Solstitiu de vara.

Da, stiu ca solstitiul a fost ieri alaltaieri *asta se intampla cand scrii jumate de post intr-o zi si cealalta jumate in alta zi:))*, dar nu conteaza, imi place cum suna si n-aveam idee de titlu:). E primul post postat in aceasta vacanta (adica dupa ce a inceput oficial vacanta) si trebuia sa fie ceva legat de vara<3. Incepem cu cateva noutati, continuam cu niste premii si sfarsesc cu rezolutii pentru vara asta<3.

NU-I AŞA CĂ EŞTI GELOASĂ?, volumul 2 din seria ASHLEYS de MELISSA DE LA CRUZ – din 26 iunie împreună cu revista Bravo Girl

Ele au tot – bani, frumuseţe, popularitate, orice le doreşte inimioara lor, aflată într-o cutiuţă din platină. Iar după manevra neaşteptată şi inteligentă a lui Lauren Page de la petrecerea VIP din toamnă, aceasta a ajuns să fie atât de lipită de Ashley Spencer, Ashley numărul unu, încât ai putea spune că a devenit perechea ei de colanţi preferati.

Însă vestea unui website nou apărut, total misterios, http://www.AshleyRank.com, se răspândeşte precum gripa în februarie şi, pentru prima oară de când erau la grădiniţă, orice fată poate participa la cursa pentru popularitate.

Lauren Page vede în asta un mod de a pătrunde în cercul lor, Ashley Li şi Ashley Alioto o cale de a urca pe scara socială, iar Ashley Spencer doar o modalitate de a demonstra că nu e loc pentru nimeni altcineva în afară de ea însăşi în vârful clasamentului.


Si o noua serie contractata de Leda. Am mai auzit de ea, dar sincer habar nu am despre ce e vorba:)). Dar ma amuza numele autoarei:)

varianta USA

O nouă serie mult-aşteptată, un thriller romantic într-o lume distopică şi surprinzătoare – Legend, de Marie Lu

Coasta acoperită de ape a fostului oraş Los Angeles. Două naţiuni care se războiesc – Republica şi Coloniile.

Născută într-o familie de elită, într-unul dintre cele mai bogate districte ale Republicii, June e un copil-minune de cincisprezece ani. Ascultătoare, pasionată şi dedicată ţării ei, o aşteaptă o carieră de succes în rândurile armatei Republicii.

Născut în mahalalele unui sector al Republicii, Day este cel mai căutat infractor din ţară, deşi are doar cincisprezece ani. Însă motivele lui s-ar putea să nu fie atât de rele pe cât par.

varianta UK

Venind din lumi diferite, June şi Day nu au niciun motiv să se întâlnească – asta până când fratele lui June este omorât, iar Day devine principalul suspect. Angrenaţi într-un joc de-a şoarecele şi pisica, Day încearcă să asigure supravieţuirea familiei sale, iar June vrea să răzbune moartea fratelui ei. Însă, în mod cu totul neaşteptat, cei doi descoperă adevărul despre împrejurările întâlnirii lor, dar şi măsurile sinistre pe care ţara lor e dispusă să le ia pentru a-şi păstra secretele.

Cu acţiune non-stop, suspans şi romance, fascinantul roman al lui Marie Lu le va aduce cititorilor momente pline de emoţie, o lectură pasionantă şi trăiri de intensitate maximă!

ROMAN RECOMANDAT DE:

Kirkus Reviews
Publisher’s Weekly
Booklist
VOYA

Library media Connections

„Un thriller fascinant, plasat într-un Los Angeles distopic… O aventură aproape cinematografică, ai cărei eroi sunt fermecători şi convingători.” – Kirkus Reviews

„Legend îşi merită cu prisosinţă toate laudele.” – The New York Times Book Review

„Debutul lui Lu este uluitor” – Publisher’s Weekly

„Romanul distopic al lui Lu este o „Legendă” în devenire.” – USA Today

MARIE LU s-a născut lângă Shanghai, dar s-a stabilit în statul american Texas şi şi-a făcut studiile la University of Southern California. A lucrat ca art director la o companie producătoare de jocuri video, iar Legend este primul ei roman, inspirat din filmul Mizerabilii. Prodigy, următoarea carte a seriei, va apărea la începutul anului 2013.
Drepturile de ecranizare ale romanului Legend au fost cumpărate de către CBS Films, producători fiind cei care au semnat şi seria Twilight.

