Nou in biblioteca…(15)

Spuneam la Nou in biblioteca 14 ca am de primit o gramada de colete cu o gramada de carti. Ei bine, inca nu au sosit toate, dar am zis sa le postez pe astea care le am pana acum, ca pe urma prea se aglomereaza postul :).

De la Elefant am primit pentru recenzii Mandrie si Prejudecata *am terminat-o ieri <3 saptamana asta scriu recenzia :)*, Iti amintesti cum a fost prima oara? si Nici moarta nici maritata. Ar mai fi trebuit sa fie si Printul Mecanic, dar nu o mai aveau pe stoc :(

De la Libris, tot pentru recenzie, am primit Sapte zile pentru o eternitate ~am si citit-o, in curand postez si recenzia..mai trebuie doar sa o scriu :))

De la schimb de carti am Stingerea si Bestia *pe care am citit-o anul trecut de la biblioteca, dar am zis ca ce strica sa o am si eu?..si mai vroia si mama sa o citeasca :)*

Siiii de pe blogul Niaharei am castigat Minciuni din dragoste :)

Cam atat pentru moment la categoria carti noi in biblioteca. Dar mai o veste care pe mine m-a bucurat tare tare tareeee, sper ca si pe voi <33

FIŢI PREGĂTIŢI PENTRU VOLUMUL 8 AL SERIEI, ŞI TOTODATĂ PRIMUL VOLUM DIN NOUL CICLU VÂNĂTORII: FANTOMA

FANTOMA, volumul 1 din ciclul VÂNĂTORII, seria JURNALELE VAMPIRILOR,volumul 8, creată de L.J. SMITH

ELENA ESTE ÎN PRIMEJDIE! AMENINŢATĂ DE O APARIŢIE SUMBRĂ VENITĂ DIN LUMEA DE DINCOLO, EA NU POATE FI PROTEJATĂ DECÂT DE CEI DOI FRAŢI SALVATORE, STEFAN ŞI DAMON…

Elena Gilbert şi prietenii ei au luptat împotriva spiritelor malefice şi au reuşit să salveze orăşelul Fell’s Church, dar cu un preţ foarte mare: viaţa lui Damon Salvatore.
Cândva, Damon se luptase crâncen cu fratele lui, vampirul Stefan, să câştige inima Elenei. Cum Damon a dispărut, Elena şi Stefan pot fi în sfârşit împreună. Şi-atunci, de ce Elena visează în continuare la Damon?
În timp ce sentimentele ei faţă de Damon devin tot mai profunde, Fell’s Church e bântuit de o apariţie sumbră. Elena ştie cum este în iad, dar un asemenea demon nu a mai văzut niciodată. Singurul lui scop este s-o omoare pe Elena şi pe cei dragi ei…

*

Dragă Jurnalule,
SUNT ACASĂ! Nici nu îndrăznesc să cred, dar iată-mă aici!
Întregul Fell’s Church are şansa unui nou început. Dar, cu excepţia mea şi a prietenilor mei apropiaţi – Meredith, Bonnie, Matt, dragul meu Stefan şi doamna Flowers – nimeni altcineva nu ştie că viaţa nu s-a mai scurs ca de obicei de la Ziua Oraşului încoace.
Am reuşit! Am salvat pe toată lumea!
Pe toţi, cu excepţia lui Damon…
Ceea ce e ciudat – de fapt, ridicol – este acest sentiment de speranţă care se naşte în adâncul meu. Şi dacă, îmi tot spun, şi dacă de fapt, cumva, Damon n-a murit?
Şi apoi speranţa se destramă, pentru că el e mort, şi trebuie să accept asta. Dacă vreau să rămân puternică, nu mă pot minţi singură.
Dar speranţa mi se furişează din nou în suflet. Şi dacă…?

Elena

Pentru ultimele informaţii privind seria Jurnalele Vampirilor, vizitaţi http://www.vampirediaries.com.

Cartea are formatul 13 x 20 cm, cartonată, 448 pagini, preţ: 39,90 lei. La precomandă beneficiaţi de reducerea de 25% şi de transportul gratuit, data de aparitie: 1 iunie 2012.

Coperta nu mi se pare cine sctie ce, doar acceptabila..merge.. Dar ma bucura faptul ca am sa citesc iar aventuri de-ale Elenei si gastii sale :). Mi-a fost dor de ei, chiar daca tot spun ca ciclul Intoarcerea nu e cine stie ce. Si da! Stiam! Stiam eu ca Damon o sa revina <33

Photobucket

20 comentarii (+add yours?)

  1. cafebiblioart
    Mai 21, 2012 @ 20:53:00

    bestia e super!!! filmul…not so much…dar o data merita vazut

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 21, 2012 @ 20:55:55

      Mie mi-a placut mult si filmul <3. Cam la fel de mult ca si cartea :)

      Răspunde

      • cafebiblioart
        Mai 21, 2012 @ 21:00:17

        mie mi-a placut mai mult cartea…poate ca mi-am imaginat eu totul putin altfel..cu mai multe elemente din vechea poveste…parca filmul e putintel prea modern…la alte filme/carti nu am avut problema asta…:) oricum le recomand pe ambele

  2. Niahara
    Mai 21, 2012 @ 21:00:37

    Sunt foarte curioasa ce parere ai avut de Sapte zile pentru o eternitate. Mie mi-a placut muuuult de tot :D Si sunt curioasa si cum e Bestia.

