Digul Mangaliei…

Hei copilasi, ce mai faceti? <3 *mda, stiu ca probabil ati depasit de ceva vreme stadiul de copilasi, dar mie tot imi place sa spun asta…si nu o spun niciodata copiilor mici :))* Momentan eu sunt intr-o pauza de lectura…chiar nu-mi vine sa deschid nici o carte. Mi se mai intampla uneori chestia asta, de obicei dupa ce citesc o carte care mi-a placut foarte mult si celelalte par prea seci…Ei, nu e cazul acum, desi mi-a placut destul de mult ultima carte pe care am citit-o, Panza de Paianjen a Cellei Serghi…nu stiu de unde starea asta de "necitit".
Nici nu a inceput bine scoala ca deja avem minivacanta:)). Sper ca va bucurati de ea, de timpul liber si de vreme mai ales..ca cel putin aici e asa cald ca si ieri si azi umblam imbracata ca in toiul verii. Mai trebuia doar sa-mi scot sandalele, dar am zis ca totusi sa nu exagerez :)). Oricum, erau vreo 30 de grade afara…si turisti cat curpinde @.@ De asta urasc eu „sezonul”…Mamaia e asaltata de turisti si se face o aglomeratie de incepi sa te intrebi daca e aer suficient in zona pentru atatia plamani… Si app de Panza de Paianjen si de mare…Azi am avut o calatorie cam neasteptata. Mama ma intreaba daca vin la plimbare…N-aveam nimic de facut, deci am mers. Prespupuneam ca e o plimbare de-aia obisnuita cum mai facem uneori…Pana ma trezesc din visarea mea si devin atenta la drum si imi dau seama ca habar n-am unde sunt…dar in orice caz, aia nu era Constanta. Si aveam o fatade wtf?! unde naiba mergem? O.o Si mergem…si mergem…si tot mergem….am tot mers vreo 40 de km… Apoi, brusc, tata intoarce masina. Pana la urma m-am prins si eu ca mergeam in Mangalia. De ce? Ei, de asta inca nu m-am prins nici acum. Probabil doar pentru plimbare. In fine, ce-am facut acolo, pe langa faptul ca mai aveam putin si incepeam sa ma ofilesc, asa, ca o planta, de la prea mult stat in soare *mda, nu suport soarele…pe drum spre casa mai aveam putin si adormeam in masina din cauza lui :))…si ultima data cand m-a batut prea mult in cap am lesinat..de vreo 3 ori in aceeasi jumatate de ora…semnele arata ca sunt vampir in devenire :))* a fost sa ma indragostesc mai mult de Panza de Paianjen. Am spus in recenzie, aici, daca ati citit-o, ca romanul are parca mai mult farmec atunci cand cunosti locurile pe care le descrie autoarea. Ei, azi am facut cunostinta cu digul Mangaliei, locul in care Diana il cunoaste si se indragosteste de Petre Barbu. Am vazut plaja si farul si parca-l vedeam si pe Petre stand acolo, singuratic, ganditor, si pe Diana privindu-l de departe… Si pe Michette cu gasca ei stand langa far, ascultand muzica si dansand… Oh, si cat ma bucur ca am ajuns acolo dupa ce am citit cartea <3. Pentru ca altfel probabil nu mi s-ar fi parut nimic interesat. In mare parte e cam acelasi lucru ca si in portul din Constanta, pe care-l cunosc de cand ma stiu, deci nu era nimic nou. Acum parca iubesc si mai mult cartea <3. Cu toate descrierile ei kilometrice, merita sa si rabdare sa o citesti <3.

Oh, si inca o chestie, dar fara legatura cu Mangalia. Ieri am stat cu mama 8 ore amandoua cu ochii in monitor pana am vazut toate episoadele din Teen Wolf. Acum nu stiu la ce serial sa ne mai uitam, ca nu prea le am eu cu serialele. Asa ca va intreb pe voi. Ce-mi recomandati? :)

Dar voi? Ce-ati mai facut? Banuiesc ca ati planuit deja distractia de 1 Mai :)).

Photobucket

18 comentarii (+add yours?)

