2 ani de blogareala <3


Cumva, au trecut 2 ani de cand am creat bloguletul asta…cat de repede trece timpul.. Ma rog, a mai trecut mai bine de jumatate de an pana cand am inceput sa ma ocup cu adevarat de el, dar nu asta conteaza:)). Ideea e ca eu consider ca, dupa astia 2 ani, bloguletul o duce destul de bine *adica are destule vizualizari/comentarii/cititori* lucru care ma bucura si pentru care trebuie sa va multumesc si voua, pentru ca pana la urma facem blogul asta impreuna, ne?:) Si lucrul care ma bucura cel mai tare e ca am ajuns pana aici scriind si..atat. Vreau sa spun ca nu am organizat niciodata concursuri *la inceput nici nu vroiam sa aud de asa ceva, dar acum imi doresc sa pot organiza:)* deci am garantia ca toata lumea care trece pe aici si apoi revine si poate si comenteaza, face chestia asta doar pentru ca vrea, pentru ca ii place, nu din motive materiale.
Alta chestie care imi place mult si pe care trebuie sa o mentionez e ca prin intermediul blogului mi-am facut noi prieteni..sau prietene, pentru ca nu-mi amintesc sa fi vorbit si cu vreun baiat:)). Eu una nu sunt prea vorbareata si sociabila de felul meu, asa ca nu prea m-am imprietenit cu alti colegi de blogosfera, dar imi place ca am cititori mai curajosi decat mine care mi-au scris ca vor sa ne cunoastem mai bine si cu care am ajuns sa ne tot trimitem mail-uri, lucru pe care il iubesc <3 *si app de asta, stiu ca am cateva mail-uri la care trebuie sa raspund..de ceva vreme…si imi pare rau, n-am sa caut scuze, pur si simplu in ultima vreme sunt..cu capul in nori…dar promit ca raspund saptamana asta:)*
Aaaah, cred ca asta e cam tot ce vroiam sa spun, sper ca n-am uitat nimc:). Vreau doar sa ii mai urez bloguletului un La multi ani<3 si noua, micuta comunitate care il tine in viata: la cat mai multi ani impreuna! <33

Si pentru ca tot sunt pe aici si pentru ca aveam deja scrisa de cateva zile partea asta, va las si o leapsa tare draguta pe care am primit-o de la Nya <33

1.Luati prima carte pe care o gasiti la indemana si transcrieti primul paragraf.

‘Elena Gilbert pasi pe o portiune neteda de iarba, firele elastice lasandu-se sub talpile ei. Palcuri de trandafiri stacojii si nemtisori violet ieseau din pamant, iar deasupra capului Elenei atarna o cupola uriasa, pe care sclipeau felinare stralucitoare. Pe terasa din fata ei se arcuiau doua fantani albe de marmura, care aruncau un aer jeturi de apa. Totul era frumos, elegant si cumva familiar.’ (Jurnele Vampirilor: Vanatorii – Fantoma de L.J. Smith)

2.Scrieti primul paragraf din cartea preferata.

‘Imi amintesc ca zaceam in zapada, o mica pata de caldura care se racea, inconjurata de lupi. Ma lingeau, ma muscau, se agitau in jurul trupului meu, se impingeau. Trupurile lor inghesuite blocau putina caldura pe care o oferea soarele. Gheata sclipea pe gaturile lor imblanite, si respiratia lor capata forme opace care ramaneau aninate in aerul dintre noi. Mirosul de mosc al blanurilor lor ma facu sa ma gandesc la caini uzi si frunze arse, placut si terifiant. Limbile lor imi topeau pielea, coltii lor puternici imi sfasiau manecile si imi smulgeau parul, patrundeau dincolo de clavicula, spre vena jugulara.’ (Fior de Maggie Stiefvater)

3.Scrieti un citat dintr-o carte care v-a dat de gandit. (sunt multe carti care mi-au dat de gandit, cartile profunde fac asta in general..am sa aleg una de la care stiu deja si un citat :) )

‘Orice lucru mic creste daca-l hranesti. Dragostea nu face exceptie.’ (Suflete pereche de Cecelia Ahern)

4.Transcrieti primul paragraf din cartea care v-a marcat copilaria. (Harry Potter mi-a marcat mie copilaria, dar nu intr-un sens bun, ci in sensul ca am fost atat de mult sacaita cu seria asta incat am ajuns sa o urasc dinainte sa stiu despre ce e vorba in ea. Evident ca pe urma n-am putut nici sa o citesc, ca deja aveam capul plin de prejudecati. Dar anul ata mi-am pus in gand sa ii dau o sansa:) ).

