Noutati si… Eurovision

Am vrut sa scriu de aseara postul cu noutatile, daaaar…in loc de asta m-am dat cu capul de birou. La propriu. Nu-mi sta in obieci sa fac asta, dar chiar nu ma puteam abtine de data asta. Idiotenia lucrurilor care se presupune ca sunt destepte e de vina. Pentru ca nu-mi explic de ce incerc sa deschid un cd-rom in toate felurile posibile (da, la un moment dat chiar trageam cu unghiile de el..) si bunica lui de sertaras ca inca nu vrea sa se deschida… Apoi incerc sa deschid messu’, iar incerc toate modalitatile de a deschide un program…iar nimic… Apoi ma gandesc ‘hai sa mai postez ceva pe blog!’..da’ de unde? Am incercat toate browser’ele instalate *4 la numar!* si toate se inchideau in mod brusc si inexplicabil si fara sa dea vreo atentionare/eroare sau ceva, inainte sa se termine de incarcat vreo pagina :|. M-am lovit cu capul de birou si am plecat sa ma uit la Eurovision. Pff..calculatoarele! 8-/

Marog, intai noutatile, apoi mai palavragesc un pic :)

Avem carti noi cu Bravo Girl, dupa ce va aparea Fantomele ne stiu toate secretele (Mai las-o moale cu fantomele de Megan Crewe). Nu uitati, cei ce vreti sa o luati: 29 mai :).

Începutul lunii iunie aduce o nouă serie (de 4 volume) împreună cu revista BRAVO GIRL: THE ASHLEYS de Melissa de la Cruz.
Din 12 iunie primul volum: O nouă senzaţie în şcoală.

Gaşca Ashleys este cea mai tare şi trage toate sforile la Şcoala particulară pentru fete a domnişoarei Gamble, din San Francisco. Cele trei tinere sunt superbe, bogate, cu un gust impecabil pentru ce e mai nou în modă – şi da, aşa e, pe toate le cheamă Ashley!
Lauren Page a fost colegă cu ele de când se ştie, iar cele trei „vedete” ar putea să aibă totuşi o amintire vagă despre ce feste i-au jucat acesteia la grădiniţă… dar asta numai dacă sunt puse să facă un efort de memorie.
Însă Lauren Page nu mai este fetiţa timidă de odinioară. Şi deşi şi-a schimbat cu totul lookul – de la hainele de mâna a doua la garderoba de mare clasă de pe podiumurile de modă (având acum chiar şi o asistentă personală pentru shopping!), pe dinăuntru a rămas aceeaşi persoană. Iar acea persoană s-a cam săturat de toate fiţele celor din jur.

PĂZIŢI-VĂ, ASHLEYS!
O NOUĂ SENZAŢIE FACE FURORI ÎN ŞCOALĂ!

Melissa de la Cruz este autoarea unor foarte îndrăgite serii pentru tineri, precum Blue Bloods, The Ashleys, Au Pairs etc., foarte lăudate de critică şi devenite bestselleruri New York Times şi USA Today, prima dintre ele, apărută şi la Editura LEDA sub titlul Sânge Albastru, fiind deja un succes confirmat şi printre cititorii din Romania.
Pe lângă cărţile publicate, Melissa lucrat ca editor pe probleme de modă şi frumuseţe şi a publicat numeroase articole în reviste prestigioase precum The New York Times, Marie Claire, Harper’s Bazaar, Glamour, Cosmopolitan, Allure, The San Francisco Chronicle, McSweeney’s, Teen Vogue, CosmoGirl! şi Seventeen. A avut de asemenea apariţii în calitate de expert de modă, tendinţe şi viaţa celebrităţilor la posturile de televiyiune CNN, E! şi FoxNews.

Siiiiii o serie noua contractata de editura <3

Toate fetele care au trecut prin încercarea asta nu au avut sorţi de izbândă.
Acum este rândul lui Kate.

Kate şi mama ei au fost întotdeauna foarte apropiate – acum însă aceasta este pe moarte. Iar ultima sa dorinţă este să se mute înapoi în casa în care a copliărit. Aşa încât Kate va trebui să meargă la o nouă şcoală, să se adapteze la o viaţă fără nimeni apropiat din familie în jur şi să se obişnuiască cu gândul că mama ei s-ar putea să nu supravieţuiască toamnei.

Dar Kate îl întâlneşte pe Henry. Brunet. Misterios. Fascinant. Acesta pretinde că ar fi Hades, zeul împărăţiei subpământene – iar dacă ea va accepta târgul pe care i-l propune, el o va ţine pe mama ei în viaţă, timp în care Kate va trebui să treacă prin şapte încercări.