  1. BuburuzaBia
    Apr 30, 2012 @ 02:33:07

    Zici ca pentru tine a fost o zi de plimbare? Pentru mine (duminica) a fost a zi totala de somn, dupa o noapte alba la o nunta si culcarea la ora sase dimineata, pff :)) Am ascultat cum canta privighetoarea pe la ora 5 dupa ce am ajuns acasa, inainte de rasarit, a fost divin. Are un cant, nici nu te superi ca face galagie draga de ea. Dupa care toata dimineata si dupamasa mi-am petrecut-o visand. Am terminat de citit FRA-Invocarea de Kelley Armstrong (dum) si am scris-o pe blog azi (luni).
    Imi plac fotografiile tale si ma bucur ca ai dat o sansa si cartilor scrise in/despre tara noastra si oamenii nostri cu numele noastre. :) Voi cauta si eu „Panza de paianjen”.
    p.s ma bucur mult de vremea calda, bucura-te si tu ca am inteles ca va reveni frigul. :(

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 30, 2012 @ 22:39:02

      Nu nu nu, nu eu am facut fotografiile…sunt de pe net…Greseala mea, trebuia sa mentionez asta in post…
      Eh, am dat eu destule sanse autorilor romani…Problema e ca de multe ori am regretat:)). Ma bucur ca n-a fost si cazul Cellei Serghi <3

      Răspunde

  2. Rose
    Apr 30, 2012 @ 09:15:41

    Acum citesc şi eu „Pânză de păianjen” şi descrierile sunt într-adevăr superbe <3

    Răspunde

  3. dorice1987
    Apr 30, 2012 @ 09:51:38

    Haha! Eu cica sunt plecata la munte. Cica, pentru ca de fapt sunt la iubitul meu, dar mama nu trebuie sa stie asta. :D
    Anyway, pana acum am scris la romanul meu… adica ieri, dar azi ma gandeam sa fac niste origami… problema e ca nu am luat de acasa hartia colorata. Ar trebui sa fac cu d-aia alba si asta e cam neinteresant.
    Yo ma uit la Vampire Diaries, dar presupun ca esti la curent cu asta:))
    So, sper ca te distrezi in minivacanta!

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 30, 2012 @ 22:42:43

      Hi hi, tare faza cu muntele =))
      Origami faceam si eu acum cativa ani, dar cu hartie de imprimanta si le desenam eu apoi :). Am vreo 3 hartii speciale pentru origami, partate, cu model, carate dn Japonia, de la profesoara de japoneza…dar nu ma indur sa fac ceva din ele si sa le indoi :))
      Cat despre Vampire Diaries, am vazut aproape tot primul sezon, dar m-a nervat atat de tare ca nu avea absolut nici o treaba cu cartile incat am renuntat :))

      Răspunde

  4. Simona Husaru
    Apr 30, 2012 @ 10:35:21

    Foarte frumoasa plimbarea ta in Mangalia! Nu am mai mers de ceva vreme in zona aceea. Poate voi face o vizita vara asta :D Sau mai multe vizite cine stie.
    Referitor la aglomeratia din Mamaia.. sunt de acord cu tine. Te sufoca :)) Ieri venisem de la pescuit si am trecut prin Mamaia.. am simtit ca innebunesc cand am vazut atatea masini. :)) Ne fura marea toti acum :-” Si cand te gandesti ca de-abia acum e inceputul… la vara o sa fie „distractia” in toi -_- Revenind la toate cele :D O sa incerc sa citesc Panza de paianjen inainte sa ajung in Mangalia <3 Mi-ar placea sa vad lucruri pe care le-a descris autoarea in carte.