‘Nu era pentru prima oara cand se isca o cearta la micul dejun, in casa de la numarul 4, de pe Aleea Boschetelor. Domnul Vernon Dursley fusese trezit dis-de-dimineata de un zgomot asurzitor, care venea din camera nepotului sau, Harry.’ (Harry Potter si Camera Secretelor de J.K. Rowling)

5.Transcrieti primele 10 cuvinte dintr-o carte pe care o aveti in biblioteca, dar nu va place. (Lapte de mama..uh, cea mai plictisitoare si oribila carte pe care am reusit vreodata sa o citesc in intregime..Am primit-o de la profa de romana anul trecut, asa ca era de asteptat sa nu fie o carte tocmai pe gustul meu…)

‘De ce se prefacusera ca vor sa il omoare la..’ (Lapte de mama de Edward St. Aubyn)

6. Luati o carte care va este mai aproape (sa nu fie aceeasi ca la punctul unu) deschideti-o la nimereala si transcrieti primele 10 cuvinte de pe pagina.

‘- Elisabeth, am spus pe un ton calm, inconjurand patul pentru..’ (Elixirul vietii de Kenneth Oppel)

7.Scrieti ultimele 5 cuvinte dintr-o carte pe care o aveti in biblioteca, dar inca nu ati citit-o. (Fata cu picioare de sticla…planuiesc sa o citesc in curand:) )

‘…si mai difuze ale lumii.’ (Fata cu picioare de sticla de Ali Shaw)

8.Transcrieti prima fraza dintr-o carte cu vampiri, la alegere. (daca aveti)

‘Degetele lui imi atingeau delicat spatele, abia apasand, dar chiar si-asa imi trimiteau unde de soc prin trup.’ (Atingerea umbrei de Richelle Mead)

9. Scrie o replică a unuia dintre personajele tale masculine preferate. (desigur, trebuia sa pun o replica de-a lui Patch aici <33…btw~ scuzati engleza:D )

'You possess other people’s…bodies.
He accepted that statement with a nod.
Do you want to possess my body?
I want to do a lot of things to your body, but that’s not one of them.' (Ingerul Noptii de Becca fitzpatrick)

10. Uită-te la biblioteca ta. Caută o carte care să înceapă cu T, M sau V, la alegere, iar apoi scrie prima frază din ea:

'La biroul sau, Amos Hines a intors ultimele doua pagini ale documentului pe care trebuia sa il citeasca.' (Trandafiri de Leila Meacham)

Dau leapsa mai departe laaa…aaaa…oricine o vrea :)

Photobucket

25 comentarii (+add yours?)

  1. Anna
    Iun 20, 2012 @ 08:52:57

    La mulți ani! :* De doi ani ai un blog super! :*

    Răspunde

  2. Rose
    Iun 20, 2012 @ 09:50:32

    La mulţi ani! >;D< Îţi ador blogul şi.. mult succes în continuare! :)

    Răspunde

  3. Cristi
    Iun 20, 2012 @ 10:03:24

    La multi ani! La astia din constanta dai de baut? Ca e asa de cald afara :))

    Răspunde

  4. roxtao
    Iun 20, 2012 @ 10:18:09

    La multi ani si felicitari pentru ceea ce ai reusit sa faci aici! Cred ca ti-am mai spus o data..daca nu ma insel, blogul tau este primul pe care l-am descoperit pe subiectul CARTI. Si am asa..o slabiciune pentru el, ca sa nu mai spun ca probabil are si o importanta majora in decizia mea de a incerca si eu sa imi construiesc un blog. Chiar daca nu comentez foarte des (nici abilitatile mele de socializare nu sunt prea dezvoltate :D), iti citesc fiecare postare noua. Deci multumesc pentru timpul placut pe care mi-l oferi!

