Nou in biblioteca…(16)

‘Neata copilasi :). Vad ca incep sa-mi schimb programul de postat de la putin inainte de 12 noaptea la putin inainte de 12 dupa-amiaza..Dubioasa chestie:)). Azi ma simt al naibii de stupid si aiurea… Mai intai m-a sunat mama sa-mi spuna ca a murit catelusu’ *a se citi animalul ala mare de catel* :(…De obicei bocesc ceva timp cand mi se mai duce vreun animalut, dar azi doar mi-au dat lacrimile. Si apoi am inceput sa ma simt si dezamagita de mine pentru ca ma simt mai suparata si dezamagita dintr-un alt motiv stupid, egoist si prea adolescentin. Apoi mai am si un pic de nervi pentru ca nu reusesc sa adun toata trupa sa mergem la plaja. Pe de alta parte sunt euforica, expodez de fericire- pe de o parte cu motiv, dar in mare parte fara:))- si inca nu pot sta locului:)). Nu cred ca am mai avut in acelasi timp toate sentimentele astea ciudate adunate…si sper sa nici nu le mai am, pentru ca, asa cum spuneam la inceput, ma simt stupid pentru ca habar nu am ce simt de fapt si imi vine sa-mi scot inimioara si sa tip la ea ce naiba vrea de la mine, sa vorbeasca mai clar, ca eu sunt pe langa..

In fine, m-am descarcat o leaca:). Uneori chiar nu ma pot abtine sa nu fac asta, scrisul o fi de vina, ca atunci cand scriu, pur si simplu nu pot sa ma opresc pana nu scriu tot ce simt..*probabil de-asta nu sunt buna sa scriu texte argumentative le romana decat daca sunt despre arta sau iubire:)) in general la alte subiecte nu pot sa scriu sincer ca-mi pune profa 3 O.o..de-asta nici nu pot sa supoer materia asta: de ce sa mai scrii ceva daca nu scrii sincer? 8-|* Ma rog, trec la carti, ca iar ma lungesc:))

De la Libris am primit Fantoma, volumul 8 din Jurnalele Vampirilor *ma chinui de luni cu ea si n-am ajuns nici la pagina 150…Dar sa nu luati asta ca o critica la adresa cartii, eu sunt dereglata aici, cartea n-are nici o vina saraca..

De la Daniela am primit Frenezia si Nascuta la Miezul Noptii *pe care abia astept sa o citesc <3*

De la Adrian mi-a ajuns volumul 2 din Cele noua vieti ale lui Cheloe King, Rapirea, prima carte castigata la un concurs fulger:).

Si, in final, de la un schimb de carti am Atingerea Umbrei, volumul 3 din Academia Vampirilor. Da, am citit anul trecut toata seria de la biblioteca, dar imi doresc as tare sa o am in biblioteca incat nu m-am putut abtine sa nu fac schimbul<3. E un inceput, acum mai imi trebuie doar 5 volume:)).

Cam atat de la mine, acum obisnuita intrebare: voi ce mai aveti nou prin biblioteca/ce-ati mai cititi nou si frumos? :)

O duminica vesela sa aveti:)

Photobucket

32 comentarii (+add yours?)

  1. Patricia's Blog
    Iun 17, 2012 @ 12:44:46

    Frumoase carti. Spor la citit :)

    Răspunde

  2. Rose
    Iun 17, 2012 @ 22:04:05

    Lectură plăcută! :)

    Răspunde

  3. vanillamiki
    Iun 17, 2012 @ 22:10:59

    cate carti frumoase <3 Nascuta la miezul noptii mi-am luat-o si eu, trebuie sa imi gasesc timp sa o citesc :) Vreau sa citesc si rapirea, dar cred ca inainte sa mi-o iau o sa astept sa apara si ultimul volum al seriei :D Si vreau mult de tot sa citesc Academia Vampirilor :X E printre putinele carti cu vampiri care mi-au atras atentia.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 18, 2012 @ 00:09:55

      Sincer, pe mine nu ma prea atrage Rapirea. Adica daca n-as fi castigat-o, nici ca as fi cumparat-o…
      Dadada, sa citesti Academia Vampirilor, e cea mai buna serie cu vampiri pe care am citit-o <333. Si cum adica 'putinele carti cu vampiri care ti-au atras atentia'? Nu esti fana vampiri? :(