    Nu stiu ce seriale sa iti recomand :-? pentru ca nu stiu ce stare ai :D comedii: samantha who, the exes,everybody loves raymond :D
    fantasy: once upon a time
    si Kyle XY e foarte interesant ^^

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 30, 2012 @ 22:45:37

      Huh, de-aia nu-mi place mie sa merg prin Mamaia…Si macar de-ar fi frumos cand nu sunt turisti si e liniste…dar atunci arata de parca a trecut uraganul pe acolo…
      Merci mult pentru recomandari <3 Once upon a time e unul dintre serialele la care ma gandeam sa ma uit. Dar inca nu m-am deranjat sa aflu despre ce e vorba sau asa ceva, doar imi place titlul :))

      Răspunde

  5. roxtao
    Apr 30, 2012 @ 12:51:59

    Eu ma uit la urmatoarele seriale:
    – Vampire Diaries
    – Pretty Little Liars
    – The Lying Game
    – Grimm
    – Once Upon a Time
    – The Secret Circle
    – Switched at Birth
    si m-am uitat si la sezonul 1 din The 9 Lives of Chloe King (care a fost suspendat apoi, deci nu va mai fi si un sezon 2) si la Teen Wolf. Apropo, a inceput sezonul 2?

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 30, 2012 @ 22:47:26

      Merci <3 Vampie Diaries si PLL le-am vazut si eu…nu in intregime, dar oricum, stiu despre ce e vorba :). La PLL am renuntat cand mi s-a astricat calculatorul si nu mai dadea semne de insanatosire… Ma gandeam sa-l reiau, dar nu prea mai stiu unde ramasesem cu actiunea…

      Răspunde

      • roxtao
        Apr 30, 2012 @ 22:59:36

        Mda, si eu am frecvent probleme cu calculatorul si de fiecare data cand faceam cate o pauza, parca nu mai aveam nici un chef sa descarc toate episoadele cu care ramasesem in urma..
        Daca ai chef sa te apuci totusi de un serial nou, sa incerci intai Grimm, e mai interesant decat ma asteptam. Eventual descarca-ti mai intai un episod sau doua sa vezi daca ti-ar placea..eu asa fac de obicei :D

      • Sayuki
        Apr 30, 2012 @ 23:20:02

        Eu le vad online :). Doar filmele le descarc de obicei :) Am sa incerc Grimm, merci de recomandare <33

  6. Patty
    Apr 30, 2012 @ 18:14:51

    Superbe pozele :d<

    Răspunde

  7. Patty
    Apr 30, 2012 @ 18:21:15

    Nu stiu de ce nu s-a postat tot comentariul :(
    Bun, spuneam ca pozele sunt superbe si ca ar trebui sa te uiti la serialul „Downton Abbey”, care este superb si mie mi-a placut mult. Distractie placuta de 1 Mai!

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 30, 2012 @ 22:51:35

      WordPress’ul e dubios xD
      Pozele nu le-am facut eu, m-a ajutat Google :). Am sa ma uit sa vad despre ce-i vorba in serial si vad daca ma atrage indeajuns cat sa ma uit la el *suna pretentios, stiu=))*. Merci <3 Se anunta distractie…abia acum vreo jumatate de ora am aflat de facem defapt maine =)). Distracte placuta si tie <3

      Răspunde

  8. dorice1987
    Mai 01, 2012 @ 12:36:10

    E ciudat sa privesc treaba cu turistii din punctul de vedereal locuitorilor de acolo. Eu sunt turista…

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 01, 2012 @ 20:54:36

      N-ai cu ce sa compari, Bucurestiul e aglomerat tot timpul :)). Daca ai stii cum arata Mamaia pe timp de iarna, atunci ai stii si de ce pare ca te sufoci aici pe timp de vara :))

      Răspunde

  9. Anita
    Mai 02, 2012 @ 19:50:54

    Hey sayuki, iti urmaresc blogul de ceva vreme. Ador ca citesti in mare parte carti de acelasi gen ca si mine, de aceea atunci cand nu am idee ce sa citesc intru la tine pe blog. Ca bonus, aflu si ce carti noi au mai aparut. :D sunt o mare iubitoare de carti si mi-ar placea sa vb… sa ne cunostem. :D ce parere ai?

    Sper ca nu a sunat prea ciudat… ><

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 02, 2012 @ 21:03:15

      Nu suna ciudat, ma bucur ca vrei sa vorbim :). Gasesti in dreapta mail-ul blogului. Poti ori sa-mi scri direct acolo si sa vorbim pe mail, ori sa-mi trimiti id-ul tau si il bag eu in lista <3. Cum vrei, astept :)

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

