Recenzie~ Iti amintesti cum a fost prima oara? de Jenny Colgan

Nu sunt o fana a genului chick-lit (de fapt, „Iti amintesti cum a fost prima oara?” e abia a doua carte de acest gen pe care am citit-o), dar voumul de fata mi s-a parut destul de dragut:).

Totul incepe atunci cand, la nunta celei mai bune prietene a ei, chiar in timp ce aceasta taia tortul miresei, Flora isi pune o dorinta: sa aiba iar saisprezece ani. Stiti zicala aia „Ai grija ce-ti doresti”… Dar cine ar fi crezut ca asa ceva chiar avea sa i se intample Florei? Se trezeste brusc in vechea ei camera, cu „o talie de viespe”, „sprancene nepensate” si „bucle inca neimblanzite, inca neatinse de placa”, iar parintii ei sunt, de asemenea, mai tineri si…inca impreuna. In timp ce ea si familia ei par ca s-au intors in trecut, restul lumii a ramas neschimbata si numai cateva persoane si-o amintesc pe Flora cea de 32 de ani. Cine si de ce? Ramane sa descoperiti :).

Lucrurile se complica inca si mai tare atunci cand Flora realizeaza ca i s-a dat sansa de a-si reface viata incepand cu adolescenta, de a preveni toate greselile pe care le-a facut prima oara. Ea ramane astfel prinsa intre promisiunea unei noi vieti si dorinta de a se intoarce la vechea ei viata, unde trecuse deja peste toate lucrurile dificile, dar unde nu era tocmai fericita.

Fiind o carte chick-lit, desigur ca nu lipsesc frazele, replicile si situatiile comice. Personal, asa cum spuneam si la inceput, nu sunt o fana a genului, dar asta nu inseamna ca nu a o parere buna despre volumul lui Jenny Colgan. Mi-a placut, a fost tare draguta si nu m-a plictisit deloc. E o lectura relaxanta, perfecta pentru saptamana in plin sezon de teze si teste in care am citit-o :).

Recenzie sponsorizata de libraria online Elefant.

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Mai 29, 2012 @ 09:12:41

    Mie îmi place genul chick-lit :) Mi se pare interesantă cartea. Abia aştept să văd ce părere ai despre Divergent :X

    Răspunde

  2. Pati
    Mai 29, 2012 @ 14:25:46

    Am citit cartea asta .. a fost ok , nu grozava , dar ok :).
    Dar cred ca ar trebui sa citesti neparat „Spulbera-ma”.
    Deci ii absolut geniala si merita din plin sa fie citita :D . Daca cumva o citesti si faci recenzie sa-mi spui ce echipa esti : Team Warner sau Team Adam … =))

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 29, 2012 @ 22:59:41

      Da, da, sigur ca vreau sa citesc Spulbera-ma <33. Ramane de vazut cand pun mana pe ea.. Sper sa mi-o trimita cei de la Elefant sa-i scriu recenzie, pentru ca eu nu vreau sa mai cumpar carti ceva timp de acum in colo, cel putin pana nu reduc mai mult numarul de carti necitit din biblioteca…sunt preeaaaa multeee @.@

      Răspunde

  3. alexa
    Mai 31, 2012 @ 10:49:27

    Sunt mare fana a colectiei Cocktail dar asta nu o am inca. Iti recoman Sunt aiurita si se ia. e super amuzanta cartea

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

