Recenzie~ Jurnalele Vampirilor – Vanatorii: Fantoma

Dupa ce ciclul Intoarcerea m-a cam dezamagit un pic in comparative cu primele 4 volume din Jurnalele Vampirilor, chiar eram curioasa ce ar mai putea sa se intample in acest nou ciclu, Vanatorii. Am inteles ca volumul in sine nu e scris de L.J. Smith, lucru care nu prea m-a bucurat cand l-am aflat, dar apoi am fost placut surprinsa sa constat ca, desi e alt autor, stilul de scrierea e acelasi :). Per total, cartea mi-a lasat impresia unei combinatii intre seria de baza (volumele 1-4) si ciclul Intoarcerea (volumele 5-7), lucru care, din punctual meu de vedere, e de bine, pentru ca am adorat primele 4 volume din Jurnalele Vampirilor.

Legat de actiunea cartii, aceasta incepe din punctul in care s-a terminat volumul anterior, Miez de Noapte, si continua cu personajele implicate in activitati tipice adolescentine (motiv pentru care m-am simtit ca si cum reciteam din primele volume, pe cand activitatea paranormala din Fell’s Church era inca scazuta in comparative cu ce avea sa urmeze..), dar in acelasi timp, continuau sa fie bantuiti de trecut. Bineinteles ca trebuie sa apara prin preajma si vreo creatura care sa le vrea raul, ca ce-ar fi o astfel de carte fara un personaj negativ? De data asta e vorba despre o fantoma *evident..* care se joaca si se hraneste cu emotiile lor, incercand sa-i arunce unul impotriva celuilalt.

E draguta cartea, pentru fanii seriei merita citita, dar totusi parca a lipsit ceva, cevaul ala care te face sa nu mai lasi cartea din mana. Mi-a placut, chiar daca se putea mult mai bine :).

Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. dumbyd
    Iun 21, 2012 @ 23:49:11

    Buna! Sunt cam in urma cu seria, trebuie sa recunosc. Abia marti am fost la biblioteca si mi-am luat volumele 2,3 si 4 si cu ocazia asta l-am recitit si pe primul. Azi am inceput Revenirea si sunt tare curioasa sa vad ce o sa se intample, mai ales cu Damon (e personajul meu preferat)

    Răspunde

  2. Rose
    Iun 22, 2012 @ 09:02:12

    Îmi place recenzia :) Eu m-am lăsat de JV după volumul 3, pentru că mi se părea prea prea lipsit de acţiune.

    Răspunde

  3. Patricia's Blog
    Iun 22, 2012 @ 11:39:02

    Frumoasa recenzia :D. Eu mi-am luat primele 4 JV pentru ca erau la grupu’ Corint in varianta de buzunar si erau mai ieftine, dar restul seriei nu cred ca o voi mai achizitiona :). Coperta imi place atat de muuuult :D e printre favorite, imi place verdele ala din fundal <3 <3 .. :))).

    Răspunde

  4. Patricia's Blog
    Iun 22, 2012 @ 11:45:40

    Ieiii … am vazut ca citesti Shatter me!!! :)). Scuze, sunt foarte obsedata de cartea asta :”>
    <3

    Răspunde

  5. DORICE
    Iun 22, 2012 @ 18:27:18

    Eu inca ma chinui cu volumul cinci… nici nu imi amintesc de cand… ca pur si simplu mi se pare de-a dreptul aberant!

    Răspunde

  6. Mada
    Aug 09, 2012 @ 16:31:28

    Imi puteti spune va rog in ce biblioteca ati gasit cartile? :D

    Răspunde

  7. Cata
    Apr 23, 2013 @ 18:56:11

    Vreau si eu sa stiu,cu cine ramane Elena intr-un final,Damon sau Stefan?

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

