Un moment artistic #3

Buna dragilor <3 Dupa un piculet de absenta *2 zile in care am dormit pe mine din cauza ca joi a trebuit sa merg la scoala la 7 jumate ca aveam inspectie la chimie, cand noi joia avem ore de la 12 jumate..am ajuns acasa pe la 6…siii..m-am culcat pe la 11…nu-mi amintesc cand m-am mai culcat ultima data inainte de 12 jumate… Si aseara tot adormita eram si n-am avut chef de blog…am migrat spre sufragerie :))* revin inte-un final cu a treia editie a momentului artistic :). Eu am tot asteptat, am zis ca poate poate mai trimita cineva ceva, dar voi nimic. Aveam doar continuarea compunerii Biancai si apoi mi-a trimis si Rose cateva -mai multe- desene :)

Deeeci, aici e primul capitol din povestea Biancai <3. Prologul il gasiti in postul anterior.
Un singur pas – Primul capitol
Un basm modern. Sunt curioasa unde o sa ajunga povestea asta :)

Si desenele Rozei <3




Ei, ce parere aveti? :) Mie cel mai mult imi place ultima, care ea zice ca e o ridichie sau asa ceva… Pe mine ma duce cu gandul la un animalut d-ala ciudat din Familia Jetson :)) Dar, orice ar fi, tot e dragut <33

Siiii, va mai las si un desen de-al meu :). Mai am vreo doua desene mai recente *24@RQ%E 34 @__@ tocmai mi-am dat seama ca anul asta am facut doar 3 desene…asta-i trist :(* dar am pozele doar in unitatea care nu mai vrea sa functioneze si in telefon…si mi-e prea lene sa le pun in pc, pentru ca unitatea pe care o folosesc acum e dinaintea erei stick-ului, deci are gaurele pentru asa ceva doar in spate si trebe sa o scot cu totu' din birou si bla blah blah..si nu, nu acum, poate data viitoare :))…. Deci, da va las doar un desen, ca la asta am poza. L-am facut pentru concursul de creatie organizat de Daniela si am castigat Nascuta la Miezul Noptii <3 Abia astept sa o primesc <33

Sper ca v-a placut momentul artistic de azi si cine vrea sa ii postez si lui creatiile, orice ar fi ele, astept sa mi le trimita la adresa de contact *vezi bara din dreapta* :)

Si ca tot sunt in trecere, va anunt *in caz ca n-ati aflat deja, desi ma cam indoiesc* ca a aparut link-ul de precomanda pentru Spulbera-ma de Tahereh Mafi :)

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. Ghost Painter
    Mai 12, 2012 @ 13:17:13

    Sunt atat de tari desenele, mai ales Born at Midnight. Am si eu niste creatii pe blog si pe facebook… :))

    Răspunde

  2. Bia
    Mai 13, 2012 @ 11:16:04

    Ohh, so sweet <3 Imi plac la nebunie desenele, nu stiu de ce :-? :)).
    Da, legat de mica mea povestioara, m-am tinut zilele astea sa o mai retusez putin, dar n-am avut timp * cum ai spus si tu, sezonul tezelor si al inspectiilor*. Uff x_X !
    Plus ca, aveam vreo 12 capitole facute, dar acum am dat totul peste cap, caciiii mi-a venit "stralucita" idee de a mai completa inca ceva pe la capitolul 2, si asa am luat-o de la capat cu totul :)).
    Oricum, sa-mi spui daca vrei sa ti-l dau si pe al doilea… care nu prea o sa aiba legatura cu primul … dar asta e… sunt pe la inceput cu scrisul… am 14 ani si mama a inceput sa ma intrebe daca vreau sa public cartea :)). Doamne! =))
    Bia <3.

    Răspunde

  3. Rose
    Mai 13, 2012 @ 18:08:27

    Ma bucur ca ti-a placut „ridichia” mea :) Sincer, nici eu nu stiu exact ce e. Am vazut ceva asemanator in revista scolii si m-am gandit sa incerc sa o desenez si eu..

    Desenul tau e SUPERB! :X Cum le faci asa de reusite? <33

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 13, 2012 @ 18:56:54

      Mercic frumos <3 Paaiii experienta face totul:). Desenez de cand ma stiu si desenez mai.."serios" de peste 3 ani jumate…Dar chiar nu vrei sa-mi vezi primele desene, de prin 2008-2009 :))

      Răspunde

  4. Bia
    Mai 13, 2012 @ 20:52:15

    Daa, dar… ma refeream la faptul ca sa nu plictisesc lumea sau ceva de acest gen, ca pana acum tot nu prea stiu la ce pareri sa ma astept ;;)
    Bia <3.

    Răspunde

  5. Adry ♥
    Mai 17, 2012 @ 19:26:39

    Şi mie ridichea lui Rose mi se pare că seamănă cu un animăluţ din familia Jetson :)) Cât despre desenul tău e ‘wooooow’. Foarte tare :x Felicitări :*:*

    ps: te invit la primul meu concurs !! :*:* sper să participi :*:*

    http://www.noi2siunblog.blogspot.com/2012/05/primul-concurs.html

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