Acum, vorbind de premii, am primit ceva, si imi pare rau ca abia acum ajung sa si postez, da’ zilele astea numai lipsa de idei de postari nu duc:).

De la Niahara, Patricia si Nya, carora le multumesc muuult de tot <33, am primit:

Siii, tot de la Niahara, careia ii mai multumesc inca o data<3, am primit si:

Sper ca n-am omis pe nimeni :-S…Oricum, trimit ambele premii mai departe la Vanillamiki, Rose, inapoi la Niahara, la Daniella si fetelor de la Carte pentru mine <3.

Acum ca am terminat si cu premiile, trec la planuri de vacanta:) Vara trecuta m-am lasat omorata de caldura, am stat suparata pe vara si pe viata si mi-am petrecut mare parte din vacanta stand in casa si citind. Abia ceva timp mai tarziu mi-am dat seama ca ratasem de fapt toata vara..Motiv pentru care, atunci cand se termina 2011 si ma gandeam ce vreau sa realizez in anul urmator, unul dintre scopuri, pe langa cel ca 2012 sa fie cel mai tare an de pana acum, era sa am si cea mai frumoasa vara de pana acum:). Daca maine s-ar termina anul, as considera ambele teluri atinse <3. Pana acum am avut un inceput de vara aproape perfect *si m-a apucat zapaceala asa, exact de pe 1 iunie:))*..si spun aproape doar pentru ca perfectiunea nu exista:). Tot ce vreau sa fac vara asta e sa rad, sa ma distrez, sa merg la plaja, sa ies cat mai des cu prietenii si sa o scot la capat cu o chestie care imi da fluturasi la stomac:)). Adica sa ma bucur de vara si de vacanta. Desigur, vreau si sa continui sa postez cat de des pot pe blog, sa citesc, sa scriu, sa desenez..dar astea sunt pe planul doi, adica la ele n-o sa se schimbe mare chestie fata de in timpul scolii.
Deeeci? Voi ce planuri de vacanta aveti? :)

Photobucket

20 comentarii (+add yours?)

  1. Bia
    Iun 24, 2012 @ 10:15:19

    Cam aceleasi lucruri vreau sa le fac si eu. Plec pe 8 iulie la Mamaia, si primul lucru pe care-l fac e sa alerg ca o nebuna in apa si sa fac prima baita pe anul asta :). Apoi vreau ca vara asta sa fac cat mai multe poze, oricarui cunoscut *nu mie*. Apoi vreau sa o scot la capat cu tema la matematica *stiu stiu, dar nu vreau un 3 in prima saptamana de clasa a8a* , dar nu in ultimul rand sa ies cu prietenii non-stop, sa am o super petrecere de ziua mea si sa citesc cat de mult pot :D .

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 25, 2012 @ 10:32:56

      Hihi, eu fac chestia asta de cate ori ajung pe plaja:)). Daca n-am costumul de baie pe mine ma bag doar cu picioarele, dar tot alerg ca apucata spre apa de parca nici n-am mai vazut vreodata marea, d’apoi sa fi crescut cu ea alaturi:)). Probabil nici daca as fi turista n-as fi asa:)).
      Uh, teme de vacanta…eu n-am avut niciodata asa ceva.. Adica aveam prin generala la mate, dar nu imi faceam niciodata temele la mate nici in timpul anului, ce sa mai zic de vacanta?..Ei bine, succes:)…si vacanta placuta >;D<

      Răspunde

  2. Rose
    Iun 24, 2012 @ 22:14:00

    Şi eu îmi doresc aceleaşi lucruri <3 Păcat că vacanţa durează aşa puţin…
    Să ai o vară superbă! :*

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 25, 2012 @ 10:36:12

      Tot timpul trece repede, nu doar vacantele:(. Mi se pare atat de ciudat ca acum am terminat si a 10-a..adica s-a dus jumatate de liceu…si parca ieri eram in prima zi, intr-o clasa din care nu cunosteam decat o singura persoana..
      Merci, la fel si tu >;D<

      Răspunde

  3. Sally
    Iun 25, 2012 @ 15:00:59

    Sper ca nu te superi daca intreb daar la ce profil esti :o3? Pentru ca eu acum ar trebui sa-mi aleg un profil dar toata lumea isi sustine profilul la care e sii sunt cam derutata si vreau mai multe pareri :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 25, 2012 @ 15:05:24

      Sunt la mate-info:). Bineinteles ca fiecare isi sustine profilul, ca doar fiecare isi alege profilul care ii place, nope?:). Si eu mi-l sustin pe al meu pentru ca umanul nu e deloc de mine iar la stiintele naturii e prea multa stiinta:)). Eu zic pur si simplu sa iti alegi materiile preferate si in functie de ele sa iti alegi profilul si gata. Si sa nu ii asculti pe altii cand spun ca la uman e mai bine ca e mai usor sau chestii d-astea. Pur si simplu alege ce iti place, nu ce e mai usor sau comod :).

