Nou in biblioteca…(17)

Aaaa…incep prin a recunoaste ca sunt o chiulangeoaica:(. Stiu stiu… Dar ziua e prea cald ca sa fac altceva decat sa lenevesc in pat si sa citesc iar seara, cand aveam de obicei program de postat pe blog, ma tine lumea de vorba pe mess…of, mess’ul asta:)) si apoi trece de 12 noaptea si imi piere cheful de scris articole…Sunt o trista, stiu:( In fine, zilele astea sper sa reusesc sa scriu recenzia la Jane Eyre *ca mi-a placut prea mult ca sa nu-i scriu recenzie <3* si poate si la Chimie Prefecta..poate, nu garantez nimic:)). Dar sa trecem la noutatile mele din biblioteca<3. Ati vazut de data trecuta ca deja am rafturile pline, acum am inceput sa le inghesui si sa le suprapun pe raftul de sus…imi trebuie urgent inca un raft O.o

De la Elefant, de zilele Elefant mi-am luat Jane Eyre si Spulbera-ma <3

Am facut schimb de carti cu Dorice, de la care am primit Academia Vampirilor *dadada<33 mercic inca o data<33..acum mai imi lipsesc doar 4 carti din serie:))*

In ultima zi de scoala la premiere, pe langa diploma am primit si Comedianta..depre care nu stiu absolut nimic si despre care nu am gasit absolut nimic nici pe net..dar macar imi place coperta:)) Are cineva vreo idee despre cartea asta? O.o

Din Carturesti mi-am luat Chimie Perfecta ca am gasit-o cu 20% reducere…in sfarsit am luat-o, ca deja incepeam sa cred ca soarta comploteaza impotriva mea ca sa nu pun mana pe cartea asta:)).

Siii de la Libris mi-a ajuns azi Alchimistul. Luna asta am lasat-o pe mama sa aleaga cartea, ca eu nu ma puteam decide:))…dar imi place ce a ales, chiar eram curioasa de cum scrie Coelho :)

Si, pe final, cartile primite de la fetele de la Carte pentru mine, castigate la concursul lor aniversat, Seria Neagra sau cu i-o zice..colectia aia de carti politiste, stiti voi:) Nu prea sunt eu fana a genului, dar sunt cateva care chiar mi-au atras atentia si mor de nerabdare sa le incerc<3..Mai ales ca in ultima vreme simt nevoia sa fac o pauza de la cartile alea de adolescenti, fie ele fantasy sau nu. Le-am facut doar o poza, ca sunt prea multe sa le pozez pe fiecare in parte:).

Oh, si sa nu uit: vroiam sa va povestesc si de Kilipirim. Okay, cel putin celor care sunt pe la malul marii pana pe 5 august *oh, de ziua mea se termina targul:))*…De fapt vroiam sa va spun de pe acum sa nu va faceti sperante si ca mai bine va folositi altcumva timpul decat sa emrgeti la Kilipirim. Eu am fost..de fapt nu stiu de ce am fost:)). Nu planuiam sa merg, doar ca duminica m-am trezit asa cu o pofta de a merge la Kilipirim..si m-am dus:)). Am fost si anul trecut si sincer, mi-a placut mai mult atunci. Anul asta parca aveau 2-3 titluri fiecare editura, anul trecut mi s-au parut mai multe…Plus ca n-am vazut reduceri mai mari de 10%..Poate am fost eu chioara, da’ na.. Asa ce nu mi-am luat nimic, m-am dus in Carturesti ca sa-mi iau Chimie Perfecta pe care o vazusem sambara ca o au la reducere si luni mi-am dat iar comanda de carti pe ELefant *ei aveau reduceri, cum sa ma pot abtine?:)) abia astept sa ajunga<33* In concluzie, decat sa va bateti capul si sa mergeti pe caldura asta pana la Kilipirim, mai bine stati acasica si miscati doar un pic soricelul ca sa dati o comanda de carti online, ca-s mai ieftine si e si mai comoda treaba asa:).

Photobucket

18 comentarii (+add yours?)

  1. DORICE
    Iul 04, 2012 @ 08:48:09

    Cu placere!
    Eu am citit cateva carti de Coelho, dar Alchimistul e super super tare… Am mai citit Veronica se hotaraste sa moara, 11 minute, Al cincilea munte ( religioasa, nu prea reusita) si La raul Piedra am sezut si am plans. In afara de Al cincilea munte mi-au placut toate, foarte foarte mult si sunt si usor de citit si destul de scurte. Cred ca ce-a mia lunga e 11 minute!
    Spor la citit!

