Recenzie~ Nici moarta, nici maritata de Maryjanice Davidson

“Nici moarta, nici maritata” e o combinatie interesanta intre chick-lit si fantasy, de aici rezultand eroina vampir, mare iubitoare de pantofi de firma.

Intr-o singura saptamana, Betsy, dintr-o secretara care economiseste bani pentru a-si putea cumpara cei mai la moda pantofi ai sezonului, ajunge sa fie regina vampirilor. Iar totul se intampla post-mortem.

Aventura incepe atunci cand Betsy se trezeste la morga, intr-un cosciug, imbracata cu un oribil costum roz si purtand pantofii ieftini si din sezonul trecut ai mamei sale vitrege. Si care credeti ca va fi primul lucru pe care il va face dupa ce isi da seama ce a devenit? Fuge la casa tatalui sau pentru a-si recupera iubita colectie de pantofi si pentru a se razbuna pe “scorpia” care se presupunea a fi sotia lui. Si tot pantofii de firma o conving mai tarziu pe Betsy sa se alatura altor creaturi asemenea ei in lupta contra celui mai puternic vampir din ultimii 400 de ani, pentru ca ea sa-si poata ocupa apoi titlul de regina, asa cum spunea profetia. Cum se va termina aceasta imbarligatura de colti, sange, profetii si tocuri inalte? Hmm..intr-un mod amuzant:).

Intr-un fel, cartea mi-a adus aminte putin de Vampirii Sudului, desi aici nu avem nici o Sookie care sa citeasca ganduri… “Nici moarta, nici maritata” e o carte draguta si tare amuzanta, ale carei personaje le iubesc. Merita citita :).

Recenzie sponsorizata de libraria online Elefant.

Photobucket

12 comentarii (+add yours?)

  1. roxtao
    Mai 29, 2012 @ 23:21:26

    Dar vad ca te-ai axat bine de tot pe chick-lit in perioada asta :))
    M-am distrat grozav cu cartile acestea (am citit si volumul 2, Nici moarta nici angajata) si chiar ma bucur sa mai descopar si parerile altor cititori.

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 29, 2012 @ 23:37:50

      Simteam si eu nevoia de ceva nou :)) Sau poate doar pe jumatate :))..De fapt nu aveau in stoc la Elefant cartile fantasy pe care le vroiam eu, asa ca am zis ca decat sa iau altceva tot fantasy, mai bine schimb un pic genul, sa nu mi se acreasca :)) Totusi, chiar daca mi-a placut cartea asta, raman la aceeasi parere, ca chick-lit’ul nu-i de mine..

      Răspunde

      • roxtao
        Mai 30, 2012 @ 11:54:21

        Dap, same here. Si eu am testat ceva chick-lit inainte sa ma decid ca nu e tocmai genul meu. Nu neaparat ca ar fi fost naspa cartile, dar pur si simplu nu mi-au spus nimic. Dar seria asta e mult prea amuzanta ca sa ii rezist, cred ca o sa imi iau si urmatoarele volume in engleza daca nu vor mai fi traduse in continuare :)

  2. Rose
    Mai 30, 2012 @ 10:23:40

    Chick-lit si fantasy.. pare o combinatie perfecta :) Imi place cum a impletit autoarea sangele si moartea cu pantofii de firma. ;))

    Răspunde

  3. alexa
    Mai 31, 2012 @ 10:50:42

    Si eu imi doresc de mult cartea asta.. Dar atatea mi-am cumparat ca am dat faliment

    Răspunde

  4. Sophie
    Iun 01, 2012 @ 23:59:06

    Sayuki ai un blog extraordinar!Serios.Intru zilnic sa vad ce ai mai citit,ce recenzii ai mai facut,etc.Faci niste recenzii super,tare interesante.Bravo!!
    Si acum despre carte…..eu o am de ceva timp in biblioteca,dar inca nu am apucat sa o citesc pentru ca mereu am altele pe lista,dar sunt sigura ca e destul de interesanta.
    Abia astept sa vad ce zici de Divergent…..eu am citit-o si e superba!!!Doua zile numai Divergent am visat.Astept cu nerabdare continuarea.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 02, 2012 @ 00:05:13

      Mercic frumos >;D< Nici nu stii cat ma bucur cand lumea apreciaza ce fac eu aici <3
      Divergent o termin in seara asta…in cel mult 2 ore o dau gata :). M-am cam lalait cu ea, prima jumatate m-a plictisit, dar acum tare ma gandesc ca am sa-i dau 5/5 stelute <3. Saptamana care vine am sa scriu si recenzia :)

      Răspunde

  5. Sophie
    Iun 02, 2012 @ 00:15:57

    Npc.E prima data cand scriu aici,nu stiu de ce nu am scris pana acum daca tot intru zilnic pe aici,dar….niciodata nu e prea tarziu.
    Dupa ce am terminat Divergent,care m-a cucerit de la prima fila pana la ultima,am citit Spulbera-ma care nu prea m-a impresionat.Sa fie oare din cauza ca am citit-o dupa Divergent care e atat de buna sau..?Nu stiu ce sa zic,poate ca aveam eu asteptari prea mari de la ea.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 02, 2012 @ 00:22:24

      Eh, totul are un inceput :) Si mie mi se intampla sa intru foarte des pe unele bloguri dar sa nu comentez niciodata sau doar foarte rar..
      Si eu vreau sa citesc Spulbera-ma si am asteptari destul de mari de la ea..Sper sa nu ma dezamageasca. Divergent mi-a intrecut cu mult asteptarile, pentru ca nici descrierea nu ma atragea si nici n-am crezut ca o sa-mi placa pana cand n-am trecut de jumatate. O luasem doar de curiozitate, ca prea o lauda lumea :)). Acum ma bucur ca am luat-o <3.

      Răspunde

  6. Sophie
    Iun 02, 2012 @ 00:26:37

    Lumea are o parere f. buna despre Spulbera-ma,acum depinde si de gusturi.Eu ma asteptam la prea mult de la ea.
    Chiar……nu ai citit Chimie Perfecta sau nu are recenzie?Ca parca nu am vazut.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 02, 2012 @ 10:59:55

      Chimie Prefecta e in fruntea wishlist-ului meu. Deci inca nu am citit-o. Si imi vine sa ma dau cu capul de pereti ca asta e a 3-a luna in care atunci cand trimit lista cu ce carti sa imi dea cei de la Elefant pentru recenzie nu au chimie Perfecta pe stoc si imediat dupa o au @.@..Incep sa cred ca o fac intentionat:))

      Răspunde

  7. rwby
    Sep 21, 2012 @ 19:21:55

    este super tare seria!!! eu tocmai am terminat de citit toate cele 11 carti :(… o sa imi fie asa de dor de seria asta…este geniala… nu m-am plictisit nici macar o secunda pe parcursul celor 11 carti. v-o recomand cu placere :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

