Leapsa muzicala #2 si….uite ce fata are!

Da dada, am primit de la Adry si partea a doua a lepsei muzicale pe care am facut-oooo..hmm…saptamana asta pare-mi-se :)).
Marog, inainte sa trec la leapsa, am chef de putina trancaneala, ca parca saptamana asta nu prea am vorbit asa mult pe langa subiect…trebuie sa recuperez :)). Nu, azi n-am de gand sa fiu profunda sau asa ceva, ci doar sa va povestesc despre un obicei stupid de-al meu. De ce? Ei, la asta inca nu m-am gandit..poate doar pentru ca n-am ceva mai bun de facut si am chef sa ies pe afara dar toata lumea e ori ocupata ori fara chef 8| …In fine, am un obicei ciudat, mai ales in ultima vreme, ca spun in continuu replica aia „Uite ce fata are!”…de n’spe mii de ori pe zi. Si ce e mai ciudat e ca nu o spun niciodata referindu-ma la oameni… De obicei, cel mai des o spun despre masini sau despre Soarece *a se citi „hamsterul meu”*. Ei, asta mai merge, ca parca masinile ar avea o fata, dar uneori devine ciudat de-a binelea. Ca de exemplu ieri. Intru in bucatarie, mama prajeste peste. Eu ma uit la pestele care se prajea acolo in tigaie, incep sa rad si spun „Uite ce fata are!” Si mama: „Ce fata are? Nici macar nu are cap!” =)) nu stiu, poate imi folosesc mult prea mult imaginatia :))

La leapsa sunt pra multe melodii care se potrivesc la fiecare intrebare, asa ca am sa o pun pur si simplu pe prima care imi vine in minte :)…Asta inseamna ca nu-i neaparat ca o sa se potriveasca perfect :))

1. Mergi pe stradă şi treci pe lângă o cofetărie. Ce melodie se aude dinăuntru ?

2. Ajungi acasă şi mergi la duş. Cu ce melodie îi exasperezi pe vecini ?
Eu nuuuuu cant :)). Dar presupunand ca as canta, ar fi o melodie pe care am ascult-o in ultima vreme si careia i-am invatat versurile. Sa zicem asta:

3. Deschizi geamul, afară e un soare superb. Ce melodie îţi sare în cap ?
Soarele ala superb ma face sa ma simt vesela…deci am sa pun o melodie care ma face vesela :)

4. Mergi la plajă. Soare, mare, băieţi/ fete frumoase şi o carte bună lângă tine. Un pescăruş (sau cum o numesc eu- o pasăre a morţii) îţi lasă un ‘cadou’ pe carte. Ce melodie îi dedici ?

5. Pleci de la plajă într-o pădure la un picnic. Te prinde noaptea acolo, te rătăceşti şi, pe deasupra, umblă zvonul că pădurea e bântuită. Singur/ singură şi fără speranţă în mijlocul pădurii (scuze dacă eşti vreun Cercetaş cu multe insigne) se aude un foşnet de crengi ! Apare un vampir/ vârcolac/ fantomă/ orice vă sperie şi începe să cânte. Ce anume ?

6. Ajungi într-un final acasă. Pe biroul tău se află un bilet ‘Prietenul/ prietena ta te înşală !’ şi o poză incriminatorie ataşată. Repede, spune o melodie.

7. Treci peste depresie/ moment, mergi pe stradă şi îl/ o vezi pe Făt-Frumos/ Ileana Cosânzeana (concluzie: vă îndrăgostiţi fulgerător). Ce melodie se aude în fundal ?

8. Cel/ cea de la #7 este alesul/ aleasa inimii tale. Te cere în căsătorie/ o ceri în căsătorie. Care-i melodia voastră ?

9. Nunta voastră ♥ Primul dans ♥ Ce melodie va deschide nunta ?
Stiu ca melodia asta are n’spe mii de variante, imi place si cea de la Ub40, Celine Dion si mai era una..dar asta e preferata mea <3

10. Realizezi că tot ce ai trăit până acum a fost doar un vis (de la #7 la #9). Te trezeşti cu capsa pusă. Ce melodie îţi sare în cap?

~Mult mai tare decat originalul <3

11. Vrând să îţi revii după aşa un vis dai drumul la radio. Ce se aude ?

12. Chiar acum ce melodie vă descrie starea de spirit ?

13. The last thing: Dedicaţi o melodie celui care v-a pasat Leapşa/ de la care aţi luat Leapşa !!
Nu-i stiu gusturile lu Adry, dar mie imi place mult melodia <3 :

Mi-e prea lene sa verifi cine a primi leapsa si cine nu….sa o ia cine pofteste :))

Eeedit: Era sa uit! Azi mai pe la 12 am aflat de pe Umbra dragostei ca se va face film dupa Damnare. Uitati acia ~> click. Mi se pare ciudat totusi ca nu scrie nimic de nici un actor… Sunt curioasa cine o sa-l joace pe Daniel, pentru ca daca nu-i un tip dragut, parca strica tot farmecul :))

Photobucket

6 comentarii (+add yours?)

  1. Adry ♥
    Apr 22, 2012 @ 18:06:12

    Mersi scumpa !:* stai fără griji, îmi place melodia :*:*

    Îmi plac răspunsurilee :x

    Răspunde

  2. Eny
    Apr 16, 2013 @ 18:28:04

    foarte tare, pot s’o iau si eu ??????

    Răspunde

  3. Eny
    Apr 16, 2013 @ 20:46:32

    am terminat , … daca vrei s’o vezi… aici: http://denisamada.blogspot.ro/2013/04/leapsa-muzicala-x2.html

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

