Blog discussion #6 Semnul de carte

Hmm, nu mai facusem demult o discutie pe blog; era timpul, nope?:) Ei, astazi vreau sa vorbim despre semnele de carte. Adica nu stiu cum e pentru voi, dar pentru mine sunt foarte importante. Probabil e parte din felul meu de a fi, pentru ca eu incerc sa pun dragalasenie in tot ce fac *chiar tot..uneori ajung sa duc chestia asta spre extreme..ca atunci cand rontaiam o felie de cartof crud..si am ajuns sa o rontai pana i-am dat forma de inimioara si apoi mi-era mila de ea sa o mai mananc, ca era prea draguta si…mda, nu asta conteaza..:)* dar eu nu pot sa folosesc pe post de semn de carte ceva care nu-mi place. Un semn de carte urat sau ceva care nici macar nu e semn de carte. N-o sa ma vedeti pe mine punand intre pagini o foita de hartie, un creion sau mai stiu eu ce. In cel mai rau caz, cand intrerup o clipa lectura si nu mai stau sa pun semnul, pun cartea deschisa peste mouse, dar in rest nu folosesc decat semne de carte care au reusit sa obtina calificativul potrivit de dragalasenie:). Am o colectie intreaga de semne de carte, din care desigur ca folosesc doar cateva:)). Le-am facut si poze *spuneti-i plictiseala, eu chiar n-am ceva mai bun de facut..sunt periculor de aproape de a spune ca vreau sa vina septembrie; au trecut multi ani de cand am spus ultima data asta…dar nu, n-am s-o spun, am sa continui sa ma bucur de vara, macar in zilele in care ies din casa mai mult de o ora seara:))*. Hmm..vreti sa le vedeti? Nu conteaza, am sa le pun oricum:)). Incepem cu poza de grup:)

Apoi gramada aia mare de semne primite de prin carti, din care majoritatea nu-mi prea place si pe care nu le folosesc niciodata, nici macar cand citesc cartea cu care le-am primit..

Apoi singurele doua ‘in engleza’..adica de la autoare..Desi pe cel cu Give up the ghost la-m castigat acum vreun an si ceva pe blogul Sabinei..Iar cel cu Illuminate l-am primit de la autoare si sunt asa mandra ca e singurul semn de carte semnat din toata colectia mea:))

Astea sunt cele facute de mine, din imagini trase la imprimanta si apoi plastifiate ori etichete de la haine care mi s-au parut prea dragute ca sa le arunc:)). Cum e cel cu verde aveam o serie intreaga de 4 sau 5 fete chinezoaice, fiecare cate o culoare, dar in afara de asta mai am doar una portocalie care e foloseste mama. Cu restul nu stiu ce a facut, ca nu le mai gaseste si le-am cautat si prin carti si nu sunt..Iar cel cu galben si floricele l-am primit de la o colega, e facut de ea:). Si cel cu steluta l-am facut tot eu, cand aveam o agrafa ciudat de mare si prea mutl timp liber:).

Si, in final, cel pe care il folosesc cel mai mult si pe care il iubesc cel mai mult<3. O oita-vampir magnetica primita de Craciun de la colega de banca <33. Oh da, si acolo scris 'true love forever' <333

Cele de mai jos sunt cele pe care le folosesc cel mai des, care mereu se afla ori printr-o carte, ori imprastiate pe birou:). Nu stiu de ce, dar pur si simplu iubesc semnul de la Spulbera-ma <3. Si e ciudat, pentru ca nu-mi place chiar asa tare coperta:))

Gata, asta a fost toata colectia mea:). Voi cum stati cu semnele de carte?:) Sunteti asa ‘obsedati’ de ele ca si mine sau folositi pe post de semn de carte orice va pica in mana?<3

Photobucket

25 comentarii (+add yours?)

  1. saravis
    Iul 16, 2012 @ 15:19:42

    Eu am câteva semne de carte primite la cărţi şi la manga, unul cu un moş crăciun şi una în formă de sticlă :)) Obişnuiam să mai fac şi eu din când în când, atunci când mă plictiseam şi aveam prea multă hârtie colorată.
    De obicei pun ca semne de carte cele pe care le-am primit la manga, deoarece sunt mult prea adorabile :3 Şi pun uneori şi foiţe cu stickere sau alte hârtii cu informaţii pe care nu trebuie să le uit, cum ar fi noi cărţi sau autori recomandaţi de diferite persoane.
    Nu pot să spun că am prea multe semne de carte, dar câte am, îmi plac şi le folosesc :)

