Promotii de Bookfest si alte chestii..

Cum astazi incepe Bookfestul, tot azi incep si promotiile online..cel putin la Leda:)

Stiu ca am zis ca nu mai vreau sa cumpar carti, dar am o banuiala ca nu o sa ma pot abtine sa nu profit de ora fericita de sambata :). *asta sperand ca sunt valabile si online…*

Si, pe langa asta, mai sunt si cateva noutati :)
Leda a contractat Creatura. Intr-un final, acum sper ca o sa se mai duca din nebunia asta care a afectat blogosfera… Suna curioasa daca e chiar asa grozava pe cat o lauda toata lumea. Dar presupun ca mai e pana apare, pe urma va fi ‘uitata’, ca si restul cartilor. Adica…cine mai vorbeste acum de Divergent? Si la inceput era nebunie @.@ Chestia asta e trista..

CREATURA, primul volum dintr-o serie de Nely Cab, în curând la Editura LEDA

Sunt mai mult şi totodată mai puţin decât o fiinţă omenească.
Printr-un miracol, sunt încă în viaţă.
Aceasta este povestea primei mele iubiri, povestea fostei mele vieţi, şi povestea renaşterii mele.

Când Isis Martin, o tânără de şaptesprezece ani, are probleme cu somnul din cauza unor vise tulburătoare despre o fiară îngrozitoare, ea decide să-şi înfrunte temerile. Dar ceea ce descoperă este altceva decât o fiinţă ameninţătoare.
Creatura cu înfăţişare omenească, mai exact cu chipul unui băiat ce portă numele David Chios, o asigură pe Isis că nu este rodul imaginaţiei ei. Nevrând să-i accepte ca atare mărturisirea, Isis îi pune vorbele la îndoială, cerându-i să-şi arate abilităţile – o provocare pe care acesta o acceptă.
În visele ei, Isis dă, fără să ştie, peste existenţa tăcută a genealogiei divine a celor uitaţi de mult de oameni.
Într-un orăşel vechi din sudul Texasului, povestea o poartă pe Isis pe cărarea iubirii neîngăduite şi a unor adevăruri pasionante care pot schimba viaţa. Călătoria lui Isis Martin, care se va dovedi una iniţiatică până la urmă, va lăsa cu siguranţă cititorul dornic să afle mai mult. Mai ales că are, după cum veţi vedea, un final puternic şi surprinzător.

Un fantasy electrizant, cu un suflu nou, care categoric merită citit.

NELY CAB locuieşte în sudul Texasului împreună cu soţul şi fiul ei. În afară de scris, lui Nely îi place să deseneze şi să picteze. Copacul de pe coperta acestei cărţi este o dovadă a talentului lui Nely.

Si, in curand vor aparea Vrajitor si Vrajitoare, primul volum din seria cu acelasi nume, de James Patterson si Despartirea, volumul 4 al seriei Cercul Secret, creata de L.J. Smith.
Click pe coperti pentru detalii :)

Ador coperta de la Despartirea <3. Mai putin scrisul ala galben care mi se pare ca nu are absolut nici o treaba acolo si care nu mi-a placut nici la primele volume…dar, oricum, o spun iar: ador coperta <33

Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Mai 30, 2012 @ 11:51:35

    Sunt asa ofticata ca nu pot ajunge la Bookfest x.x Pff, poate anul viitor.

    Răspunde

  2. DORICE
    Iun 02, 2012 @ 08:39:37

    Pai, eu am fost ieri, dar nu e chiar asa de dat pe spate. In afara de editurile astea mari: LEDA, RAO, LITERA, NEMIRA, POLIROM, HUMANITAS… nu prea ai ce sa vezi… Desigur daca te duci la standul LEDA, nu iti mai vine sa pleci. Deja mi-am luat SOVAIRE si seria DAMNARE. Oricum au reduceri ceea ce e foarte bine, din pacate am ratat ora reducerilor de 50% de joi de la LEDA. Chiar si asa tot aveau reduceri. Mai erau o groaza de edituri de carti scolare si religioase si chiar una care facea harti. Totusi am gasit una mai anonima HARLAN sau HARLAND nu stiu sigur in secunda asta care avea carti traduse din sanskrita scris exact asa cu K si din indiana si turca si limbi asiatice. Majoritatea nu erau beletristica, dar pareau interesante.
    A, da si o tona de carti despre gatit!
    A fost si prietenul meu cu mine care era foarte suparat pe faptul ca 7 din 10 carti scrise de romani au ca subiect comunismul…
    Eh, a fost o zi destul de plina.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 02, 2012 @ 10:56:30

      Ah, chiar eram curioasa daca ai mers :) Eu m-as fi asteptat ca editurile astea sa fie artactia si in rest sa nu fie cine stie ce..Acelasi lucru se intampla si online: toti cumparam carti de la editurile astea si de restul abia daca am auzit..
      Ooooo, Sovaire <33 Cu cat ai luat-o?:) Eu trebuie sa astept pana o sa o aibe si in stoc la Elefant si apoi pana au si reducere la ea, ca la pret intreg n-o iau. Toate cartile la pret intreg mi se par cam prea scumpe..
      Damnare ti-ai luat toate 3 volumele? Sa-mi spui cum ti se pare dupa ce citesti macar primul volum, ca sunt curioasa <3. Lectura placuta :)

      Răspunde

  3. DORICE
    Iun 02, 2012 @ 22:43:42

    Am citit deja primul volum si mi s-a parut frumos, ( dar yo stiu, nu l-as pune chiar pe primul loc, oricum cel mai putin din tot ce am citit pana acum mi-a placut Casa noptii) acum de la bookfest nu am luat decat vol 2 si 3 cu 28 de lei fiecare si am participat si la o tombola la editura Litera. Iar Sovaire, pretul lipit pe ea era de 39,99 si am platit cam 34,50 sau asa ceva. adica a avut totusi o mica reducere. Yo mai vroiam una dar era 45 de lei la RAO si nu am avut decat 100 lei la mine.

    Răspunde

  4. Bia
    Iun 03, 2012 @ 22:53:48

    Vaii ce taree <3 ce n-as da ca sa fi fost si eu acolo :( Mda… oricum, nu stiu daca ai vazut, dar eu fix acum am intrat pe Elefant.ro si am gasit Sovaire:-? Chiar la reducere :-?? Dat momentan cam bate vantu' pe la mine, deci mai trebuie sa astept putiin :(.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 04, 2012 @ 16:53:46

      Mda, si eu :(. Dar la anul merg. Trebuie sa merg. Si la anul chiar nu vad ce m-ar mai putea impiedica sa merg.
      Da, am vazut si eu ca au pus Sovaire pe Elefant, dar inca nu o au in stoc. Oricum, si la mine bate vantul prin pusculita :(.. Aveam banuti adunati pentru cazuri de urgenta in care sunt reduceri la carti si nu mai am alti bani, dar i-am cheltuit sambata pe pantofi… Nu m-am putut abtine:))

      Răspunde

  5. Trackback: Ashleys..si alte cele :) « Sayuki's blog

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

