Recenzie~ Semnul de P.C. Cast & Kristin Cast

De multa vreme imi doream sa incep seria Casa Noptii si ma bucur ca in sfarsit am avut ocazia de a-mi satisface curiozitatea. Dupa ce am terminat primul volum, Semnul, am ajuns la concluzia ca nu e o carte exceptionala, dar e draguta si merita sa fie citita de toti fanii vampirilor si ai genului paranormal romance.

Chiar din primele pagini ale romanului suntem aruncati direct in actiune, cand Zoey, protagonista seriei, pana atunci o adolescenta obisnuita, primeste semnul…semnul ce avea sa o transforme intr-un vampir.

In micul orasel in care locuia era destul de cunoscut faptul ca vampirii traiau printre oameni si ca toti adolescentii care primeau semnul se transformau intr-o astfel de creatura ori…mureau… Pentru a suprevietui, Zoey trebuie sa isi lase in urma familia, prietenii si toata viata de pana acum si sa se mute in Casa Noptii, alaturi de ceilalti semeni ai sai. Ce m-a impresionat aici, si nu o spun in sensul bun, a fost usurinta cu care fata a acceptat ceea ce avea sa devina. Parea sa fi stiut ce se va intampla, ca deja avusese indeajuns de mult timp la dispozitie pentru a se impaca cu ideea. Parca era mai ingrijorata de felul in care arata semnul pe fruntea ei… Inteleg ca autoarele probabil au vrut ca totul sa fie cat mai adolescentin, dar mie mi s-a parut doar superficial.

Zoey ajunge in Casa Noptii la scurt timp dupa ce isi primeste semnul, unde incepe o noua viata si unde noi aventuri o asteapta. In mare, povestea e destul de tipica : Zoey, fiind personaj principal, trebuie sa mai aiba ceva special pe langa faptul ca e vampir, e prezenta colega de camera ce devine instantaneu cea mai buna prietena, alti prieteni devotati, fata rautacioasa si cele doua acolite ale ei, etc. Totusi, mi-a placut destul de mult, desi nu e printre preferatele mele. Cum am spus si la inceputul recenziei, e o carte draguta si merita citita :).

Recenzie sponsorizata de libraria online Elefant.

Photobucket

10 comentarii (+add yours?)

  1. Ghost Painter
    Mai 05, 2012 @ 20:52:08

    Trebuie sa ma apuc si eu de ea imediat ce termin Salem’s Lot, de Stephen King :x

    Răspunde

  2. Wild Rose
    Mai 05, 2012 @ 21:15:41

    Daa, Casa Noptii e o serie buna…cam pana pe la volumul 5 dupa care decade si ajunge ceva hmm, nu asa de bun :) M-a placut recenzia ta :) Nice

    Răspunde

  3. Anna
    Mai 05, 2012 @ 21:42:01

    E frumoasă prima carte a seriei. De restul nu știu încă… ^^
    Apropo, ți-am trimis un mail. :D

    Răspunde

  4. deea005
    Mai 05, 2012 @ 23:21:40

    da Wild Rose are dreptate nu mai stiu cu exact de unde incepe sa devina plictisitoare oricum de pe la volumul 4 sau 5.Oricum daca nu ti-a placut primul volum prea mult nici urmatoarele nu cred ca te v-or incanta

    Răspunde

  5. Rose
    Mai 06, 2012 @ 08:38:46

    Mă bucur că ţi-a plăcut :) Din serie, favoritele mele sunt volumele 1 şi 2. Cum a spus Wild Rose, pe parcurs decade.

    Răspunde

  6. Adrian Marin (@just_and_onlyme)
    Mai 06, 2012 @ 20:27:46

    Salut. Si eu citesc cartile. Am ajuns pana la volumul 6 si pot spune ca e foarte interesanta. Am regasit in ea niste elemente foarte originale. E clar ca uneori autoarele mama&fica cam bat apa in piua si fac din desfasurarea unei saptaptamani sa zicem tot romanul. Personal cred ca e cam aiurea, dar la 9 volume cat are seria nu ma mir….
    Recomand cartea totusi daca aveti timp liber si nu aveti ce face cu el:P

    Răspunde

  7. vanillamiki
    Mai 07, 2012 @ 09:25:58

    Foarte draguta recenzia :) Eu una nu ma pot decide daca sa citesc seria asta sau Academia Vampirilor

    Răspunde

  8. Adry ♥
    Mai 08, 2012 @ 22:40:34

    Mie una mi s-a părut interesantă cartea- mă rog, volumele 2 şi 3 sunt mult mai active :)).
    Am şi eu o întrebare :D
    Cui i-ai trimis mail pentru sponsorizarea de la Elefant.ro ? Poţi să-mi dai un mail pe noi2siunblog@gmail.com te rog cu răspunsu’ ?? :)

    Mersi :*:*:*

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