    Răspunde

  2. Patty
    Iul 16, 2012 @ 16:10:04

    E super tare semnul de carte cu oita. Si eu am destule semne de carte, de la diferite targuri (gen Kilipirim) sau de la librarii (Pravalia cu Carti, Diverta). Dar cum ai spus si tu, mai sunt si alea primite odata cu cartile sau create de mine. Am si eu vreo doua semnate de autori :)

    Răspunde

  3. Patricia's Blog
    Iul 16, 2012 @ 16:21:27

    Eu mi-am cumparata o data o carte numai pentru ca avea un semn de carte, pe o parte cu Fior si pe cealalta parte cu Sovaire :)).
    Acum un an doi, nu ma vedeai cu semne de carte, deobicei puneam o hartiuta intre pagini si atat, dar de cand cu cititul extrem, m-am invatat sa ingrijesc si sa „rasfat” cartile :D
    Oita-vampir magnetica e adorabilaaaa <3 <3

    Răspunde

  4. Rose
    Iul 16, 2012 @ 17:46:01

    Le ador, ador, adoor <3 Mie îmi place să mi le confecţionez, deşi nu-mi ies niciodată aşa cum vreau. Îmi plac mult cele de genul ăsta: http://www.urbankid.ro/wp-content/uploads/2011/05/semn-de-carte.jpg

    Răspunde

  5. Vero
    Iul 16, 2012 @ 18:16:58

    Pai,eu pun ce pica,nu acord prea multa atentie.Inainte creioanele erau prin toate cartile,da` acum ma joc cu semnele de carte in timp ce citesc ,si daca e nevoie le pun imediat.Da` acum ma plictiseam,asa ca ma apuc sa fac unul,sa vad ce imi iese.

    Răspunde

  6. BuburuzaBia
    Iul 16, 2012 @ 18:43:58

    Dragute semne, foloseam si eu etichete de haine pe post de semne mai demult. :)) Apoi am inceput sa rup foi de hartie in loc, si am primit si eu ceva semne de carte cand mi-am luat doua carti de la un targ. :)) This is the story…aa, si mai am si carti cu semne, dar dupa ce am citit cartile, semnele au ramas acolo.Cand eram mai mica foloseam si fire de atza ca sa stiu la ce pagini am ramas.

    Răspunde

  7. DORICE
    Iul 16, 2012 @ 20:00:48

    Eu sunt genul care ori foloseste semnul de la cartea respectiva… cum e, de exemplu, la Vampirii din Morganville, fiecare volum are semnul lui si pe ala il folosesc. Cele la care nu am semn de carte, ori tin minte numarul paginii, ceea ce se intampla cam rar, ori folosesc ce imi cade in mana… din pacate nu cred ca am dat vreodata prea mare atentie semnelor. Mi-am confectionat unul cand eram mai mica pentru la scoala la care m-a ajutat mama si mi-a facut un fel de ciucurasi… era facut pe etamina si cusut… in fine, e inca in caietul de la scoala.
    Folosesc cartele de telefon sau de metrou, bilete de masina, tramvai, tren, etc…
    Imi place semnul cu chinezoaica si mi-ai dat o idee foarte buna ca sa imi creez si eu un semn de carte!

    Răspunde

  8. Niahara
    Iul 16, 2012 @ 20:18:13

    De cele mai multe ori folosesc semnele de carte care vin odata cu cartea. Trebuie sa recunosc ca mi-e lene sa caut altele sa le folosesc. Totusi am si eu cateva semne de carte pe care le ador, trei din ele fiind din anime-uri si unul este metalic, ca un carlig de care este agatata o sageata. Acela e preferatul meu.

    Răspunde

  9. Bia
    Iul 16, 2012 @ 20:57:47

    Eu nu suport sa am o carte fara semn. Fiecare carte din biblioteca mea are un semn, altfel nu pot sa dorm linistita :)) Orice carte are semnul ei *ma refer la cele mai noi, caci am carti dinalea nemuritoare „Singur pe lume”, „Pinnochio”, „Print si cersetor” care sunt achizitionate dintr-o colectie iar pentru ele nu ma obosesc la semne de carte :))” * , care sta numai in cartea aia . Nu le dau o imensa atentie, dar de exemplu, cand mi-am luat toata seria Amurg , a avut un singur semn pentru 4 carti, ceea ce m-a enervat la culme x_X. Si pe ala l-am pierdut =)) Am mai pierdut cateva – doar vreo 2-3 – , si am pus in locul lor o fasie de hartie cartonata. Dar mi-ai dat o idee buna si cred ca voi incepe sa eu sa confectionez. Macar fluturasi si floricele, ca nu prea le am eu cu desenu’ prea mult. Desenez cat de cat bine personaje din desene animate , dar doar cand sunt nervoasa :))
    Oricum, oita e foooarte draguta <3. Oare gasesc si eu ceva asemanator sa-mi cumpar ? :-?

