru ca nu-mi amintesc prea multe despre ea, dar stui ca atunci cand citeam Academia Vampirilor ma regaseam undeva in ea, chiar daca mie imi place sa rad si imi place chiar si atunci cand am crize de ras *destul de des in ultima vreme..caldura o fi de vina..* si chiar daca eu nu stiu mai nimic despre masini *desi tare mi-ar placea, eram asa fascinata cand am studiat motoarele la fizica:))..probabil printre singurele ore de fizica la care chiar am fost atenta:))*.

Cam asta despre mine:). Dar la provocarea asta mi-ar placea daca ati vrea sa raspundeti si voi, aici, intr-un comentariu. Haide, cine are chef de scris si nu are un blog pe care posteaza deja provocarile astea. Ce? Numai voi sa ma cunoasteti pe mine?:))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Asa, acum ca am treminat cu provocarea de azi, e timpul pentru cateva noutati, ca in ultima vreme n-am prea avut parte de asa ceva, nope?

Deeeci, la Leda avem o noua precomanda, la primul volum dintr-o noua serie de James Patterson. Pe mine ma cam duce cu gandul ca Jurnalul unui Pusti. Nu am citit-o nici pe aia, si nu cred ca am sa o citesc nici pe asta, nu imi pare deloc genul meu de carte.. Oricum, pe cine intereseaza, click pe banner pentru precomanda si pentru o scurta descriere :)

Siiii, cu revista Bravo puteti achizitiona volumele 4-6 din Jurnalele lui Stefan :). Marti a aparut deja volmul 4. Eu le am pe primele 3 de anul trecut, dar nu l-am citit decat pe primul si nu mi s-a parut cine stie ce *m-ati prins, nu-s o fana a serialului:))* asa ca nu prea am de gand sa le iau si pe acestea..

Sii..aaa…am impresia ca am uitat ceva dar nu stiu ce O.o A, nu conteaza:).
Hm, voi ce mai cititi, ce-ati mai citit in ultima vreme? Eu una parca m-am saturat de toate cartile astea de adolescenti pe care le tot citesc. Adica ziceam ca vreau sa ajung la zi cu Vampirii din Morganville, dar nu prea imi iese. Si nici alte carti de genul parca nu ma atrag. Adica vreau sa le citesc, le incep, dar nu le si termin, ma plictisesc si incep altceva. Asa, brusc si neasteptat mi s-a facut pofta de ceva clasic, dar clasc si necitit mai am doar Portretul lui Dorian Gray, din care am citit jumatate si n-am idee cand am sa o termin, ca ma cam plictiseste. Si, hodoronc tronc, acum vreo saptamana am avut un vis in care am fost la biblioteca *in noaptea de dinaintea postului in care spuneam ca m-am trezit cu chef de mers la biblioteca…unul recent, nu stiu exact care, dar imi amintesc ca am scris asta undeva:))* si tot ce mai imi amintesc e ca am gasit Bloodlines in romana si ca fusese publicata din 2009 *din nou, nu intrebti, pentru ca nu stiu:))* si ca am cautat primul volum din Harry Potter, dar am gasit tot restul seriei mai putin acest prim volum. Si cand m-am trezit mi-am adus aminte ca la sfarsitul anului trecut am spus ca anul asta vreau sa citesc Harry Potter. Asa caaaa..am fost la biblioteca sa caut primul volum. Bineinteles, nu l-am gasit. Pana la urma l-am gasit la o biblioteca online si l-am citit de acolo, ieri, toata ziua, am stat pana la 4 dmineata sa-l termin. Soc, nu credeam ca am sa citesc vreodata Harry Potter:)). Asta pentru ca in urma cu mai multi ani am incercat de 2 ori sa citesc al doilea volum si de ambele dati l-am abandonat. Dar asta era pre vremea cand eram in generala si aveam o profa de romana mult prea nesuferita ca sa pot citi ceva ce ne-a spus ea sa citim. Deci da, eram prea plina de prejudecati ca sa pot citi cartea. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Primul volum mi-a placut si azi l-am si inceput pe al doilea. Si, presupunand ca o sa o tina tot asa, planuiesc ca pana la sfarsitul anului sa ma apropii de finalul seriei, desi as prefera sa o si termin:). Oh, si..aaa..ce ziceti? Sa-i mai fac recenzie? Ca nu prea stiu ce sa fac..eu as scri-o, dar nu stiu daca isi are rostul, avand in vedere ca mai toata lumea a citit seria?..
*Oh, Domane, iar m-am intins O.o…Ultimul paragraf trebuia sa fie unul de doar cateva randuri, nu unul mai lung decat restul postarii O.o*

Photobucket

10 comentarii (+add yours?)

