Sovaire!

O Doamne O Doamne O Doamne!!!! Gici ce tocmai am vazut pe sit-ul Rao? Da da daaaaa! Volumul 2 din Lupii din Mercy Falls, in sfarsit apare! :D:D:D:D:D


În „Fior”, Grace şi Sam s-au găsit. Acum, în „Şovăire”, trebuie să lupte
ca să rămână împreună. Pentru Grace, asta înseamnă să-şi înfrunte
părinţii şi să păstreze un secret deosebit de periculos despre ea
însăşi. Pentru Sam înseamnă să se împace cu trecutul său ca vârcolac şi
să afle cum poate supravieţui pe viitor. Dar mai apare şi un lup nou, pe
nume Cole, al cărui trecut ar putea distruge întreaga haită. Iar Isabel,
care deja şi-a pierdut fratele, este atrasa oricum de Cole.
„Şovăire” ne vorbeşte despre ambele laturi ale iubirii, cea întunecată
şi cea luminoasă şi despre puterea oamenilor de a depăşi obstacole prin
forţa dragostei.

Daaaaaaa! Nu mai pot de bucurie :D Deja am imprastiat vestea la toate prietenele la care le-am dat sa citeasca primul volum si le-a placut <33. Si daaaaa, trebuia sa fac un post special pentru asta :D

Photobucket

11 comentarii (+add yours?)

  1. Roxxy
    Mai 22, 2012 @ 08:44:55

    Mai facut sa vreau sa il citesc si eu numai din cate ai scris pe blog:)

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 25, 2012 @ 00:10:50

      Ah, aici e greseala mea, ca fac lumea sa aiba o gramada de asteptari de la cartea asta si apoi sa ramana un pic dezamagiti. Iubesc eu prea mult Fior, dar te rog sa ti cont ca nu toata lumea crede ca e chiar atat de grozava :).

      Răspunde

  2. Wild Rose
    Mai 23, 2012 @ 16:38:50

    Nice, o asteptam de mult :) Abia stept sa vad ce mai fac lupii din Mercy Falls…:)
    Sayuki, vreau sa te invit la un concurs pe blogul meu, unde poti castiga Uratii!

    Răspunde

  3. Wild Rose
    Mai 23, 2012 @ 16:39:23

    Răspunde

  4. RainDrops
    Mai 24, 2012 @ 16:10:15

    Am asteptat asa de mult acest volum. Ma gandeam sa mi-l iau in engleza.
    Cand am auzit ca in sfarsit o sa apara am sarit de pe scaun si am tipat ca nebuna prin casa :))
    Sunt asaaa de bucuroasa ^^

    Răspunde

  5. dorice1987
    Mai 25, 2012 @ 15:05:47

    Cand apare? Cand apare??

    Răspunde

  6. sara23
    Oct 29, 2012 @ 10:32:27

    dar acum …… e si in magayineeeeeeeee, adica a aparut,nu-e asa

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