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 21, 2012 @ 21:07:02

      Si mie mi-a placut mult <33. Dar nu pot sa-i dau decat 4/5 stelute pentru ca prima jumatate mi s-a parut cam plictisitoare. Insa pe urma…uh, am adorat-o <3
      Bestia e o poveste mai moderna dar care are la baza basmul cu Frumoasa si Bestia :). E tare draguta si aia <3

      Răspunde

  3. Patty
    Mai 21, 2012 @ 21:11:06

    Lectura placuta! „Stingerea” este super, astept recenzia ta. Apropo, ai aflat ca la Rao apare pentru Bookfest „Sovaire”, volumul 2 din Lupii din Mercy Falls? Tocmai cand le-ai citit si tu in engleza :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 21, 2012 @ 21:15:32

      Daaaaa, tocmai am aflat si nu mai puteam de bucurie :D Am sunat-o pe mama sa-i spun si ei ca sa se bucure si ea si incepusem sa tip la telefon si nu stia ce am=)). Nu-mi pasa ca am citit-o deja in engleza, tot vreau sa o citesc si pe astea <33. Si tot vreau sa citesc si primul volum in engleza <333:))

      Răspunde

  4. BuburuzaBia
    Mai 21, 2012 @ 21:21:36

    Bine-ti merge, azi e onomastica Elenei! Ma bucur sa vad ca nu ai doar fantasy intre carti! :)) Lectura placuta! ;)

    Răspunde

  5. Ghost Painter
    Mai 22, 2012 @ 16:00:32

    „7 zile pt o eternitate ” am citit :x e super cartea. Si „Iti amintesti cum a fost prima data?!” Pare interesanta :d

    Răspunde

  6. Pati
    Mai 24, 2012 @ 18:59:05

    Super carti :) , eu azi mi-am luat Shatter me si Legaminte . abia astept sa le citesc :D. Cum mai stai cu Divergent ?
    Bestia ii super , merita sa o citesti :D.

    Răspunde

  7. Pati
    Mai 24, 2012 @ 19:53:52

    Ce cartii faine :) .. Eu azi am fost la librarie si mi-am luat „Spulbera-ma” (Shatter me) si „Legaminte” .. cand le-am vazut le-am insfacat si le-am tinut strans :)) .. nu mai puteam de bucurie :D .
    Ce serii imi recomanzii ? „Jurnalele Vampiriilor” si „Academia Vampiriilor” cum sunt , merita sa le cumpar sau sa le imprumut de la biblioteca ? ..
    :> .. Bafta in continuare , ai un blog superb .
    ^.^ ^.^ ^.^ .. Patiiii :)

    Răspunde

  8. Pati
    Mai 24, 2012 @ 19:56:32

    Sorry .. am scris 2 comentarii unu mai devreme ( de pe cel mai stupid calculator .. care nu se incarca mai mult de cat o face ) si nu eram singura ca l-am trimis si asa ca am mai trimis si de pe calculatorul meu :)) .. scuuze :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 24, 2012 @ 22:44:06

      Nu-i nici o preblema :)
      Pai ii recomand atat Jurnalele Vampirilor cat si Academia Vampirilor. Eu una le iubesc pe amandoua <3. Dar te-as sfatui sa incepi cu Academia, pentru ca sigur iti va placea. Eu n-am auzit pe nimeni spunand ceva rau despre seria asta. E pur si simplu superba <33. Personal, Jurnalele Vampirilor mi-au placut cam la fel de mult, dar aia nu garantez ca o sa-ti placa, mai ales daca te uiti la serial. Pe multi i-am auzit criticand cartile si nu pricep ce au cu ele… In fine, daca te hotarasti pentru AV, atunci te sfatuiesc sa profiti de oferta pe care o au acum cei de la Leda, cu toata seria la 99 lei :). Chiar merita, eu le-am citit de la biblioteca si imi pare rau ca nu le am si eu :(
      Cat despre Divergent…hmm…m-am cam oprit din citit pe la jumatatea cartii..Nu pentru ca ar fi prea rea, dar vreau sa citesc intai cartile pe care le-am primit pentru recenzii, ca sa fiu sigura ca le termin pana la finalul lunii, apoi ma ocup si de alte carti :).

      Răspunde

  9. Pati
    Mai 25, 2012 @ 16:29:56

    Tocmai am gasit pe elefant.ro cele 4 cartii din Jurnalele Vampiriilor editia de buzunar la doar 8 lei si un pic bucata .. cred ca o sa mi le iau :)

    Răspunde

  10. Pati
    Mai 25, 2012 @ 19:54:26

    Mersi :) .. ii un link mai bun :D imi iau si Vampire Academy la 99 lei si Cercul Secret si Fortele raului absolut ca sunt oferte foarte bune .. :>>

    Răspunde

  11. Didi
    Mai 26, 2012 @ 07:03:51

    Buna . Care e treaba cu Jurnalele Vampirilor ? Celelalte 4 carti care au aparut sunt continuarea celorlalte 4 cu pozele personajelor principale ? Si au vreo treaba cu filmul celelalte 4 carti aparute ? Ai citit Jurnalele lui Stefan ?

    Răspunde

  12. Sayuki
    Mai 26, 2012 @ 11:26:26

    N-am prea inteles care cum cu „cele 4 carti”, dar am sa-ti explic pe larg :). Initial, pe la inceputul anilor ’90, au fost scrise primele 4 volume: Trezirea, Lupta, Furia, Reuniuniea. Prin 2009 parca a inceput sa apara si urmatorul ciclu,ca o continuare, Intoarcerea: Caderea Noptii, Suflete-umbra, Miez de Noapte. Acum apare si urmatorul ciclu, Vanatorii. Tot ca o continuare. N-am vazut decat putin din serial, dar din cate stiu nu are absolut nici o treaba cu niciuna dintre carti, mai putin cu Jurnalele lui Stefan, pentru ca astea au fost scrise dupa serial, si nu invers. Am citit doar primul volum din Jurnalele lui Stefan, dar, eu fiind fana a povstii din carti si nu din serial, nu mi s-a parut cine stie ce..

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