      Răspunde

      • vanillamiki
        Iun 18, 2012 @ 09:43:27

        Sincer, nu prea :| poate este doar o prejudecata de-a mea, dar la cat de multe carti cu vampiri sunt, e destul de greu sa gasesti o poveste originala cu ei, iar eu asta caut cand citesc: carti originale si idei noi, care nu au mai fost folosite pana acum

      • Alex
        Iun 18, 2012 @ 20:25:42

        Eu acum citesc Rapirea, si e ok, adica autoarea are un stil de in prima jumatate de carte o lalaie, dar apoi in ultima ai actiune suficienta incat sa uiti ca prima parte a fost mai plictisitoare.
        Lectura placuta! :)

      • Sayuki
        Iun 18, 2012 @ 22:25:03

        Daca e tot in genul primului volum *cum si presupun ca e*, atunci presupun ca n-o sa-mi prea placa..Nici primul volum nu mi s-a parut cine stie ce…
        Merci <3

  4. dianacudublun
    Iun 17, 2012 @ 22:12:44

    Oricui i se intampla asa… si eu de exemplu, ma bucur acum ca a venit vara dar sunt suparata si stresata ca e atat de aproape bacul. :))
    Poate ne faci odata poza la intreaga biblioteca. :D Is tare curioasa sa o vad.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 18, 2012 @ 00:15:03

      Dadada, dar eu nu vorbesc de stari generale aici, pentru ca asa mi s-a mai intamplat si mie sa fiu bucuroasa de ceva dar sa ma enervez ca e preioada de teste sau ceva…La mine acum sunt o gramada de chestii marunte care provoaca fiecare cate o emotie care se amesteca si formeaza un ghiveci. Daca inimioara mi-ar functiona cu windows instalat pe ea, acum mi-ar spune ca nu poate citi asa ceva si m-ar intreba ce program sa foloseasca…Da’ las’ ca-mi trece pana maine:).
      Aici mi-ai citit gandurile:)). Chiar cand scriam postul asta ma gandeam sa fac o postare si cu toata biblioteca. De mult vreau sa fac, dar am tot imprumutat carti pe la colege si am zis ca astept pana la vacanta ca sa fie toate cartile prezente cand fac poza de grup:). Mai am 3 carti de recuperat, au spus ca mi le aduc maine. Saptamana asta poate fac si pozele <3

      Răspunde

  5. Roxxy
    Iun 17, 2012 @ 22:29:05

    Eu imprumut de la biblioteca . Deci pe la mine nimic nou (insa mi-ar placea sa am o prietena ca tine :”> sa pot imprumuta carti de la ea )
    Sincer si eu mai am momente cand imi vine sa rad , din nimic. De exemplu am mers sambata la strand . Apa era rece in bazinul mare fata de apa din cel mic . Cand intram in apa incepeam sa rad dar 2-3 minute nu ma puteam opri :-? Ciudat asa-i?

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 18, 2012 @ 00:18:59

      Si prietenelor mele le place ca au o prietena ca mine cu biblioteca plina:)). Mie nu mi-ar placea sa am asa o prietena, pentru ca daca citesc o carte pe care o iubesc dar e imprumutata, nu-mi mai vine s ao dau inapoi si apoi imi doresc al naibii de tare sa am cartea aia in biblioteca. Asta mi s-a intamplat cu Academia Vampirilor:)).
      Eu vorbeam de o altfel de stare in post, dar stiu cum e si chestia asta de care zici tu:). Chiar e ciudat:)). Mi se intampla destul de des si imi place cand se intampla. Ma simt bine cand am crize de ras:))

      Răspunde

      • Roxxy
        Iun 18, 2012 @ 09:24:38

        Pana la urma mi-am dat seama ca prietena mea cea mai bun e biblioteca :-? si eu as vrea sa am in biblioteca personala fiecare carte pe care o citesc .Insa nu se poate camera mea este mai mica decat ma asteptam sa fie cand m-am mutat . Momentan biblioteca ramane singura mea oportunitate , dar ma enervez cand vreau o carte si nu e acolo.

