Home Alone.

Fara nici o legatura cu filmele, nu va speriati:). E doar un post ratacitor *si cam lung, pare-mi-se ca iar am uitat sa ma opresc din scris >.> *, fara nici un scop, doar asa, ca sa va mai spun ce mai fac si sa va intreb si pe voi ce mai faceti. Deci da, am chef de postat *de fapt m-am trezit cu un mare chef de postat si de mers la biblioteca…* dar mi-e prea lene sa-mi folosesc creierasul pentru a ma gandi ce sa postez, deci e mai simplu sa scriu ceva ce e oricum la mine in tartacuta. Creieras fericit. Eu fericita. Toata lumea fericita. Ieeee!

Aaaa, revenind. Zilele astea n-am mai postat nimic nu din cauza lenii sau a caldurii *pentru ca de fapt dadusem aerul conditionat prea tare si incepusera sa imi inghete picioarele…dar aveam destula lene cat sa nu ma duc sa-l opresc..* ci pentru ca am fost home alone si cand sunt home alone nu stau niciodata la pc. Nu stiu de ce, pur si simplu nu o fac:)). Vineri, dupa o incercare aproape complet reusita de a face clatite *cea mai buna varianta de clatite de pana acum, mai mult de jumatate au fost comestibile:D…v-am mai spus ca sunt groaznica in bucatarie? totul merge bine pana cand aluatul trebuie pus la copt/prajit sau ce fac cu el:))…si da, eu doar prajituri fac, fara mancare:))* aaaa..mda, dupa cum spuneam, dupa incercarea 3/4 reusita de a face clatite, a inceput maratonul de horror si paranormal. Oh, daaa! Deci urmeaza un alt post cu filme horror :)
Intai m-am uitat la Mirrors…siii….inca mai sunt paranoica. Apoi am vazut primul episod din Masters of Horror si am ajuns la concluzia ca da, cel putin episodul asta merita sa faca parte dintr-un serial cu un asa nume. Seara m-am uitat la Fenomene Stranii. Mi-era doar, nu m-am mai uitat la emisiunea aia de vreo 4-5 ani. Hm. 4-5 ani si nici o schimbare. Nu ca m-as fi asteptat sa fie episoade noi *mda, chiar si dupa atata timp, cel putin de al doilea episod mi-am adus aminte..de primul nu prea..* dar totusi, mi se pare ciudat ca au trecut ani si emisiunea aia e inca in aceeasi zi a saptamanii, inca la aceeasi ora, tot 2 episoade. Si poate ca nu-mi plac mie schimbarile, dar totusi, nici chiar asa!:)) Okay, si pentru ca nu mi-era de ajuns, dupa 12 am intrat pe sit-ul Descopera la sectiunea fenomene paranormale si m-am pus pe citit. Le-am mai citit cateva articole si acum ceva vreme, imi plac<3. Intai am citit aici despre Iulia Hasdeu, pentru ca ma facuse curioasa Bianca:)). Si acum vreeeaaaau neaparat sa-i vad castelul<3. Apoi am cititi si despre calatoria in timp si o leaca despre precognitie si se facuse ora 2 si am zis ca merg sa ma culc. Mda. Sigur. *Nota pentru sine: NU te mai uita la filme horror, fenomene stranii si articole paranormale pe net cand esti singura acasa! Oh tuuu!! * Cumva, pana la urma am reusit sa gasesc o pozitie in care sa dorm fara sa-mi fie teama ca daca deschid ochii o sa ma vad in vreo oglinda sau ceva asemanator sau ca o sa vad un burghiu care se indreapta spre fata mea. Oh, ce noapte! O.o Televizorul l-am lasat aprins, pe de o parte pentru ca daca e zgomot, nu ma simt singura, pe de alta pentru ca nu mai puteam sa-l inchid dupa ce vazusem Mirrors.

A doua zi, sambata, toate bune si frumoase:). Mai scapasem de paranoia, dar nici nu m-am mai uitat la nimic horror sau paranormal. M-am enervat iar pe aia de la rds dupa ce m-am uitat pe cinemagia cate filme tari au pe HBO si HBO Comedy, programe pe care naiba stie de ce le-au scos. Apoi mi-am rearanjat biblioteca. E prima data cand fac asa ceva, pana acum cand stergeam praful dadeam toate cartile jos de pe rafturi, dar le asezam in exact aceleasi pozitii fiecare. Acum am zis ca vreau o schimbare *in ultima vreme ma sochez si pe mine! O.o * si mi-am carat toate cartile pe canapeaua intinsa din sufragerie *am pat de o persoana, nu-mi incapeau toate cartile acolo :))* si, lasand la o parte faptul ca inca ma doare spatele, m-am ales cu un pat plin cu un morman ca carti. Pentru ca daca nu le amestecam, nu eram in stare sa le stric eu ordinea perfecta in care le asezasem de-a lungul vremii:)). Mi-a luat vreo 2 ore toata operatiunea, dar imi place ce mi-a iesit:). Nu ca ar fi cine stie ce diferenta fata de inainte, dar se vede. Si de data asta am incercat si cat de cat sa le asez dupa genuri..sau dupa ce creaturi gasesc in ele:).

