Ashleys..si alte cele :)

Okay, incepem cu noutatea, apoi trecem la palavrageala:). Nu uitati cei ce vreti sa cititi seria Ashleys a Mellisei de la Cruz ca primul volum apare marti impreuna cu revista Bravo Girls :)

Volumul 1: O NOUĂ SENZAŢIE ÎN ŞCOALĂ – din 12 iunie împreună cu revista BRAVO GIRL

Gaşca Ashleys este cea mai tare şi trage toate sforile la Şcoala particulară pentru fete a domnişoarei Gamble, din San Francisco. Cele trei tinere sunt superbe, bogate, cu un gust impecabil pentru ce e mai nou în modă – şi da, aşa e, pe toate le cheamă Ashley!
Lauren Page a fost colegă cu ele de când se ştie, iar cele trei „vedete” ar putea să aibă totuşi o amintire vagă despre ce feste i-au jucat acesteia la grădiniţă… dar asta numai dacă sunt puse să facă un efort de memorie.
Însă Lauren Page nu mai este fetiţa timidă de odinioară. Şi deşi şi-a schimbat cu totul lookul – de la hainele de mâna a doua la garderoba de mare clasă de pe podiumurile de modă (având acum chiar şi o asistentă personală pentru shopping!), pe dinăuntru a rămas aceeaşi persoană. Iar acea persoană s-a cam săturat de toate fiţele celor din jur.

PĂZIŢI-VĂ, ASHLEYS!
O NOUĂ SENZAŢIE FACE FURORI ÎN ŞCOALĂ!

Cartea are formatul 10,5 x 17,5 cm, 256 pagini, preţ: 10,99 lei (se comercializează numai împreună cu revista BRAVO GIRL începând din 12 iunie 2012)

Si mai e inca o ‘noutate’, Despartirea, volumul 4 din Cercul Secret de L.J. Smith, care abia acum a fost prezentata oficial, dar de care v-am mai spus si aici :). Daca vreti sa vedeti postul pe blogul editurii cu descriere si toate detaliile, cilck aici <3.

Si acum, stiu ca v-am promis saptamana asta recenzia la Divergent si imi pare rau ca nu am reusit sa ma tin de promisiune, dar pe marti-miercuri sigur o postez:). Si imi pare rau si ca inca nu v-am raspuns la comentarii deloc weekend-ul asta, dar iar am umblat despiedicata..rau..mai ales ieri. Dar promit ca va raspund in curand, doar sa scap de proiectul de la fizica pe care trebuie sa-l fac pentru marti si de care nici macar nu m-am apucat, desi stiu de el de vreo 2 saptamani…tipic mie, las totul in ultima zi:)).
Asa, trecand si peste asta, voi ce-ati mai facut in ultimul timp?:) Cum e vremea pe la voi? Aici e foarte cald…ieri a fost acceptabil, dar azi mai sa ma topesc pe trotuar.. Ieri, aventura mare:)). Un prieten a incercat sa ma invete sa merg pe bicicleta…cu accent pe incercat:)). De mult imi doream sa incerc, dar na', bicicleta era de vina: nu vroia deloc sa mearga dreapta, imediat ce el dadea drumul la coarne, le punea la loc in secunda urmatoare, ca eu ma duceam in decor:)). I-a fost frica sa ma lase singura, ca deja ma alesesem cu 4 vanatai pe picioare, de unde n-am idee, asa ca pana la urma am mers pe bicicleta doar pe post de bagaj…Da' am mers pe bicicleta, asta-i important!=)). Dar nu ma las, tre' sa imblanzesc eu monstrul ala de metal >;3 . Pana la inceput de august cand implinesc si eu intr-un final 16 ani pot inchiria bicicleta pe gratis, asa ca loc de vanatai sa am :). Voi cum va descuracti cu chestiile astea?:))

P.S. In caz ca se intreaba cineva cum o fi apa la mare: e buna. Dupa aprox. 2-3 secunde iti ingheata asa tare picioarele ca nici nu mai simti raceala. Deci e bine:)).

Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. Simona Husaru
    Iun 11, 2012 @ 09:02:56

    Nici eu nu stiu sa merg pe bicicleta dar mai avem timp o viata-ntreaga sa invatam :)) Macar tu incerci acum :))
    Chiar ma intrebam cum e apa :D O sa trec intr-o zi si o sa imi bag picioarele in mare sa vad cat de repede imi ingheata :))

    Răspunde

  2. Rose
    Iun 11, 2012 @ 11:41:47

    Vreau şi eu la maree <3
    Uh, nici eu nu am învăţat până acum să merg pe bicicletă. Nici măcar pe roţi ajutătoare :)) Nu am unde să o ţin la bloc, şi la ţară nu am unde să merg cu ea. O am de la 7 ani şi încă mă mai suportă.