  6. Bia
    Iun 18, 2012 @ 11:06:15

    Si mie mi se intampla de multe ori sa fiu asa:)) De obicei cand mai scriu cate un capitol. Umplu cateva pagini, sunt mandra de mine ca am facut asta, iar apoi „Nuu ca nu-mi place ce am scris” si o iau de la inceput :)) Eu sunt genul de persoana care spun tot ce imi trece prin cap (aproape :)) ) asa ca trebuie sa invat sa imi aleg si cuvintele, ca prea dezvalui lucrusoare importante si apoi ma enervez pentru fiecare cuvant pe care l-am spus fara sa-mi dau seama :)) .
    Legat de biblioteca, si eu as vrea sa vad o poza cu a ta. Doar cand ma gandesc la cate carti ai citit deja sunt „dar unde incap atatea? ” Imi imaginez ca ai un perete acoperit de carti si rafturi. <333
    Eu am inceput acum sa o mai umplu. Deja am vreo 20 de carti, dar raman fara loc :-?. Mi-au ajuns alaltaieri Jurnalele vampirilor, primele 4 carti, deja am terminat-o pe prima si sunt la jumatate la a doua. Am inceput sa ma uit si pe net la filme, dar m-am enervat ca aproape nu au nicio legatura. Cel putin primul episod nu prea are. :-j
    Acum trebuie sa ajunga si Evernight (singururl lucru pentru care am luat-o este ca personajul principal are numele meu) si Uneori , sub clar de luna (sunt curioasa ce o sa se intample mai departe) .
    SI iar am scris un comentariu imens :)).

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 18, 2012 @ 22:34:19

      Eh, sa nu exageram, nu am nici jumatate atat de multe carti pe cat iti imaginezi:)). Adica fara biblioteca mamei (care e tot la mine in camera), eu am vreo 3 rafturi pline cu carti deasupra biroului, undeva in jur de 120 de carti…bine de fapt imi par si mie mai multe daca spun ca sunt peste 100:))..Ma rog, pate ca m-am obisnuit cu ele si de aia nu imi par asa multe..
      Si eu patit exact acelasi lucru cu serialul dupa Jurnalele Vampirilor:)). Am citit cartile, apoi am zis sa ma uit si la film si am inceput sa ma enervez ca absolut nimic nu era ca in carti si am renuntat undeva pe la episodul 19 din primul sezon:)).
      Eu inca nu sunt hotarata daca sa imi iau sau nu Evernight, sa-mi spui cum e dupa ce o citesti:) Cat despre Uneori, sub clar de luna…nu mi-a placut asa de mult primul volum incat sa fiu curioasa si de al doilea..Probabil am sa-l citesc doar daca se iveste ocazia:)

      Răspunde

  7. DORICE
    Iun 18, 2012 @ 20:44:06

    SI eu mi-am dorit foarte mult sa am cartea preferata in biblioteca, asta inainte de Academia Vampirilor, atat de mult incat am dat 200 RON pe ea cand am reusit sa o gasesc. Si nici macar nu e noua, e luat de la anticariat.
    Cat despre Academia Vampirilor, m-am dus intr-o seara cu iubitul la Carrefour si mi-era pofta sa citesc ceva si pe asta am ales-o din impuls… am luat primul volum atunci. Mi-a placut, asa ca m-am documentat si am aflat ca la noi aparusera toate volumele asa ca acum am primul volum de doua ori…
    Ca veni vorba, nu il vrei tu? E nou, nu l-am citit decat eu, iar eu am fosrte mare grija de carti.
    Da-mi un mail.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 18, 2012 @ 22:48:59

      200 Ron? Dar ce carte e de costa atat? O.o Pe cea mai scumpa carte din biblioteca mea am dat putin peste 100 de lei si nici macar nu e literatura:))
      Oh, sa stii ca ma cam tenteaza:)). Ce vrei pe el?:)

      Răspunde

  8. DORICE
    Iun 19, 2012 @ 08:31:57

    Esti draguta ca oferi ceva in schimb, dar nu tin neaparat…
    Pai, cartea a fost publicata doar de doua ori… si e scrisa de Ionel Teodoreanu. Pe cuvant, e mai greu sa faci rost de o carte scrisa de un roman decat de una straina. Am luat-o in prima varianta cu patru volume destul de groasa. A doua varianta avea doar doua, dar eu nu amvazut-o niciodata pe piata, doar la bibliotecile scolilor sau alea publice. Asa ca daca am pus mana pe ea, nu m-am putut abtine, mai ales ca mi-a dat sorumea banii.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 19, 2012 @ 10:50:43

      Haide, nu e vreun titlu care te atrage de la ‘schimb de carti’? :)
      Oh, daca-i asa, atunci copiii copiiilor copiiilor tai ar putea sa se imbogateasca ducand-o la un muzeu poate:)). Hihi, cine sa se poata abtine din cheltuit cand e vorba de banii altcuiva?:))