    Răspunde

  5. Niahara
    Iun 20, 2012 @ 10:26:41

    LA MULTI ANI!!! Felicitari pentru un blog minunat si pentru toate postarile frumoase. Blogul tau a fost primul pe care am inceput sa il citesc ( primul, primul blog care mi-a captat interesul ) asa ca iti urez mult succes si multa distractie cu el in continuare :)

    Răspunde

  6. Trackback: Scurte din Constanta (7) : Cristi Mirea
  7. Simona Husaru
    Iun 20, 2012 @ 11:24:04

    La multi ani!! >:D< Trece repede timpul si nici nu iti dai seama. Cred ca majoritatea avem in primele luni o anumita lipsa de activitate dar se compenseaza dupa :D
    Draguta leapsa ~~

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 20, 2012 @ 17:07:27

      Mercic frumos >;D< Nu prea am urmarit bloguri de la inceput sa observ daca se intampla sau nu asa, dar la mine era lipsa mare de activitate, adica daca ajungeam la 2-3 postari pe luna era chiar foarte bine:)). Si pe alea trebuia sa ma gandesc mult pana le scriam:)). Si cand ma gandesc ca acum ideile imi vin si fara sa ma gandesc la ele si ca daca trec mai mult de 2 zile fara sa fi postat ceva incep sa intru in panica 'ce s-a'ntamplat cu mie?'=)). O fi obisnuinta, dar cred ca si faptul ca acum e ceva mai populat pe aici decat era acum 2 ani, cand aveam impresia ca vorbesc singura:)).

      Răspunde

  8. Florina
    Iun 20, 2012 @ 12:51:39

    La multi ani frumosi ! >:D< :*

    Răspunde

  9. Slash_
    Iun 20, 2012 @ 13:53:35

    La multi ani, Bloguletsule…si tie Sayuki:D

    Răspunde

  10. Patty
    Iun 20, 2012 @ 14:25:23

    La multi ani si la cat mai multe postari! :*:*:*

    Răspunde

  11. Patricia's Blog
    Iun 20, 2012 @ 15:10:49

    La mult ani!!!:D< … Cum spuneau Roxtao si Niahara, am gasit blogul tau din greseala cand cautam pe net o poza cu o carte .. si am dat de tine :D. Si mi-a placut asa de mult cum scriai ca am continuat sa te urmaresc. :)
    Frumoasa leapsa .. am s-o fur, daca nu te superi :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 20, 2012 @ 17:11:48

      Mercic >;D< Din cate observ, toata lumea ajunge pe blogul meu din greseala, cand cautau ceva despre o carte. Toti care mi-au spus cum au ajuns aici mi-au spus asta, nu cred ca e unul care sa fi zis altceva:)). Mercic frumos si pentru compliment, imi creste inimioara <33.
      Sigur ca nu ma supar, chiar vroiam sa ti-o pasez, dar vazusem si pe blogul lui Nya ca ai spus ca iti place si vrei sa o sterpelesti:)

      Răspunde

  12. Ghost Painter
    Iun 20, 2012 @ 16:06:31

    La multi ani >:d<

    Răspunde

  13. Sayuki
    Iun 20, 2012 @ 17:16:05

    Mercic frumos tuturor pentru urari >;D< Sper ca si peste un an, doi , trei, o suta, infinit, sa ne auzim tot la fel de veseli si pasionati de carti:)

    Răspunde

  14. alexa
    Iun 20, 2012 @ 18:51:55

    La multi ani ! si multi ani inainte !

    Răspunde

  15. alexa
    Iun 20, 2012 @ 18:52:48

    Imi place foarte mult leapsa. E cea mai interesanta din toate pe care le-am vazut pana acum

    Răspunde

  16. dark_eyes
    Iun 20, 2012 @ 19:09:14

    La multi ani! Sper sa continui cu blogul, pentru ca este foarte frumos :)

    Răspunde

  17. Vero
    Iun 21, 2012 @ 11:22:39

    La multiii ani!!Super blogu`.Ieri am inceput sa il citesc si am stat o gramada de timp aici si nu m-am lasat pana nu am citit tot.Iau si eu leapsa,sa vedem ce-mi iese.

    Răspunde

  18. vanillamiki
    Iun 24, 2012 @ 12:45:14

    La muti ani! Mult succes in continuare, sper ca blogul tau sa ajunga la 100000 de followeri sau mai mult pentru ca ii meriti, ai un blog superb, care mereu ma inveseleste, ma inspira si imi da idei noi de carti de citit <3 Serios, blogul tau e referatul meu <3

    P.S:Pot sa fur si eu leaspa? :))

    Răspunde

  19. RRoxana
    Iun 28, 2012 @ 15:29:10

    CUM AM PUTUT RATA asta?! Ce bloggerita de nimic sunt :)) LA MULTI ANI, draga mea Sayuki, iti ador blogul si e megaa. Mult succes in continuare >:D<

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

