Blog discussion #4 Autorul preferat

Revin cu o noua tema de discutie pe blog, dupa o scurta absenta…de pe blog si din realitate. Sau nu, pentru ca din realitatte sunt cam absenta de obicei, dar zilele astea a fost mai rau… Si de miercurea trecuta ma chinui sa citesc Forever, ultimul volum din Lupii din Mercy Falls si n-am deloc spor…dar deloc…nici la jumatate n-am ajuns! Si eu sunt de vina, nu cartea. Si oh, cat ma enerveaza ca exact la cartea asta s-a nimerit sa am starea asta…Nu putea sa mai astepte putin? :)

Acum nu foarte mult timp am facut un top al cartilor preferate, azi va invit sa spuneti care va este autorul preferat…sau autorii..cati aveti. As aprecia daca a-ti perciza si ce vedeti special la acei autori :) Eu una impart autorii in doua categorii: autori care se remarca, care mi se par ca scriu mai deosebit decat ceilalti si autori obisnuiti, care scriu….obisnuit. Se intelege ca autorii mei preferati sunt cei ce fac parte din prima categorie. Aici intra Cecelia Ahern, al carui stil probabil imi place cel mai mult, dintre toti autorii pe care i-am citit. Pur si simplu ador felul in care scrie, profund, facandu-te sa simti toate emotiile personajelor, pe o pagina sa te apuce plansul si pe urmatoarea sa razi cu lacrimi. Mai e Maggie Stiefvater *inevitabil*. Cel mai mult imi place cum descrie lucrurile, intr-un mod difeit fata de cum te-ai astepta. Pe cine ati mai auzit sa spuna despre un sarut ca are gust de portocala si dorinta sau despre o librarie, ca are miros e cuvinte necitite? <3 Siiii… Richelle Mead…pentru felul in care trece de la lucruri emotionante la lucruri dure si invers, ajungand sa resimti si tu emotiile personajului. As fi tentata sa spun si Becca Fitzpatrick si Lauren Kate, dar aici inca nu sunt sigura daca e doar povestea de vina sau chiar au un fel foarte special de a scrie… Si mai imi place si Lisa See, desi am citit doar Floare de Zapada si evantaiul secret si un pic din Dragostea Florii de Bujor. Imi place pentru ca scrie ca si cum ar fi trait intr-adevar in acea perioada a Chinei in care isi plaseaza si actiunea.

Astept si raspunsurile voastre si va ami las o imagine peste care am dat din greseala. True story. Sincer, n-am priceput niciodata de ce trebuie sa analizezi fiecare detaliu. Mise pare ca stirbesti farmecul textului daca explici totul. Mi se pare ca lectura trebuie doar sa o simti. La fel ca si alte sentimente, ceva se schimba atunci cand le spui cu voce tare.

Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. cafebiblioart
    Apr 28, 2012 @ 00:14:32

    1. Sunt complet de acord cu poza pe care ai postat-o…(mai acum mai mult decat de obicei cum invat pt BAC la romana…)

    2. E L James – cand am citit romanul ei (atunci era doar fanfiction) am reusit pentru prima data sa intru cu adevarat in pielea personajului chiar daca eu nu am trecut niciodata prin ceea ce a trecut pers. respectiv

    Veronica Roth – impresioneaza prin stil, foloseste un limbaj relaxat?, creeaza o atmosfera intr-un fel relaxata in ciuda intamplariilor periculoase etc. Are mult talent acest lucru este evident, dar mai presus de acest fapt imi place ca a reusit sa impresioneze cu romanul de debut.

    Asta e parerea mea…

    Cassandra Clare are un stil mai aparte, dar din pacate stilul ei nu e compatibil cu personalitatea mea…

    ooo pana nu uit

    Sophie Kinsella – cred ca e ceea mai buna scriitoare de chick lit. Seria Shopaholic este extrem de buna. Creeaza un personaj amuzant complex care reprezinta totalitatea femeilor de pe aceasta planeta intr-o anumira masura. Rebecca \are o bucatica din fiecare femeie …(sper ca se intelege ceea ce am incercats a exprim..)

    Răspunde

  2. Alex
    Apr 28, 2012 @ 13:00:30

    Cat de amuzanta este poza! Si adevarata! Asa facem noi la romana, oricarui lucru incercam sa ii gasim o semnificatie ascunsa. In legatura cu autorii preferati imi vin in minte acum cativa: J.k.Rowling, Stephenie Meyer, David Nicholls, Suzanne Collins, Nicholas Sparks, Guillaume Musso, Markus Zusak. Si mai sunt, mai sunt. :D

    Răspunde

  3. Dee.
    Apr 28, 2012 @ 13:31:05

    Ce tare e poza! :))
    Eu consider ca fiecare autor are un stil special de a scrie. Totusi, cel mai mult mi-au atras atentia Cecelia Ahern, Nicholas Sparks si Rae Hachton.

    Dee.

    Răspunde

  4. Rose
    Apr 28, 2012 @ 13:39:13

    Sunt de acord cu tot ce ai spus tu în postare :) Mie îmi plac mult Stephen King, pentru subiectele geiale şi impactul pe care îl au întâmplările asupra cititorului, Richelle Mead şi Sophie Kinsella, pentru romane care îţi aduc regrete uriaşe odată ce le termini.
    Mini-vacanţă plăcută! :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

