Recenzie~ Orasul de Sticla de Cassandra Clare

Okay, am sa incep prin a spune ca da, asta mi s-a parut cea mai tare carte a seriei <3. A fost asa super si plina de actiune si de intorsaturi de situatie si da, in general cartile Cassandrei Clare sunt asa, dar asta parca a fost si mai si! Atat ca in ultima vreme ori cartile incep sa devina previzibile, ori am citit eu prea mult fantasy..ori amandoua..In fine, nu conteaza, cartea mi-a placut la fel de mult chiar daca ma asteptam la unele chestii care s-au intamplat in ea:)

In acest volum avem parte de o gramada de noutati. Actiunea se muta in Orasul de Sticla *evindent, stiu*, Alicante , chiar in Idris, patria vanatorilor de umbre. Si ma bucur de asta, pentru ca atat s-a tot vorbit de Idris si Alicante in volumele anterioare, incat abia asteptam sa il vizitez :). Apar personaje noi, mai mult sau mai putin importante, ca Aline, Sebastian, Amatis, dar revin si alte caractere pe care le-am cunoscut prin volumele anterioare.

Si probabil ca asta e cea mai seaca si mai scurta recenzie a mea, dar pe de o parte nu stiu de ce tin neaparat sa scriu despre aceasta carte, pe de alta nu prea pot scrie multe, ca nu vreau sa dau spoilere pentru cei ce inca nu au citit primele doua volume, asa ca..mda:). Vreau sa va mai spus doar ca, in caz ca inca nu ati inceput aceasta serie, atunci ar fi cazul ca o faceti:). Mie primul volum nu mi s-a parut chiar asa de grozav pe cat se spunea ca este, dar seria imi place mai mult cu fiecare volum. Daca o sa continui tot cu regula asta, chiar sunt curioasa cat de mult o sa-mi placa ultimul volum:).

9 comentarii (+add yours?)

1. Lexy
    Iul 31, 2012 @ 17:17:50

Abia astept sa o citesc. Adevarat, nici mie nu mi s-a parut ca primul volum ar fi atat de extraordinar pe cat auzisem, dar pot spune ca volumul doi mi s-a parut mai bun ca primul. Seria Instrumente Mortale e una din preferatele mele :)

2. Bia
    Iul 31, 2012 @ 22:56:20

Iiii, din nou postaree <3 Uh, o adaug pe lista celor 22 de carti pe care le vreau :)) . SI oricum, imi place ca sunt recenziile scurte, pentru ca nu dezvalui amanunte importante, iar daca cineva vrea sa afle mai multe poate pur si simplu sa-i citeasca descrierea sau ceva de genu'. :D

3. Patty
    Aug 01, 2012 @ 12:21:51

Ma bucur ca iti place si tie seria IM. Jace e cel mai tareee :x.

4. bibliodevafiliala3
    Aug 07, 2012 @ 22:36:26

Mulţumesc de recomandare. Mă gândesc să citesc şi eu această serie pe care cu atâta căldură o recomanzi.

5. Trackback: Nou in biblioteca…(18) « Sayuki's blog
  6. Gogea Alin
    Oct 16, 2012 @ 17:15:33

buna sayuki…tocmai am terminat si eu aceasta serie…am citit cam tot ce ai postat tu in genul fantasy…nu stiam ca imi plac cartile de genul dar uite ca,datorita tie am reusit sa citesc Academia Vampirilor,Bloodlines,seria georgina kinkaid(mai putin ultimul volum care inca nu a aparut la aditura leda) scrise de mai nou preferata mea Richelle mead…vreau sa iti multumesc pt aceste recomandari…si sper sa imi mai recoomanzi ceva asemanator

cu stima…

acelasi yori

Oct 20, 2012 @ 23:32:26

Buna:)
      Hihi, ma bucur ca ai resit sa le citesti si ca iti plac recomandarile mele<3. Ceva asemanator, hm..ai putea incerca seria Altfel de Ingeri de Lili St. Crow. Seamana ca stil cu Richelle Mead, desi totusi nu se compara. Si daca ti-a placut Instrumente Mortale ai putea incerca si Dispozitive Infernale, de aceeasi autoare, mie mi-au placut la fel de mult<3.

7. Gogea Alin
    Mar 24, 2013 @ 11:54:46

buna sayuki…
    ai avut dreptate cu Dispozitive infernale…i llove it…sunt curios sa vad cum o sa arate filmul Mortal Instruments:)…dar am o problema acum :(…tocmai am terminat Cartea pierduta a vrajitoarelor si ma gandesc ca teoretic ar trebui sa fie si o parte a-2a…pe net nu am gasit nimic momentan dar poate tu ai mai multa inspiratie ca mine.Editura Litera este vinovata de problema mea…seria Altfel de Ingeri nu mi-o permit momentan :( dar poate in viitorul apropiat o fac rost de ea..numai bine iti doresc si astept un rasp cat poti tu de repede(in limita timpului tau liber)…

cu stima…

acelasi yori

8. Sayuki
    Apr 01, 2013 @ 23:46:23

Buna:)
    Ma bucur ca ti-a placut dispozitive infernale:).
    Am scotocit putin si-am aflat ca aceasta ‘Cartea pierduta a vrajitoarelor’ face parte dintr-o trilogie, din care anul trecut a aparut in engleza volumul 2 (deci probabil o sa mai dureze pana apare la noi…sau poate..cine stie?..) iar de volumul 3 nu stiu ce sa zic, a fost/va fi publicat anul acesta.
    Scuze pentru raspunsul intarziat, am avut o saptamana cam aglomerata :-s