Si, intr-un final, ieri am fost plecata toata ziua in Alicante, Idris. Si un exagerez. Am stat in jur de 13 ore cu Orasul de Sticla in brate *doar cu cateva pauze de 5-10 minute din cand in cand*. De la 3 dupa-amiaza pana la 4 dimineata, cand victorieeee! am terminat cartea:). Nu stiu de ce mi se pusese mie pata sa o termin pe toata in ziua aia, pentru ca mai aveam vreo 300 de pagini de citit, care inseamna mai mult de jumatate dintr-o animala de cartuloaie. Okay, in parte a fost si faptul ca vroiam sa o termin inaintea mamei, care mi-o cam luase inainte la numarul paginii, dar oricum n-as fi putut sa o las din mana. Seria asta imi place din ce in ce mai mult la fiecare volum. Daca Orasul Oaselor a fost dragut, dar nu m-a prea impresionat, Orasul de Cenusa mi-a placut destul de mult, ei bine, Orasul de Sticla a fost…’Oh Doamne!!!‘ Cred ca ii voi scrie zilele astea si recenzie..cred..sper:). Aum trebuie sa fac cumva rost si de Printul Mecanic. Am zis ca nu mai cumpar carti pana nu mai scap de cele necitite din biblioteca. Si de data asta chiar vorbesc serios:)). Dar stiu ca nu o sa ma pot abtine prea mult, asa ca ma pun pe citit intensiv. Gata cu leneveala.

Si app de citit intensiv, eu m-am apucat de volumul 5 din Vampirii din Morganville, pentru ca vreau sa ajung cu seria la zi. Am toate volumele in biblioteca, dar n-am idee de ce ma misc asa greu. Volumul 3 l-am citit in august anul trecut si pe 4 abia in vacanta de Paste, anul asta, desi le-am cumparat pe amandoua o data, vara trecuta. In fine, voi ce mai cititi/ati citit? :)

Ah, da, si vroiam sa va rog, cine a citit Hobbitul sau Cazul Jane Eyre sa-mi spuna si mie o parere:). De ceva vreme ma tot invart in jurul la cartile astea dar tot nu sunt complet convinsa…si ma gandeam sa aleg una dintre ele pentru a o primi luna viitoare de la Libris sa-i scriu recenzie..si ma gandeam mai mult la Hobbitul, dar tot vreau sa stiu si de cealalta:).

Photobucket

19 comentarii (+add yours?)

  1. roxtao
    Iul 23, 2012 @ 15:50:06

    Ma bucur ca ti-au placut recomandarile mele. Ma rog..nu stiu daca „placut” e termenul potrivit in acest context, dar..intelegi tu. Ma bucur ca nu te-au dezamagit :D
    De unde ai luat creaturile alea jucause pe care le-ai inserat in text? Sunt foaaaarte dragalase, imi plac mult! Sa le pastrezi si in postarile viitoare! ;)

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 23, 2012 @ 16:00:36

      Hihi, cred ca ‘M-au speriat’ e termenul pentru ‘mi-au placut’ in limbaj horror:)). Mi-am descarcat ambele sezoane din Masters of Horror, doar cu subtitrarea e mai nasol ca eu am mereu norocul sa dau doar peste subtitrari care ori o iau inainte, ori raman in urma. Dar ma descurc eu cumva:))
      Uite aici le gasesti pe toate, cu tot cu coduri, numai bune de pus in posturi :) http://www.cute-factor.com/imlister.php?cid=onion&type=e&pp=500 Eu le foloseam acum mai multa vreme pe forumuri si brusc, azi mi-am adus aminte de ele:)) Ma bucur ca iti plac:)

      Răspunde

      • roxtao
        Iul 23, 2012 @ 16:08:40

        Cate suuunt! :D:D Multumesc frumos!