      Răspunde

      • Sally
        Iun 25, 2012 @ 15:07:22

        Si e matematica asaaa de grea? Prima oara am zis ca vreau acolo dar mi-a zis cineva ca e matematica foarte grea si m-am speriat. Sunt buna la mate dar nu sunt cine stie ce geniu :))

      • Sayuki
        Iun 25, 2012 @ 15:13:39

        Ei, exact asta iti spuneam, sa nu-i asculti pe altii:)). N-ai sa gasesti pe nimeni care sa nu spuna ca la mate-info matematica e grea. Nu trebuie sa te sperii, matemaica nu a omorat pe nimeni din cate stui eu:)). Nici eu nu sunt cine stie ce geniu, dar sincer, nu mi se pare cine stie ce matematica din liceu. Adica, e exact la fel ca in generala: daca inveti, stii, daca nu inveti, nu stii..ori cazul meu, daca inveti, esti cu mintea in alta parte si greseti la toate calculele, daca nu inveti, e acelasi lucru ca tot nu faci nimic:))…ma rog, poate nici chiar asa, doar la primele teste am dat-o in bara.. Oricum, idee e ca nu trebuie sa te razgandesti doar din cauza ca ti-a spus cineva ca e greu la mate, fa ce simti tu, fara teama :)

  4. Sally
    Iun 25, 2012 @ 15:17:36

    Mersiii mult >:D< eu la mate stiu dar.. la teste la mine 8 impartit la 4 dau 4 :)) emotiile ma omoara. Oricum mersi mult in clipa asta conteaza mult pentru mine. Nu am vazut persoana mai indecisa ca mine :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 25, 2012 @ 15:22:19

      Eh, exact greseli d-astea fac eu la toate testele:)). Eu pe radical din 16 il las asa, ca-i irational:)). N-ai pentru ce >;D<..Si nu-ti face griji, toti suntem indecisi cand e sa ne alegem liceul…eu am fost indecisa pana in ultimul moment cand m-am hotarat brusc, ca nu mai aveam timp:))…si pe urma mi-am dat seama ca mai bine de atat nici ca puteam alege <3.

      Răspunde

  5. DORICE
    Iun 25, 2012 @ 17:09:09

    Pai, Sally, ai impresia ca la uman nu o sa ai emotii la teste? S-ar putea sa fie mai rau… gen sa nu iti mai amintesti nimic… nu stiu zi si eu…

    Răspunde

    • Sally
      Iun 26, 2012 @ 17:05:13

      Nu am zis ca ma duc la uman pentru ca am emotii la testele de la mate am spus ca asa sunt si ca asa mi se intampla ;) oricum o sa ma incurc mereu in teste la orice profil ma duc :))

      Răspunde

  6. dumbyd
    Iun 25, 2012 @ 18:22:57

    Eu am fost la uman si singura materie stresanta mi s-a parut istoria, si aia cred ca doar din cauza profesoarei. Si Sally, asteapta pana trebuie sa dai la facultate. Sa vezi acolo indecizie. Eu saptamana viitoare dau bac-ul si inca nu sunt complet sigura de alegerea mea

    Răspunde

  7. Vero
    Iun 25, 2012 @ 18:27:18

    Sayuki,primeste o leapsa din partea mea:
    http://vero-cartirecenzii.blogspot.ro/2012/06/leapsa_25.html

    Răspunde

  8. Patricia's Blog
    Iun 25, 2012 @ 23:39:19

    Răspunde

  9. Daniela
    Iun 26, 2012 @ 00:19:43

    Ohhh, ce cute! :D Pur si simplu adorabil. <3 Iti multumesc mult pentru premii, dar si pentru cel precedent. Nu cred ca am mai primit un premiu pana acum, asa ca ma bucura foarte tare. Mersi muuuult!!! :*:*

    Răspunde

  10. El Kosta
    Iun 27, 2012 @ 18:36:04

    Buna, te invit la un concurs pe blogul meu ce are ca premiu o carte la alegere http://elkosta-books.blogspot.ro/2012/06/un-nou-concurs-sponsorizat-de-libris.html Desigur sunteti toti bineveniti

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