    Răspunde

  2. DORICE
    Iul 04, 2012 @ 08:48:53

    Doamne! Ignora greselile de spelling! :((

    Răspunde

  3. Simona Husaru
    Iul 04, 2012 @ 10:35:06

    Felicitari pentru noile carti :D Lectura placuta >:D<
    Si eu am fost la Kilipirim si sunt dezamagita :( E posibil sa bage niste reduceri cat de cat mai simtitoare dar nu cred ca acum… posibil spre sfarsit who knows? Poate tot atunci vor aduce si alte carti. Si eu am sesizat ca pe langa preturile marisoare, le lipseau si multe carti .. foarte multe esentiale :(. Anul trecut sii eu tin minte ca a fost mai bine… de fapt acum 2 3 ani la targ a fost si mai frumos. Stiu ca mi-am luat ma multe carti atunci(ma rog nu exagerta de multe :)) ). Eu anul asta am pus mana pe Zborul de Kenneth Oppel si Codul Haosului, ambele de la Corint Junior(23 lei de caciula). Oricum, vorba ta… mai bine stai in casa si comanzi pe net :)) Sau cauti in magazine reduceri. Eu am avut noroc ca am fost in prima zi la Ki. si m-am dus dupa ora 6 :D A fost o zi placuta, cu vantul sufland placut. Acum s-a facut cald si cred ca e cloaca in cortul acela :)) App.. eu am intrat in primul cort(cum vi dinspre Cazino). Apoi am realizat acasa, in timp ce ma uitam pe o poza, ca mai era un cort mai in spate 0.o Erau si acolo carti? :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 04, 2012 @ 11:30:17

      Eu anul trecut am fost prima data, deci nu stiu cum a fost mai inainte:)…Dar anul trecut mi-am cumparat vreo 3 carti…acum, nimic..
      Tot in primul cort am intrat si eu..Am vazut ca mai era unul, dar nu avea nimic scris pe el, ca astalalt, si dupa cum am vazut ca arata am zis ca or avea minidepozit acolo sau asa ceva si n-am intrat:))…

      Răspunde

  4. Giddusadik
    Iul 04, 2012 @ 11:09:08

    Foarte frumoase cartile, sa le citesti cu placere! Din ce ai tu acolo, eu am citit doar Spulbera-ma, si e o carte draguta.

    P.S. Si mie imi place coperta de la Comedianta :) Si ca intrebai de autor, m-ai facut curioasa, si dupa scurte cercetari, l-am gasit. Este un autor polonez, laureat al premiului Nobel, iar Comedianta este primul sau roman, din 1895 (deci e antica cartea…). Daca vrei, uite aici pagina lui de wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adys%C5%82aw_Reymont

    O zi frumoasa!

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 04, 2012 @ 11:36:00

      Mercic:) Mda, intr-adevar, Spulbera-ma e o carte draguta, dar atat. Eu una ma asteptam la mai mult de la ea..
      Mi-as fi dorit sa stiu mai multe despre carte, nu neaparat de autor…Ca in caz ca ma apus ca o citesc, sa stiu si eu macar cam de subiect trateaza:)). Ma gandeam eu ca e clasica, ca pe coperta din spate am gasit scris ceva spus de Liviu Rebreanu despre carte *oh, iubirea vietii mele…alt autor nu gaseau sa-si spuna parerea?:))* ..dar e okay, ca in ultima vreme am ajuns sa fac pace cu cartile clasice:). Oricum, merci frumos pentru informatii<3

      Răspunde

  5. Bia
    Iul 04, 2012 @ 11:24:02

    Ieeei, in sfarsit ai postat \:d/ . Incepusem sa-mi pierd orice speranta ca voi mai vedea un post pana cand plec in vacanta *unde nu am net :((*. Spor la citit! <3Abia astept sa postezi recenzia de la Chimie perfecta *da doamne sa o postezi :o3* , ca de mult ma gandesc si eu sa o iau.
    Apropo, ti s-a intamplat vreodata sa comanzi de la Elefant.ro si sa treaca o luna si sa nu ajunga cartea? :-? Am facut comanda pentru Uneori, sub clar de luna si zicea ca vine peste 10 zile, adica in jur de 25 iunie. Iar Evernight a venit separat , mai devreme, dar si ea tot dupa 10 zile, desi trebuia sa vina dupa 3 zile. E prima data cand am comandat de acolo, au cumva probleme cu livrarea de obicei? :-?