      Răspunde

  9. Bia
    Iun 19, 2012 @ 10:23:30

    Daa, sigur ca o sa-ti spun cate ceva despre Evernight, dar mai intai sa o am , ca o astept de vreo saptamana. Apropo, habar n-am daca nimeresc sau nu, dar nu stiu cum m-am invartit pe blog de am dat de un post „Buna ” , care dupa parerea mea din ce inteleg de acolo ar fi primul tau post? :-?? Adiica, m-am uitat si la data, si azi se fac 2 ani de cand ai facut blogul? Pentru ca daca da, atunci la multi ani! <3

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 19, 2012 @ 10:54:11

      Mda, ai nimerit bine:). Si de 2 ani ma tot gandesc sa sterg stupizenia aia de post, da’ am zis ca cine ai da peste al?:)).
      Sincer, la asta nu ma asteptam:). Merci frumos >;D< Blogusoril chiar implineste azi 2 ani..de o luna tot incerc sa nu uit:)). Am scris si acum vreo 2 zile o leapsa pe care inca nu am postat-o si am salvat-o ca ciorna cu titlul 2 ani de blogareala, sa fiu sigura ca nu uit ziua=)). Postez mai pe seara, acum mai stau un pic si tre' sa plec..

      Răspunde

  10. dorice1987
    Iun 19, 2012 @ 12:54:28

    Pai trimite-mi si mie site-ul sau unde pot vedea titlurile… ca gasisem eu o pagina dar am pierdut-o.

    Răspunde

  11. Patricia's Blog
    Iun 19, 2012 @ 20:54:23

    Salut .. din nou :D.
    Am vrut sa te intreb daca ai citit seria cu sucubii -„Georgina Kincaid”-parca nu stiu sigur cum se numeste :))..si daca da ce parere ai avut. As vrea sa mi-o cumpar ca nah is reducerile si la pretul lor pe bucata nu prea le-as achizitiona :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 20, 2012 @ 00:17:40

      Hei:)
      Am citit doar primele doua volume din serie si mi se pare destul de buna. Nu la fel ca Academia Vampirilor, dar oricum:). Nu stiu de ce pe mine nu prea m-a prins povestea, dar tot cred ca merita citita. Insa trebuie sa ti cont si ca e o seria pentru adulti si are motive intemeiate sa fie pusa in categoria asta :). Nu iti spun nimic de varsta, ca dupa parerea mea nu asta conteaza, ci ca sa stii, in caz ca nu prea ‘gusti’ asa ceva. Eu una prefer povestile de dragoste mai dulci si mai…inocente:).

      Răspunde

  12. Nya
    Iun 19, 2012 @ 23:39:58

    La mulți ani! Și felicitări pentru achiziții. :)
    Apropo, ai primit un premiu, aici: http://aspecial3.blogspot.ro/2012/06/lovely-blog-award.html. :) Sper să îți placă.

    Răspunde

  13. Slash_
    Iun 20, 2012 @ 14:09:42

    Ca raspuns la intrebarea ta as vrea sa ma laud ca am terminat Intoarcere:suflete-umbra…care mi s-a parut slabutsa…urmatorul volum cum este?:D

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 20, 2012 @ 16:48:00

      Sincer, Suflete-umbra mi s-a aprut cel mai slab volum din toata seria Jurnele Vampirilor. M-am chinuit sa o citesc pe toata in 2 zile numai ca sa scap de ea mai repede:)). Urmatorul mi s-a parut mai dragut, nu m-a dezamagit asa tare..de fapt nu m-a dezamagit deloc, dar nici nu mi-a intrecut asteptarile. Dupa mine ciclul Intoarcerea nici nu se poate compara cu seria de baza. Primele 4 volume sunt cele care au un locusor special la mine in inimioara, restul le citesc doar pentru ca nu ma pot abtine:)).

      Răspunde

  14. Slash_
    Iun 20, 2012 @ 17:27:26

    Inteleg…multumesc de raspuns,S….

    Răspunde

  15. DORICE
    Iun 20, 2012 @ 19:55:41

    Am ales! Merci frumos. Chiar vroiam sa inceric o carte de Nicholas Sparks!O plimbare de neuitat ~ Nicholas Sparks

    Răspunde

  16. Zipyღ
    Iun 29, 2012 @ 13:27:07

    Uite ce achizitii frumoase ai !!Sper sa pun mana pe Frenezia, pentru ca nu mai pot, vreau s-o citesc neaparat.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