        Incearca sa iti descarci BS Player-ul si sa urmaresti cu el filmele si serialele, pentru ca…iti descarca singur subtitrarile. Ma rog, imediat dupa de deschizi un episod nou, iti apare o lista de subtitrari din care o alegi pe cea mai potrivita. De cele mai multe ori prima e perfecta, dar daca uneori se mai intampla sa trebuiasca sa alegi alta, trebuie doar sa te uiti sa fie numele subtitrarii cat mai asemanator cu cel al episodului..ma refer la terminatiile acelea mai ciudatele pe care le au, nu la numele propriu zis. Eu nu eram niciodata in stare sa nimeresc o subtitrare care sa nu o ia inainte sau sa nu fie cumva alandala, asa ca de cand am descoperit BS Playerul sunt cea mai fericita. Mai ales ca intr-o perioada urmaream vreo 6 seriale saptamanal :))

      • Sayuki
        Iul 23, 2012 @ 16:19:33

        Hmm..n-am incercat niciodata BS Player-ul pentru ca nu stiu de ce nu mi-a plactu niciodata:)). Stiu ca de cate ori imi ducea tata unitatea la altcineva sa-mi faca windows-ul, mereu imi instala si programele, printre care si BS Player-ul si ca il dezinstalam imediat cum deschideam pc’ul:)). Mie-mi place KMPlayer-ul, dar daca zici ca ala isi ia singur subtitrarile, cred ca am sa-l incerc :) Mercic de pont <3

      • roxtao
        Iul 23, 2012 @ 16:27:16

        Si eu sunt reticenta de obicei la chestiile noi de la calculator. Adica..imagineaza-ti ca inca prefer winamp-ul pentru muzica ;)) Si la inceput si eu strambam din nas la BS Player cand mi-l recomanda al meu. El e disperat dupa tehnologie in general, asa ca bineinteles ca e mereu in cautare de programe mai bune, cu mai multe optiuni, etc. Si am tot refuzat pentru ca nu si-a dat seama sa spuna propozitia magica „Iti ia subtitrarile singur”. Pana cand am zarit eu la calculatorul lui minunea cu ochii mei :)

      • Sayuki
        Iul 23, 2012 @ 16:35:49

        Si eu inca folosesc winamp-ul. Si n-am sa renunt niciodata la el, cum nu o sa renunt nici la batranul xp pentru cine stie ce alt windows:)) Eu sunt reticenta la orice fel de chestii noi, nu numal la cele de la calculator. Am si eu piticii mei pe creier, ce sa le fac? :))

  2. Simona Husaru
    Iul 23, 2012 @ 16:08:42

    Chiar ca postare lunga!!! Ha ha xD Dar am stat cu ochii in monitor sa citesc tot tot si imi imaginez prin ce chin ai trecut cand ai carat toate cartile alea(si mai ales sa le schimbi ordinea). 13 ore de citit! Wow @u@ Eu nu cred ca am citit vreodata asa de mult.

    Am citit Hobbitul demult de tot (cine stie cati ani au trecut /o/) si mi-a placut mult de tot :D Sper sa o pot reciti intr-o zi ca sa imi amintesc mai bine tot ce se intampla. E o carte plina de aventuri, amuzanta pe alocuri, plina de gnomi, paienjeni si mai stiu eu ce :)) Merita sa fie citita. Depinde de tine cand ~~

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 23, 2012 @ 16:25:17

      Huh, chinul mare a fost doar la carat, pe urma am inceput sa le sortez si sa fac gramajoare: aici coperti cartonate, acolo coperti normale. Apoi fiecare gramajoara o sortez iar: aici carti mai micute, acolo mai mari..si tot asa:)).
      Eu asa citesc prin vacante cand sunt zile in care nu ies deloc din casa:)). Ma pun cu o carte in brate si uit sa ii mai dau drumul. Totusi nu mi se intampla prea des, ca de obicei nu suport sa stau prea mult fara sa ies macar un pic din casa:))
      Mercic de parere <3 Cred ca ma hotarasc si citesc in august cartea:)

      Răspunde

  3. Rose
    Iul 23, 2012 @ 21:53:57

    Uau, 13 ore? Înseamnă că a fost superbă <3 Fierb, fierb, fierb până să ajungă la mine volumul 2. Am auzit o grămadă de lucruri despre Sebastian (şi chiar trebuie să vezi video-ul ăsta, hihi! http://www.youtube.com/watch?v=iGmAEBJUUcA <3) Dar tot nu ştiu dacă e blond sau brunet. În trailer e blond, în toate casturile e asociat cu Ben Barnes. Eh, merge oricum :))
    Ador postările de genul ăsta :X Când mă plictisesc, sunt frustrată sau ceva de genul ăsta, citesc una dintre ele şi îmi trece :D<

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 23, 2012 @ 22:47:02

      Da, chiar a fost superba, dar, in general, daca stau 13 ore cu ochii intr-o carte nu rezulta neaparat ca a fost superba:)). Cam acelasi lucru l-am facut si vara trecuta cu volumul 6 din Jurnalele Vampirilor, cand am citit toata cartuloaia in 2 zile nu pentru ca imi placea asa mult, pentru ca de fapt nu mi-a prea placut, ci doar pentru ca n-aveam ceva mai bun de facut:)) In fine:)).
      Imi place filmuletul<33. Eheee. e o treaba si cu Sebastian asta si cu parul lui:). Nu-ti spun nimic, ca stric farmecul si nu vreau :)
      Hm..te referi la posturile astea in general..? ca mi-e ca ma flatez prea tare daca m-as gandi ca te referi la posturile mele de genul asta:))