Kate este convinsă că Henry este nebun – dar în clipa în care îl vede readucând o fată la viaţă totul este pus sub semnul întrebării. Acum salavarea mamei ei pare o idée posibilă, chiar dacă nebunească. Dacă va reuşi, va deveni viitoarea mireasă a lui Henry … şi zeiţă.
Dacă dă greş…

“O reinterpretare originală a miturilor greceşti adaugă strălucire acestei poveşti romantice.” Cassandra Clare, autoarea seriilor Instrumente mortale şi Dispozitive infernale

Si precomanda pentru volumul 8 din Jurnalele Vampirilor <33 *click pe coperta <3 *

Si acum, terminand cu noutatile si rewvenind la Eurovision..V-ati uitat aseara? :). Eu am facut o traditie din a ma uita in fiecare an, de ceva timp, la finala Eurovision. De obicei ma mai uit si la semifinale, dar de data asta am sarit peste. In caz ca v-ati uitat, va pun intrebarile alea tipice: cine v-a placut cel mai mult si ce parere aveti de castigatoare? :). Mie mi se pare okay ca a castigat Suedia, ca a meritat si chiar ma asteptam sa castige. Melodia e draguta si mi s-a parut ca a sunat chiar bine cantata pe scena Eurovisonului, dar nu e genul meu si o stiam deja de la radio *desi nu stiam ca participa la Eurovision* asa ca o catalogasem deja drept melodie comerciala si care va fi uitata in cel mult cateva luni. Defapt, asta e parerea mea despre toate melodiile care ajung sa se auda prin cluburi, fie ca imi plac sau nu. De obicei nu-mi plac, ca nu ascult genul asta de muzica, dar mai sunt si exceptii. Euphoria e okay, acceptabila :). Cel ami mult mi-a placut Danemareca, am pus mai jos melodia <3. Am ramas dezamagita ca a fost undeva pe la coada clasamentului :(. Mi-a mai placut mult si Islanda si Germania <3. Si au mai fost dragute si UK *imi place cum canta mosu', dar…nu stiu, melodia nu mi se parea ca se potrivea cu Eurovisionul, desi era draguta..*, Azerbaijan *ei mereu au melodii draguta <3*, Cypru si..nu stiu daca am uitat vreuna… De Romanica nu spun decat ca as fi preferat de 1000 de ori sa ne reprezinte Viky Red cu If you ever fell (daca mie, care nu ascult melodii de-astea, mi-a placut asa mult, atunci e ceva:)) Mandinga nu mi-a placut nici inainte nici dupa ce am aflat ca ne reprezinta anul asta..)

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. BuburuzaBia
    Mai 27, 2012 @ 23:56:07

    In legatura cu eurovisionul, Mandinga a fost praf :)) solista lor ba raguseste ba uita versurile cand canta live…playback scrie pe ei.Pe langa asta,zaleilah nu mi se pare deloc o melodie reprezentativa pentru Romania, e de genul acela pe care o auzi mixata in club. Mie mi-au fost dragi bunicutele din Rusia si cel din UK mi-a placut mult, m-am mirat cand am vazut ca a ramas asa de jos.

    Răspunde

    • Roxxy
      Mai 28, 2012 @ 08:58:21

      Sunt de acord cu tine :) Sayuki si mie mi-a placut Danemarca.Si bunicutele din Rusia nu ma asteptam sa ajunga atat de departe :D

      Răspunde

  2. Rose
    Mai 28, 2012 @ 10:15:08

    Chiar credeam că România va ocupa un loc mult mai bun, dar, eh, asta e. Mi-a plăcut Suedia, şi Ucraina a fost drăguţă.. Iar băbuţele au fost foarte simpatice, dar totuşi, nu chiar de locul 2.

    Răspunde

  3. DORICE
    Mai 28, 2012 @ 17:44:06

    Cel mai mult mi-au placut Serbia si Turcia cu melodia aia cu marinarii, mi s-a parut foarte foarte funny! Mi-au mai placut Norvegia, Ucraina, Bulgaria,
    Grecia, Islanda, Danemarca, mi-a placut si melodia Angliei desi nu parea pentru Eurovision. In schimb am urat Albania… Am dat televizirul pe mute si tot auzeam cum tipa aia pe scena…
    Mi se pare totusi ca Suedia a castigat pe drept, desi melodia nu e tocmai pe stilul meu, cat despre bunicute… wow rusii au facut o alegere de-a dreptul odd anul asta. Dar oricum, cinste lor ca au luat locul 2.
    App, daca sorumea continua sa lucreze in Suedia, la anul cred ca ma duc la Eurovision! :D
    Ah, si merci ca ma tii la curent cu noutatile.

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 29, 2012 @ 22:51:34

      Ih, pe mine tipa din Albania ma lasat holbandu-ma la tv cu ochii cat cepele…Ma speria de-a binelea..atat felul in care canta cat si felul in care arata..
      Mie bunicutele nu mi-au placut. Adica in afara ca erau amuzante, mie nu mi s-au parut nici voci, nici melodie de Eurovision…
      Ooooh, cat de tare <33 De fapt, mi se pare mai tare sa vizitezi Suedia, sau tari straine in general, nu neaparat mersul la Eurovision. Sufar de faptul ca n-am iesit niciodata din Romanica..(,) cand visul meu e sa calatoaresc in toata lumea..

      Răspunde

  4. Andi
    Mai 29, 2012 @ 22:47:25

    cand o sa apara seria despre care vorbesti ?

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 29, 2012 @ 22:53:53

      Care dintre ele? Daca te referi la The Goddess Test, atunci n-am idee, editura abia a contractat-o si nu s-a anuntat nici o perioada in care va fi publicata..

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

