Se apropiee..e aproape aici…nu, nu doar sezonul tezelor :)

Mda, sezonul tezelor incepe imediat, pentru unii de saptamana viitoare, pentru altii *d-astia mai norocosi, asa ca mine* de saptamana asta…de miercuri chiar. Ca veni vorba..voi ati terminat de fixat toate tezele? Ca pe noi ne prinde prima teza si am fixat abia 3 dintre ele…mai avem inca 3 :)). In fine, asta inseamna cam 4 teze si 2 teste..dar v-ati prins voi :).
Anyway, va urez succes de pe acum. Sa ne-auzim cu note cat mai mari :)

Daaar, lucrul mai important e ca, pe langa sezonul tezelor, se apropie Bookfest-ul *la naiba la naiba la naiba ca iar nu voi putea merge :(…din diverse motive… Dar la anul trebuie neaparat sa merg, pentru ca sansele sa intlnesc aceleasi obstacole de anul asta sunt foaaaarte mici. De fapt sunt imposibile…Voi mergeti? (va rog, raspundeti doar cei care nu mergeti, ca sa ma simt si eu bine =))…okay..glumesc..poate…nu sunt sigura :))..raspundeti toti :)) )* Siiiiii o data cu Bookfest-ul vin o multime de noi aparitii <333 Mda, la Leda ma refer :) Ati vazut ce ne asteapta?

ATINGEREA LUI JULIETTE de Tahereh Mafi
• vol. 1: SPULBERĂ-MĂ: link precomandă – 7 mai 2012; apariţie – 16 mai 2012

MAXIUMUM RIDE de James Patterson
• vol. 1: EXPERIMENTUL ANGEL

VĂJITOR ŞI VRĂJITOARE de James Patterson
• vol. 1: VĂJITOR ŞI VRĂJITOARE

DIVERGENT de Veronica Roth
• vol. 2: INSURGENT

JURNALELE VAMPIRILOR: VÂNĂTORII de L.J. Smith
• vol. 1: FANTOMA

Oooooh, abia astept <3. Mai ales Jurnalele Vampirilor <33. Stiu, stiu, am tot spus ca nu vreau ca Leda sa mai publice in continuare seria, dar ce sa-i faci daca nu ma pot abtine? :))

Deja avem descrierea si coperta pentru primul volum din Maximum Ride (okay, acum cateva ore tocmai am aflat si eu ca e vorba despre o fata :)) ) si anume Experimentul Angel *oh, ador titlul <3*. Pe mine descrierea ma duce un pic cu gandul la serialul de pe AXN, Ingerul intunecat parca se chema… Nu, nu m-am uitat la serial..am vazut doar vreo 2 sau 3 episoade peste care am dat intamplator. DAr pur si simplu ma duce cu gandul la asta :)). Si pe tipa din serial parca tot Max o chema…
Ce ziceti de coperta? Eu cred ca e okay imaginea, dar are supracoperta…si mie nu-mi plac supracopertile …si scrisul are cea mai nepotrivita culoare. Adica, trecand peste faptul ca urasc galbenul, nu se asorteaza….Mda, am o problema cu chestiile astea, trebuie ca totul sa se asorteze..sunt prea critica :))
In fine, nu va mai retin, va las sa cititi descrierea, ca vorbesc prea mult, nu stiu ce am in seara asta :))

Puneţi-vă centura! Aceasta este o cursă care demarează în forţă şi în care se accelerează încă şi mai mult pe parcurs!

EXPERIMENTUL ANGEL, volumul 1 din seria MAXIMUM RIDE de JAMES PATTERSON

BUN VENIT ÎN COŞMARUL NOSTRU. Asta-i povestea mea, povestea familiei mele, însă ar putea fi, la fel de bine, şi povestea ta. Suntem cu toţii băgaţi în chestia asta, crede-mă pe cuvânt… Continuă să citeşti, nu lăsa pe nimeni să te oprească.

Max

Max Ride, tânăra de paisprezece ani, ştie ce înseamnă să te ridici deasupra lumii – la propriu! Ea şi ceilalţi membri ai stolului – Fang, Iggy, Nudge, Gasman şi Angel – sunt nişte copii obişnuiţi, doar că au aripi şi pot zbura. Pentru unii, pare un vis minunat, însă viaţa lor se poate transforma într-un adevărat coşmar în orice clipă… ca atunci când Angel, cea mai mică din stol, este răpită şi dusă înapoi la „Şcoală”, locul în care ei au crescut. Aici, închişi în cuşti, au fost cobaii unor aşa-zişi „savanţi”, care au experimentat asupra lor diverse modificări genetice, pentru ca în final copiii să fie 98% umani şi 2% păsări. Şi ca şi cum asta nu ar fi destul, ei sunt urmăriţi de Eliminatori, oameni-lupi, alte fiinţe mutante rezultate în urma experienţelor cumplite din laborator.
Nimic însă nu poate întrerupe călătoria micului stol, la capătul căreia copiii speră să afle răspunsul la întrebările care-i chinuie obsedant: cum au venit pe lume, cine sunt părinţii lor, de ce sunt superiori altor fiinţe umane, cum pot scăpa de creaturile blestemate care-i urmăresc şi multe, multe altele…