    Răspunde

  3. DORICE
    Iun 11, 2012 @ 17:41:54

    Mda… cine nu vrea la mare? Yo sunt la regim de vreo trei saptamani ca sa arat suficient de bine…. asta in cazul in care ajung la mare anul asta… pentru ca inca sunt somera.
    Anyway, yo am invatat sa merg pe bicicleta cand eram prin clasa a patra… tata imi cumparase una dar eu nu stiam sa merg… asa ca multa vreme a stat degeaba pe balcon. Pana intr-o zi cand m-am suparat si am invatat singura sa merg dar pe bicicleta unui vecin.
    Stii ca se spune ca nu uiti niciodata sa mergi be bicicleta… e o prostie… pentru ca eu nu am mai avut alta bicicleta dupa cea de atunci, si anul trecut cand eu si iubitul meu am vrut sa iesim cu bicicletele in parc a trebuit sa invat din nou… De data asta m-a tinut el ca sa invat… sau nu stiu poate sa imi amintesc cum se merge… Dar era nasol pe bicicleta lui ca era mare pentru mine si nu imi ajungeau prea bine picioarele la pedale, ca sa nu mai spun ca, desi fetele nu au „oua”, pe mine ma cam durea intre picioare dupa aceea ca si cum as fi avut.
    In fine, dupa vreo saptamana ne-am facut curaj sa inchiriem biciclete, ma rog, cel putin eu, pentru ca iubitului meu ii expirase buletinul si cu certificatul de nastere nu i-au dat-o, iar bicicleta lui o lasase acasa. El a inchiriat un fel de masinuta cu bani desigur, ca astia tin loc de buletin, si s-a plimbat pe langa mine. In ziua aia am reusit sa iau curbe:)). Pe urma am mai fost in alt parc si am inchiriat amandoi de data asta cu bani si abia apoi am reusit sa si intorc…
    Dar mare aventura mersul pe bicicleta… si cand ma gandesc ca unii o fac zilnic, prin tot traficul din BUCIHAREST…

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 13, 2012 @ 00:05:39

      Uh, aventura amre cu bicicletele astea:)). Weekend’ul asta cred ca merg iar sa incerc. Macar vanatai sa fac, sa am cu ce ma lauda, daca pe bicicleta nu pot sa merg:)). Majoritatea care stiu sa mearga pe bicicleta am observat ca au invatat in copilarie. Problema e doar ca eu si acum si in copilarie am fost numai cu rolele, cu bicicleta m-a apucat acum, anul asta:)).

      Răspunde

  4. evee14
    Iun 11, 2012 @ 23:46:53

    Nici eu nu stiu sa merg pe bicicleta. Cat s-a chinuit tata sa ma faca sa merg drept dar era imposibil. Dupa ce mi-am umplut corpul de vanatai oribile si dupa ce am zgariat masina vecinului in 3 locuri, s-a lasat si tata pagubas, implorand sa apara cineva care sa reuseasca sa ma faca sa merg. Cum inca nu a aparut cineva, eu merg pe role in vreme ce toti prieteni mei merg cu bicicleta. Au incercat cativa sa ma invete dar au declarat imediat ca e un sport extrem asa ca mia am de asteptat pana sa invat. :) Dar am timp destul.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 13, 2012 @ 00:07:11

      Pe mine n-a mai incercat nimeni sa am invete pana acum. De fapt, pana acum nu m-am mai urcat decat o singura data in viata mea pe o bicicleta:)). Era e verisoarei mele, acum mai multi ani..desigur ca nici atunci n-am putut sa merg pe ea:))

      Răspunde

  5. Bia
    Iun 12, 2012 @ 11:21:47

    Eu nu cred ca mai stiu sa merg :)). Eram prin clasa a 4a si mergeam cu bicicleta prin parcul de langa blocul bunicii mele. Tin minte ca ma pricepeam :D. Apoi, anu’ trecut m-am rugat de tata sa-mi cumpere una, dar nu a vrut :-<. Interaba-l pe el de ce :)).
    Apropo, mai faci vreun moment artistic? :D Nu de alta, ar chiar trebuie sa ma pun pe scris, ca perioada asta a fost super aglomerata de nici n-am putut sa ma mai gandesc la capitole :).

    Răspunde

  6. Nya
    Iun 12, 2012 @ 18:14:07

    Heeei, ai primit o leapșă de la mine, aici: http://aspecial3.blogspot.ro/2012/06/leapsa.html. :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