    Răspunde

  10. Trackback: Semne de carte <3 | Niahara's world of books
  11. Monica
    Iul 17, 2012 @ 09:19:27

    Ce oita frumoasaaaa :x :x :x

    Semnele de carte sunt foarte dragute :x

    Răspunde

  12. Simona Husaru
    Iul 17, 2012 @ 11:03:03

    Foarte dragute semnele de carte :D Mai ales cele facute de tine si oita ma amuza :))
    Cartile care vin cu un semn de carte le citesc cu semnul de carte pe care il au insa cele care nu au …. depinde :)) Am un semn de carte din piele care a fost al mamei si multe alte semne de carte dragute cu anime-uri sau alte desene primite de la o prietena si nu numai <3
    Voi face si eu o postare cu semne de carte… probabil intr-un viitor extrem de indepartat :)) (renovari renovari x_x)

    Răspunde

  13. Anca
    Iul 17, 2012 @ 15:22:55

    Nu le-am dat niciodata importanta. Ei bine, articolul tau m-a atras si cu siguranta o sa le strang de prin carti.

    Răspunde

  14. Cristina Penca
    Iul 17, 2012 @ 22:41:00

    Nu oferi cateva dintre ele ?:D
    Ma refer la un concurs:d

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 17, 2012 @ 22:56:27

      Ah, nu pot:)). Sunt prea egoista :)). Oricum, ma gandeam sa le scriu si eu catorva autori care poate imi pot oferi semne de carte si alte alea pentru concursuri. Acum nu mai ramane decat sa trec de faza ‘ma gandeam’ si sa pun totul in practica:))

      Răspunde

  15. Roxxy
    Iul 18, 2012 @ 11:21:12

    Imi place muult cel cu oita. (trebuie sa imi iau si eu numaidecat) . Pe al meu ti l-am aratat . E cel mai indragit de mine

    Răspunde

  16. BuburuzaBia
    Iul 18, 2012 @ 14:02:11

    Răspunde

  17. Dreams*Link
    Iul 18, 2012 @ 16:06:24

    Un cadou și o leapșă de la mine aici: http://fantasy-link.blogspot.ro/2012/07/premiu-leapsa-cadou.html

    Răspunde

  18. Dee.
    Iul 18, 2012 @ 21:30:23

    Ooo, da’ nici nu ai multe(ironie, in caz ca nu e evident:*)! Doamne, cat de dragute pot fi<3! Mie imi place sa folosesc semne de carte, mai ales acelea semnate(studiez again and again semnatura scriitoarei si nu ma mai satur de ea).

    Răspunde

  19. Patty
    Iul 18, 2012 @ 22:04:35

    Răspunde

  20. Adry ♥
    Iul 18, 2012 @ 22:56:54

    awh, ai primit şi de la mine o leapşa-premiu :*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/07/leapsa-premiu-monstru.html

    Răspunde

  21. Gabriela
    Dec 31, 2012 @ 14:47:34

    Ce mă bucură postarea aceasta!Credeam că doar eu ”mă omor” după semnele de carte :)) .
    Aici sunt semnele mele de carte :
    http://cioburi-de-vise.blogspot.ro/2012/12/bunasper-ca-ati-avut-parte-de-un.html

    Răspunde

  22. Florina
    Iul 03, 2013 @ 16:24:00

    Buna ! as vrea sa stiu cum pot sa pun un semn de carte cand citesc online …adica asta adevenit o problema pentru mine de cand citesc online …nu vrea sa citesc acelasi paragraf de fiecare data cand am uitat unde ramasesem

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 03, 2013 @ 21:56:23

      Sincer, habar nu am daca macar exista o asa optiune…Stiu ca in general site-urile si programele au sene de carte, dar le poti pune la o anume pagina, asa cum faci si cu o carte reala, nu la un anume paragraf.. Ai putea sa te opresti din citit la sfarsitul unei pagini si sa pui semnul la urmatoarea, asa nu vei mai avea ce paragrafe sa recitesti..

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