Serie vândută în peste 16 milioane de exemplare – Tradusă în peste 12 ţări – New York Times Bestseller (29 de săptămâni consecutiv pe locul întâi) – Publishers Weekly Bestseller – ALA Quick Pick pentru Tineri – Selectată în ALA/VOYA „Teens’ Top Ten” – Selectată de New York Public Library la categoria „Books for the Teen Age”- Recomandare Book Sense Pick – Recomadată de editorii de la KLIATT – Premiul Autorul Anului acordat de Children’s Choice – În 2013, un film realizat de Seaside Entertainment şi Universal Pictures

„Este povestea mea preferată, poate cea mai reuşită.” – declară James Patterson despre Maximum Ride: Experimentul Angel.

„O aventură palpitantă pentru cititorii de toate vârstele!” – The Canadian Press

„Cartea săptămânii… Ritm, acţiune, mister şi cool!” – London Times

„Acţiune non-stop, ce te face să cititeşti pe nerăsuflate această carte de la prima până la ultima pagină. Viteză, suspans, nerv!” – Kirkus Reviews

„Maximum Ride: Experimentul Angel este ca unul dintre cele mai bune jocuri video sau film de acţiune, sub forma unei cărţi.” –Cleveland Plain Dealer

Cartea are formatul 13 x 20 cm, cartonată cu supracopertă, 448 pagini, preţ: 39,90 lei. La precomandă beneficiaţi de reducerea de 25% şi de transportul gratuit.

Si pe langa asta mai avem volumul 8 din Cronicile Wardstone :) Am citit si eu cateva volume, e draguta seria <3. Cititi acolo, la al doilea paragraf :(. Oh, cat de trist poate sa fie asta! Imi placea casa lor din Chippenden :(….

DESTINUL VRACIULUI, volumul al VIII-lea din Cronicile Wardstone de Joseph Delaney, în curând la CORINT JUNIOR

„Cronicile Wardstone” sunt, cu siguranţă, una dintre seriile ale cărei volume le aşteptaţi cu sufletul la gură. Răbdarea vă va fi acum răsplătită – cartea a opta, „Destinul Vraciului”, va ajunge în curând în mâinile şi pe rafturile voastre.

Pentru eroii noştri, vremurile sunt întunecate. Tom, magistrul său şi prietena lui, vrăjitoarea Alice, s-au refugiat din Comitat, fugind de invadatorii care au năvălit şi le-au ars până la temelii casa din Chippenden, inclusiv preţioasa bibliotecă a Vraciului.

Trioul ajunge în Irlanda, însă ghinionul nu îi părăseşte. Pe drumul pe mare până în acest ţinut înverzit, Tom zăreşte o pereche de ochi care-l urmăresc din cer şi-şi dă pe dată seama de intenţiile lor diabolice. Cine să fie, de astă dată, cel care-i vrea răul?

Mai mult, vraja urciorului de sânge care-l protejează de Diavol începe să se risipească. Oare Tom şi magistrul său vor reuşi să-l lege pe însuşi Diavolul, cu ajutorul vrăjitoarei asasine Grimalkin, sau puterea acestuia va fi prea mare în ciuda tuturor strădaniilor lor?

Totul devine din ce în ce mai greu, duşmanii aflaţi pe urmele lor se înmulţesc, iar speranţele le sunt tot mai firave… Asta până ce Tom intră în posesia Sabiei Destinului – o spadă cu o latură întunecată şi însetată de sânge. Oare arma aceasta nouă îi va oferi o şansă să răzbească?

„Destinul Vraciului” vă aduce iar aceleaşi personaje minunate, un suspans terifiant şi o mulţime de întâmplări înfiorătoare, pentru cei care nu se lasă descurajaţi de avertismentul bine cunoscut:

A nu se citi după miezul nopţii!

Cartea are formatul 12 x 16,5 cm, cartonată cu supracopertă, 384 pagini, preţ: 39,90 lei. La precomandă beneficiaţi de reducerea de 25% şi de transportul gratuit.

Photobucket

28 comentarii (+add yours?)

  1. cafebiblioart
    Mai 07, 2012 @ 23:48:46

    6 teze? la ce? nici macar noi nu avem atatea…avem numai 5….teza mate miercuri…subiect de bac :(( si teza la info marti si am scapat pentru totdeauna..:)):(( bafta!!