  1. Bia
    Aug 02, 2012 @ 23:08:00

    Eu eu euuu :))) Cand am citit Twilight am adorat-o pe Alice Cullen, pentru simplul fapt ca era genul cu tocuri, haine si voia sa fie totul exact asa cum trebuie si incerca sa faca tam-tam din orice nimic. Am adorat faza aia cand Alice a rugat-o pe Bella sa o lase sa organizeze nunta :o3. Nu cred ca o stii, e din Zori de zi… Sii, nu c-as fi orgolioasa, dar ma aseman si cu Casey din povestea mea ;;) E facuta dupa stilul meu… aproape :)). Si nu stiu de ce, cand ai zis in post „am uitat ceva dar nu stiu ce” , am avut impresia ca ai uitat de e-mailul meu. :D Stai linistita, cred ca te tii de promisiuni :D Si astept, sunt rabdatoare cand trebuie ;;)

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 04, 2012 @ 23:27:47

      Hihi, mie imi place sa fac tam-tam numai din nimicuri de care chiar nu-i pasa nimanui:)). Nope, nu stiu faza, m-am oprit din citit undeva prin Eclipsa >.>…
      Nope, n-am uitat de povestea ta:)). Vroiams a spun ca am impresia ca mai vroiam sa scriu ceva in posta dar am uitat ce:)). Si app de asta, am citit-o azi, iti trimit in noaptea asta un mail…sper sa nu uit, daca nu maine seara cel tarziu :). Mda, eu incerc sa ma tin mereu de promisiuni si uneori, ca acum, promit ceva numai ca sa ma asigur ca am sa fac lucrul ala si n-am sa uit sau mai stiu eu ce, cum fac de obicei:)).

      Răspunde

  2. bibliodevafiliala3
    Aug 03, 2012 @ 07:59:41

    Frumos ai scris, ai făcut alegeri interesante şi foarte diferite. Jane Eyre este una din eroinele mele preferate, deşi eu nu seamăn absolut deloc cu ea :) Poate că aş fi adus, mai ales pe vremea tinereţii mele, cu Elizabeth Bennett din Mândrie şi Prejudecată, atât că eu, pe lângă ironie şi umor am şi defectul ori calitatea surorii sale, Jane, pentru că tind să găsesc multe calităţi tuturor celor pe care îi întâlnesc. Iar dacă aş alege după cât de împiedicată sunt – poate că aş semăna mult cu Bella, din Twilight :) Te felicit pentru că te-ai apucat de Harry Potter, dar pot înţelege de ce nu ai citit când ţi-a fost impus. Nici mie nu îmi plac obligativităţile când este vorba de lectură, deşi eu am citit cam tot ceea ce mi s-a recomandat, până la urmă. Cât despre bestselleruri, aleg să le citesc ori la începuturi când încă lumea nu-i înnebunită, ori după ce valul trece :) Aşa s-a întâmplat cu Coelho sau cu Dan Brown :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 04, 2012 @ 23:34:20

      Hm, pagina mea de lecturi suplimentare din generala e o pagina alba:)). Chiar daca profa nu ne obliga sa citim neaparat o carte anume, tot ne obliga sa citim, asa ca n-a mers deloc. M-am oprit din citit prin clasa a 5-a si am reinceput pe la mijloc de a 8-a, nici acum nu stiu cum de s-a intamplat:))
      La fel fac si eu cu ‘fenomenele’ :)). De fapt, nu neaparat ca le citesc inainte sau dupa, dar atunci cand sunt ‘pe val’ primul lucru pe care il fac e sa le resping. Fac asta cu toate chestiile populare, e in felul de a respinge efectul de turma:)).

      Răspunde

      • bibliodevafiliala3
        Aug 05, 2012 @ 00:46:33

        Da, ca şi mine nu simţi nevoia să faci parte din turmă :) Înţeleg prea bine acest lucru. Dar vezi tu, ţie îţi place să citeşti şi poate până la urmă vei citi tot ce trebuie şi fără să te oblige cineva. Eu mă gândesc că uni vor citi dacă li se vor da liste, pentru că altfel nu ştiu ce sau nu citesc dacă nu trebuie :) Din nefericire cei care pleacă de la ideea că o lectură este obligatorie şi citesc obligaţi, nu vor găsi plăcerea lecturii şi nu vor înţelege de ce unii aleg să se destindă citind. Eu însă am ales să recomand chiar şi cărţi ce fac parte din lecturile suplimentare. M-am gândit că poate, prezentându-le cât pot eu de bine, voi avea succes acolo unde lecturile obligatorii ale profesorilor dau greş :)

  3. Catalina
    Aug 04, 2012 @ 11:23:33

    http://povestipentrumine.blogspot.ro/2012/08/3-provocare.html ,aici am raspuns si eu la a3a provocare,cat despre ce am mai citit?Ma chinui cu Trilogia Stapanul Inelelor ;)) de ce ma chinui?Pentru ca vreau sa o citesc,dar nu mi se pare compatibila cu ce imi place sa citesc.Cat despre Harry Potter si eu l-am citit abia prin clasa a9a ,dar am fost de-a dreptul fascinata atunci cand l-am citit,n-as fi crezut ca cineva poate crea o lume atat de magica.

    Răspunde

  4. Patty
    Aug 04, 2012 @ 16:12:45

    Da, da, vreau recenzia la HP! Este seria cu care am copilarit si chiar sunt curioasa sa iti aflu parerea. Cat despre postare, e faina ca de obicei. Eu una cred ca sunt o combinatie intre Tessa Gray din DI, Hermione Granger din HP si Juliette din „Spulbera-ma”.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

