Leapsa si…mda :-S

Va rog nu aruncati cu rosii! :-S ..Sunt o lenesa si o chiulangeoaica si da, stiu ca am mai zis asta…Si incepe sa ma sperie de-a binelea chestia ca gandurile mele nu mai sunt la blog asa des cum erau inainte..Ce naiba, acum mi se intampla si sa uit sa postez O.o..Adica, da, deschid calculatorul si spun ca un pic mai tarziu ma apuc de scris…si uite-asa ma iau cu vorba sau cu cititul sau cu desenatul sau pur si simplu visez prea mult cu ochii deschisi si…puf! uit ca vroiam sa postez si eu ceva O.o Si cand imi aduc aminte e de obicei aproape 12 noaptea, incepe sa mi se faca somnic si las totul pentru ziua urmatoare..cand se intampla aceeasi poveste…Sunt groaznica! In plus, stiu ca am primit acum ceva vreme o gramada de lepse de la voi, de care inca nu m-am ocupat nici acum..Mda.. Rezolv una in seara asta, primita de la Vero, cu restul nu stiu ce voi face, dar eu sper sa reusesc sa le termin:)). Calculatorul iar mi-a luat-o razna, maine il asteapta o alta reinstalare de windows..Daca totul merge bine, eu sper sa postez maine-poimaine recenzia la Chimie Perfecta :)..Am scris-o de duminica, dar cine sa o transcrie si la tastatura?:)) Problema mea ca-mi scriu recenzile mereu de mana:)).

1.Scrie primul personaj care iti trece prin minte si din ce carte vine.
Jane Eyre, din romanul cu acelasi nume de Charlotte Bronte <3

2.Scrie primul titlu de carte care iti trece prin minte
Sovaire <3 ..desigur, volumul doi al seriei Lupii din Mercy Falls <3

3.Scrie primul autor care iti vine in minte
Richelle Mead? Nu stiu ce cauta in mintea mea:))

4.Scrie titlul ultimei cartii citite
Chimie Perfecta

5.Scrie personajul favorit din cartea de la numarul 4 si caracterizeazo intr-un cuvant
Alex, baiat bun <3

6.Scrie titlul cartii pe care ai vrea sa o citesti
Fata cu picioare de sticla….o am de mult in biblioteca si vreau sa o citesc dar nu stiu de ce o tot aman:))

7.Scrie unul din lucrurile pe care ai vrea sa le realizezi vara asta
Oh, doar unul?! Sa fac chestii dragalase<3

Nu stiu cui sa-i dau leapsa, n-am nici o idee cine a primit-o si cine nu, asa ca o las aici de izbeliste, sa o ia cui ii place:)

Acum ca e gata leapsa, mai am 2 noutati..adica nu, nu doua noutati, ci doua categorii de noutati :) Primele sunt cele de la Leda, desigur<3

ANIVERSARE CU NĂBĂDĂI, volumul 3 din seria ASHLEYS de MELISSA DE LA CRUZ – din 10 iulie împreună cu revista Bravo Girl

Ashley Spencer consideră că ziua ei este cel mai important eveniment după… în fine, OK, e pur şi simplu cel mai important eveniment, şi punct!

De aceea, când lista invitaţilor este întocmită, rezultatul este un adevărat Who’s Who al celor mai cool adolescenţi din San Francisco. Iar pentru cei care nu ştiu dacă se află sau nu printre preferaţi, petrecerea aceasta în mod sigur va trasa hotarele indiferenţei cu tuşul cel mai clar şi de neşters.

Ashley vrea să arate că există un motiv pentru care ea s-a aflat în vârful piramidei sociale întreaga ei viaţă şi nu are de gând să se lase detronată de un clasament apărut pe un website jalnic. În acelaşi timp, i-ar plăcea să rezolve şi problema pierderii iubitului. Oare i se vor împlini toate dorinţele de ziua ei? Sau mai degrabă, fiind petrecerea ei, va putea face şi-o nebunie, dacă aşa are ea chef?

Pentru mai multe informaţii, accesaţi site-ul autoarei http://melissa-delacruz.com/.

HOLLYWOODUL E CA UN LICEU DE FIŢE de ZOEY DEAN, ediţie de buzunar distribuită pe data de 17 iulie cu revista Bravo

O poveste amuzantă şi surprinzătoare despre o tânără atrasă irezistibil de mirajul Hollywoodului – va reuşi ea să se impună ca un personaj remarcabil în această lume magică a triumfurilor trecătoare?
Taylor Henning are douăzeci şi patru de ani şi tocmai a primit jobul visurilor sale: asistentă la un important studio cinematografic. Răutăcioşi, colegii ei încep imediat s-o submineze, iar ea înţelege că zicala „Hollywoodul e ca un liceu de fiţe” este cum nu se poate mai adevărată. Însă la şcoală Taylor nu se pricepuse prea bine să-şi facă prieteni. Aşadar, cum ar putea acum să se descurce în lumea intrigilor?
Face cunoştinţă cu dezinvolta Quinn – o adolescentă de şaisprezece ani, fiica şefei sale – şi are o revelaţie: poate că această “regină a stupului de albine” o poate învăţa cum să răzbească în industria filmului. Quinn o ia sub aripa ei ocrotitoare şi, curând, Taylor înregistrează primele victorii împotriva principalei sale rivale, Kylie. Însă în momentul în care Quinn o sfătuieşte să-i fure iubitul lui Kylie, se întâmplă un lucru neprevăzut în scenariu: Taylor se îndrăgosteşte de el. Va reuşi ea să se comporte ca o fată rea, ca să obţină ce-şi doreşte?