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 07, 2012 @ 23:53:08

      Nu 6 teze, doamne fereste! :)). Cum am spus si in post, inseamna 4 teze si 2 teste :). Adica materiile obligatorii mate, romana si info si cele optionale chimie, fizica si bio…la care nu dai teza, tot dai test din aceleasi subiecte, asa ca difera doar locul in care trece nota in catalog…
      Merci, succes si tie :)

      Răspunde

  2. Anna
    Mai 07, 2012 @ 23:49:02

    Hehe.. la mine încep tezele de vineri, una la bio.. doamne..
    Baftă! :*

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 07, 2012 @ 23:55:44

      Ih, la bio mereu cand se da ultimul test/teza sunt in situatia in care nota aia imi hotaraste media…Si mereu imi trebuie un 10…si mereu imi stric media :)). Exceptie face semestrul trecut in care mi-am stricat media de la inceput si apoi ma chinuiam sa scot un 9 :))…
      Merci <3 Succes :)

      Răspunde

      • cafebiblioart
        Mai 07, 2012 @ 23:58:39

        teza la bio din sem asta a fost cea mai usoara la mine…si normal ca am bat-o in bara….nu prea astept sa aflu nota….sper ca totusi e 9….nu mai mica,.. tu ce faci la info la scl?

      • Sayuki
        Mai 08, 2012 @ 00:01:06

        Sunt la mate-info, fac programare <3

  3. cafebiblioart
    Mai 08, 2012 @ 00:02:38

    m-am prins ca mate info…esti a 12a nu? intreb pt ca eu fac PHP, HTML, MySQL in timp ce alte clase fac C++

    Răspunde

  4. zinsi (@zinsi)
    Mai 08, 2012 @ 00:17:33

    eu am examene pe la inceputul lui iunie:S
    doamne ce nu as da sa fiu la liceu :))
    app unde vrei sa dai la facultate? o sa mergi pe un profil real sau uman: litere etc?

    Răspunde

  5. Simona Husaru
    Mai 08, 2012 @ 08:29:21

    Succes, succes :( Eu am scapat de teze de 2 ani dar mi se apropie colocviile si examenele :))
    Si eu am citit cateva carti din Cronicile Wardstone :D Sper sa le pot citi si pe restul <3

    Răspunde

  6. Ghost Painter
    Mai 08, 2012 @ 09:22:25

    Oooh, ataaat de tare! =((
    Nu voi putea sa merg la Bookfest, e prea departe Bucuresti … :(
    Anyway, succes la teze :d

    Răspunde

  7. Rose
    Mai 08, 2012 @ 10:28:49

    Abia aştept „Maximum Ride” :X
    Mult succes la teze! La mine, sezonul de teze, teste şi ascultări începe pe 16..
    Nici eu nu pot ajunge la Bookfest :((

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 08, 2012 @ 10:49:28

      Uh deci tu mai ai timp sa respiri de cateva ori inainte sa inceapa macelul :)) Merci, succes si tie :)
      Trebuie sa ne adunam toti cei care nu putem merge la Bookfest si sa plangem impreuna :(…apoi sa-i obligam pe aia care organizeaza sa aduca Bookfest-ul si in toate orasele in care locuim noi >;3 :))

      Răspunde

  8. dorice1987
    Mai 08, 2012 @ 12:04:39

    Yo nici macar nu stiam de bookfest, nu stiu unde se tine, ca sa nu mai spun ca probabil nu ajung oricum.
    Suntem f ciudati noi astia care am facut mate info ( eu chiar am facut mate info intensiv cu 7 ore de info pe sapt in care am studiat Pascal ) dar citim la greu si spunem ca umanul nu e de noi… si eu ziceam la fel in liceu, inca zic la fel si acum. Din pacate, oricum nu mai faci nimic in ziua de azi cu umanul in afara de jurnalism. Asa cu informatica si in general facultatile tehnice ai mai multe sanse.
    Maximum Ride si mie imi aminteste de serialul ala…
    Cel mai tare astept insurgentul…
    Doamne ce n-as da sa mai fiu la liceu… nu credeam vreodata ca voi spune asta, insa cred ca toti vom ajunge sa o spunem.:((
    Succes la teze si teste!