      Răspunde

      • Rose
        Iul 24, 2012 @ 10:01:45

        Că tot era vorba de fenomene paranormale – eram sigură că am trimis un comentariu mai lung, dar în fine :)) Ador toate posturile tale. A fost primul blog despre cărţi de care am aflat şi a devenit Biblia pentru mine (mă refer la cel mai bun exemplu de „aşa da”, nicio legătură cu religia ;)) ) Dar cele în care doar vorbeşti despre lucruri sunt aşa drăgălaşe şi speciale <3

      • Sayuki
        Iul 24, 2012 @ 19:43:12

        Nu-i fenomen paranromal, e html:)) Orice scrii intre un semn mai mic si unul mai mare dispare ca prin minune. Nu stiu care-i faza, dar ma enerveaza:))
        Odododo acum ma flatezi tu<3 :)) Mercic <3 Recunosc, ma simt al naibii de bine cand cineva zice chestii d'astea dragute:))

  4. DORICE
    Iul 24, 2012 @ 18:51:39

    Wow! eu sunt la volumul 7 din Vampirii din Morganville. Mi-a placut mult seria… Acum ca o termin si pe asta ma intreb de care sa ma apuc in continuare si ma gandeam la Instrumente mortale sau Dispozitiva infernale ( doamne, unde gaseste asta denumirile astea?). anyway, mai am si alte doua carti pe lista pe care as vrea sa le citesc doar asa de dragul numelor: Mana stanga a lui Dumnezeu si Mana dreapta a diavolului. Scrise de autori diferiti. :)))) A, da si Bestia! De cand ma tin sa ajung si la cartea asta.
    Spor la citit!
    P. S. Si eu sunt home alone si e foarte naspa sa trebuiasca sa te duci sa iti cumperi de mancare cand esti la regim si poftesti chiar si la lucrurile pe care in mod normal nu le-ai manca.

    Răspunde

  5. DORICE
    Iul 24, 2012 @ 19:23:27

    Am vazut pe lista ta cu cartile pe care le citesti ca ai si Portretul lui Dorian Gray.
    Cum ti se pare? Mie mi s-a parut interesanta ideea, dar cred ca autorul nu a stiut sa o trateze suficient de bine. Am vazut si filmul, varianta mai proaspata din 2009 parca si pot sa spun ca e una dintre putinele carti a carui film mi-a placut mai mult. Bine, poate a ajutat putin si faptul ca imi place mult de actorul din film, Ben Barnes.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 24, 2012 @ 19:48:23

      Ah, pe mine ma cam plictiseste cartea…am depasit jumatea doar cu cateva pagini, si asta spune multe avand in vedere ca are doar 250 de pagini si ca citesc la ea de aaa…nici nu-mi aduc aminte cand, dar au trecut cateva saptamani.. De acord, interesanta ideea, dar …
      Am vazut si eu filmul vara trecuta si mi-a placut. Mai mult decat imi place cartea pana acum. Si da, recunosc, eu m-am uitat la film numai pentru ca era Ben Barnes in rolul principal:)) Oricum, sper sa termin si cartea cat de curand, ca de lasat tot nu o las, ca nu-mi place sa abandonez cartile neterminate, chiar daca nu prea ma atrag..

      Răspunde

  6. Roxana
    Iul 25, 2012 @ 11:26:08

    Imi plac acei mutunei din articolul tau, il fac asa „dulce” incat pot sa zic ca fac diabet daca il mai citesc odata :D

    Răspunde

  7. Shadowbooks
    Iul 25, 2012 @ 12:53:13

    Te rog voteaza la poll-ul de la aceasta postare si ajuta-ma sa ma decid care serie sa o cumpar de la Leda. Mersi pentru vot:)
    http://shadowbooks.wordpress.com/2012/07/25/votati-cea-mai-buna-serie/

    Răspunde

  8. DORICE
    Iul 25, 2012 @ 17:03:39

    Mie mi s-a parut cam multa filisofie inutila in carte! Dar se vrea psihologica asa ca presupun ca era necesara. Tot cred ca ideea putea fi dezvoltata mult mult mai mult dupa standardele de atunci si chiar si de azi.

    Răspunde

  9. BuburuzaBianca
    Iul 27, 2012 @ 01:06:57

    Iulia Hasdeu rulzz! Tie ti-a fost frica sa nu te trezesti cu un burghiu in fata, mie mi-e frica sa nu ma trezesc cu o persoana „palida” imbracat in alb plutind langa pat. :))

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