„Distracţie maximă!” New York Daily News

„Nostimă şi captivantă, o lectură perfectă pentru cei pasionaţi de culisele Hollywoodului.” Booklist

Si acum, cealalta noutate ‘surpriza’ de care ziceam, e aia ca avem un nou sponsor, AdevarulShop, lucru care din cate am inteles inseamna ca de acum voi putea organiza si concursuri *daaaaaaaaaa!:))* Si cu ocazia asta, trebuie sa incep sa va fac recomandari de carti, asa ca pentru inceput m-am gandit la Jane Eyre, ca tot i-am facut de curand recenzie si am laudat-o atat <3
Click pe imagine pentru detalii sau pentru a o comanda, o gasiti la 7.99 lei :).

Si alta carte pe care vreau sa v-o mai recomand e una peste care am dat din greseala la ei pe sit si de care mi-am adus aminte cu ocazia asta:). Mda,e vorba de Sanctuarul de Marion zimmer Bradley. E parte din seria Avalon, dar poate fi citita si asa…eu una asa am citit-o, acum vreo 2 ani jumate, pe la inceputul carierei mele de cititoare, si mi-a placut foarte mult <3. La fel, click pe imagine pentru detalii sau comanda :).

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. Roxxy
    Iul 10, 2012 @ 23:18:06

    Offf lenea asta . Crede-ma stiu cum e . Ea castica aproape tot timpul :-?
    Si eu am o multime de carti de citit acum. Si nu stiu cu ce sa ma apuc . Offff

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 10, 2012 @ 23:24:34

      Groaznic, nu-i asa?:)) Lenea e singurul motiv pentru care nu-mi place vara…okay, poate si caldura in exces:)
      Eu am ajuns sa folosesc random.org ca sa hotarasc ce carte sa citesc:))

      Răspunde

      • dumbyd
        Iul 10, 2012 @ 23:48:04

        Sunt o maestra in ceea ce priveste lenea. Am atinsa apogeul cand imi era atat de lene incar nici nu mai vorbeam, doar dadeam din cap, si si asta cu efort

  2. Rose
    Iul 10, 2012 @ 23:44:56

    Până acum o săptămână nu ştiam că există librăria Adevărul Shop. Mi-am luat şi eu Dracula şi Jane Eyre de acolo. Abia aştept să vină coletele :X
    Sunt absolut sigură că mă număr printre cele mai leneşe persoane de pe Terra.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 10, 2012 @ 23:50:30

      Mda, nici eu:)). Oh, abia astept sa citesti Jane Eyre si sa-ti aflu si tie parerea <3 De fapt si de Dracula sunt curioasa, si eu vreau sa citesc cartea <3
      Eh, asta zicem majoritatea=)). Eu zic ca nu-i lene, suntem doar nemotivati..adica de ce sa facem ceva cand putem sa nu facem nimic si o ducem la fel de bine?:))

      Răspunde

  3. Bia
    Iul 11, 2012 @ 08:27:54

    Iiii,ai postat. <33333 Sunt atat de entuziasmata cand postezi, dar nu ma intreba de ce =))). Draguta leapsa, eu le fac pe toate in jurnal *stiu, stiu, sunt nebuna :))) si ciudata :)*. Uff, al naibii tastatura de iphone ce esti! Ma chinui de 5 minute sa corectez cuvinte :))) . Cred ca imi voi lua si eu Jane Eyre, ca prea o lauzi :). Momentan eu citesc Evernight, e dragutica. E cu vampiri, deci trebuie sa imi placa:)) Desi mi se pare putin pluctisitoare, un asta pe seama faptului ca o citesc pe plaja :))). Apropo, ti- ai luat Sovaire?:-?

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 11, 2012 @ 13:46:55

      Oh, presupun ca e de bine, deci ma bucur ca esti asa entuziasmata:)). Sincer, ma motivezi sa postez mai des:))..Ma apuc acum de transcris recenzia la Chimie Perfecta <3.
      Eu nu pot sa citesc pe plaja:)). Mersul cu autobuzul si caldura/soarele dogoritor imi fac somn, asa ca deja sunt adormita cand ajung pe plaja, unde ma mai bate si soarele in cap..asa ca pe la sfarsit trebuie sa traga ceilalti de mine sa ma trezesc si sa-mi strang catrafusele:)) Dar macar sunt rapida, asa ca de obicei tot nu raman ultima:)).
      Dadada, mi-am luat Sovaire acum vreo saptamana de pe Elefant <3. Dar acum mi s-a facut dor si de primul volum si vreau sa-l citesc pentru a 3-a oara inainte sa citesc Sovaire…a doua oara:))..desi prima data am citit-o in engleza si de-aia vreau sa o recitesc si in romana<3.

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