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 08, 2012 @ 22:09:24

      Cum sa fii din Bucuresti si sa nu mergi la Bookfest? Eu m-as duce chiar si numai ca sa ma holbez la toate cartile alea, ca de cumparat am zis ca nu mai cumpar nici o carte ca deja am prea multe :)).
      Singurul lucru legat de uman care imi place este scrisul…de povesti sau de articole. Dar in rest nimic. Spun ca umanul nu e de mine nu neaparat pentru ca nu imi place „domeniul” in sine, ci mai mult pentru ca asta inseamna sa lucrezi cu oamenii iar mie nu-mi place delooooc asta :))…e okay doar daca e un ecran intre mine si restul lumii :)
      Uh, nu stiu cum sunt restul, dar eu si cateva colege deja suntam socate de ceva vreme ca mai avem un piculet si terminam al doilea an de liceu…adica jumatate din liceu.. Si tot nu reusesc sa-mi dau seama cand a trecut atat timp… Si vreau si nu vreau in acelasi timp sa termin liceul… Dar cel mai mult ma sperie terminarea facultatii…Adica o viata intreaga nu am facut decat a mergem la scoala si apoi, dintr-o data, puf! gata cu scoala.. Si apoi ce? E ciudat :))
      Mercic <3

      Răspunde

  9. Irina A
    Mai 08, 2012 @ 16:55:52

    Succes la teze…si teste! La mine incep de marti (15) tezele tocmai cu cea de la mate:| dar daca punem la socoteala inspectia de la romana de vineri, pot spune ca incepe totul peste 3 zile…
    Cu bio aveam o problema inca din clasa a 5a (citind unul din comentariile de mai sus in care ziceai de bio), in sensul ca prima nota era mereu un 6 ca sa am ce trage de medie tot semestrul:)) De aceea nici teza n-o dau la bio ci la chimie ;))
    In orice caz, bacul anul viitor il dau la info:X ; oricum ne da lucrari si teze cu subiecte de bac…
    Din noile aparitii de la Leda cel mai mult astept Insurgent si JV.

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 08, 2012 @ 22:13:59

      Merci, succes si tie :)
      Eu mai am inca doi ani pana la bac, dar tot la info cred ca am sa-l dau. Cel putin la asta vreau…dar tare mi-e ca am sa ajung sa il dau la fizica… Oh, sunt blestemata xD Saptamana trecuta profa de fizica ne povestea cum a ajuns sa fie profa de fzica din cauza ca nu stia fizica atunci cand a trebuit… Daca mi se intampla si mie sa-mi ratez visul din cauza fizicii…oh, pai atunci life sucks la fel ca fizica :|

      Răspunde

      • Irina Gabriela
        Mai 08, 2012 @ 22:21:18

        :))Ei, hai! Think positive! Poate n-o sa se ajunga pana intr-acolo si il dai la info ;) Mai ales daca se mai scot si camerele (sau poate chiar o sa poti da de acasa bacul – ceea ce apropo mi se pare o prostie) n-ai mai avea de ce sa te temi…:-J

      • Sayuki
        Mai 08, 2012 @ 22:40:08

        Pai ideea e ca la facultatea la care vreau sa dau *mda, din a 9-a stiu unde vreau :))* se da examen din fizica….Si daca si cand am sa dau bacul lucrurile o sa stea la fel, ma gandesc ca ce rost are sa invat la info pentru bac daca pe urma oricum trebuie sa invat si la fizica pentru examen? Ar fi ma simplu sa dau direct la fizica…dar problema e ca fizica ma sperie prea tare :))…sau poate profa o fi de vina, pentru ca vreo 2-3 luni cat a lipsit si am facut cu alta profa, incepeam sa cred ca stiu si eu ceva si ca nu-i asa de greu precum pare…apoi s-a intors profa noastra si iar am ajuns la concluzia ca nu stiu aproape nimic O.o

  10. BuburuzaBia
    Mai 08, 2012 @ 19:42:07

    Pentru altii si mai norocosi, ca mine, tezele au inceput de sapt. trecuta. :)) Teza de istorie de saptamana asta am ratat-o din cauza unor probleme de sanatate…of,acum dau singura…Treaca mearga. Bafta si tie! :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 08, 2012 @ 22:18:58

      Oh, doamne, istorie?! Urasc istoria. Il urasc pe profu’ de istorie. Cea mai mica medie pe care a vazut-o vreodata carnetul meu de note e la istorie :))
      In sfarsit si o umanista pe aici :)) Nu mai stiu daca te-am mai intrebat la ce profil esti..poate oi fi uitat :))..Merci, succes si tie la istorie <3:))

      Răspunde

  11. dorice1987
    Mai 09, 2012 @ 09:24:33

    mda… ai dreptate… Probabil ca nu am sa ma pot abtine sa merg la bookfest! mai aels ca s-ar putea sa nu mai lucrez atunci.

    Răspunde

  12. Wild Rose
    Mai 10, 2012 @ 21:59:11

    Maximum Ride…abia astept sa apara. Da-o-ncolo de supracoperta! La cat de incantata sunt nici nu-mi pasa! Si da, galbenul ala nu se asorteaza… :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