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 04, 2012 @ 11:43:13

      Cand pleci in vacanta? :) Poate fac un miracol si scriu recenzia pana atunci:))
      Nope, eu n-am avut niciodata probleme cu elefantii si cam de un an tot comand carti de la ei..Cand n-au putut sa imi trimita o carte mi-au pus in colet un bilet in care isi cereau scuze pentru asta.. Dar chestia e ca eu n-am comandat decat carti pe care le aveau in stoc, niciodata din cele disponibile in 10 zile, deci n-am idee cum sta treaba cu astea O.o..Eu le evit pe alea pentru ca n-am rabdare sa astept atat pana sa imi ajunga cartile:)). Nu stiu care ar putea fi cauza din care nu ti-au trimis-o, dar nici nu cred ca ti-o vor mai trimite. Ar trebui sa le scrii un email sa ii intrebi ce s-a intamplat:)

      Răspunde

      • Bia
        Iul 04, 2012 @ 16:50:06

        Plec in vacanta pe 8 iulie *adica duminica, dar eu m-am obisnuit sa zic asa de vreo 2 luni :)) * la Mamaia :D. Uf, si eu am zis doar sa nu o iau, dar cand a vazut mama a zis „hai fa-ti comanda si la asta, ce conteaza cateva zile? ” . Faza e ca pana acum luam numai de pe librarie.net, unde chiar daca nu o aveau pe stoc venea cartea in maxim 10 zile :). O sa le trimit un e-mail, macar sa stiu daca o mai astept sau nu: :D Merci de sfat!

      • Sayuki
        Iul 05, 2012 @ 22:54:29

        Ah, nu promit nimic, dar o sa incerc sa scriu sambata recenzia:). Distractie placuta >;D<, poate ne impiedicam una de alta pe undeva si n-o sa ne dam seama=)).

  6. Simona Husaru
    Iul 04, 2012 @ 14:46:28

    Eh, nici mare lucru nu cred ca ratasei in ceilalti ani :D In afara de caldura. Daca mai ajung pe faleza o sa cercetez si cel de-al doilea cort. Da, da, da! >:) Poate acolo tin cartile bune si reducerile :)) Ahhhh! Am avut un moment fad de deja-vu de acum multi ani @u@ Cum ca am intrat intr-un cort mai mic si acolo gasisem carti mai ieftine! :O Trebuie sa ajung musai sa vad cum sta treaba :)) Iti dau de veste daca e ceva ;P

    Răspunde

  7. Patty
    Iul 04, 2012 @ 15:16:05

    Lectura placuta! Abia astept recenzia de la „Jane Eyre”, mie mi-a placut cartea mult si sunt curioasa de parerea ta :)

    Răspunde

  8. Patricia's Blog
    Iul 05, 2012 @ 21:55:40

    Am citit comentariul lui Bia si pot sa spun ca nici mie nu mi-a venit inca comanda si ar cam fii cazul..
    Frumoase carti, imi pare rau ca nu ti-a placut Shatter me, eu am adorat-o :D. Si acum intrebarea intrebarilor: Team Warner, Team Adam sau Team Kenji? :)))
    Lectura placuta! :*

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 05, 2012 @ 22:22:37

      N-am zis ca nu mi-a placut…Mi-a placut, dar ma asteptam la mai mult de la ea, i-as da cam 3-4 stelute din 5. I-as fi dat mai mult daca finalul nu mi s-ar fi parut atat de sec si…de fapt parca nici n-a avut final cartea:)).
      Adam, clar:)). Warner mi se parea cam enervant si..Kenji?! El ce cauta in treaba asta?:)) Mda, era amuzant baiatu’, dar atat:))

      Răspunde

      • Patricia's Blog
        Iul 05, 2012 @ 22:26:02

        Ai dreptate in legatura cu finalul. Ne-a cam lasat in aer :). Mie-mi place Warner… are acel ceva cel face super-duper atragator .. cred :)). Hihi.
        Am tot vrut sa te intreb: asculti K-pop sau te uiti la K-Dramas? :D

      • Sayuki
        Iul 05, 2012 @ 22:29:46

        Ne’ah, nu le am cu chestiile koreene… Am avut o perioada acum cativa ani cand ma uiam in continuu la animeuri si citeam manga si ascultam muzica japoneza, dar koreana nu, doar cateva melodii ratacite de la Super Junior si inca vreo cativa..

  9. Anna
    Iul 08, 2012 @ 15:21:25

    Seria Neagră este genială! Sigur o să-ți placă! :*
    Lectură plăcută!

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 08, 2012 @ 15:34:16

      Am citit aproape 150 de pagini din Printesa Gheturilor :)…E interesanta, dar sunt intr-o stare d-aia in care imi trebuie ceva mai usor de citit si in care scrisul ala mic ma omoara..asa ca am lasat-o pentru mai tarziu:))
      Mercic<3

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

