Recenzie~ Elixirul Vietii de Kenneth Oppel

Cand am inceput sa citesc “Elixitul vietii” nu stiam exact la ce sa ma astept. Poate la o poveste plina de mister intr-un castel vechi, plin de camere si coridoare secrete. Ei bine, am fost destul de aproape. Cartea lui Kenneth Oppel e ceva foarte diferit fata de celelalte carti fantasy pentru adolescenti pe care le-am mai citit. Pe tot parcursul mi-a dat impresia unei carti pentru copii scrise intr-o maniera pentru adolescenti *la inceput, ideea de “mister in castel” ma ducea cu gandul la desenele animate cu Scooby-Doo, dar…lasati asta:) *. Si nu spun asta intr-un sens rau, deoarece cartea e frumoasa si mi-a placut destul de mult.

Asa cum va dati deja seama din descriere, personajele principale sunt cei doi frati gemeni Viktor si Conrad Frankenstein. Cei doi descopera, impreuna cu verisoara lor indepartata, Elizabeth, o noua camera secreta in vechiul castel: Biblioteca Intunecata. Dar pana si sa ajungi in aceasta biblioteca este o adevarata aventura. Tatal lor le interzice sa mai intre vreodata acolo, afirmand ca tot ce era scris in acele carti nu era stiinta adevarata, doar alchimie, minciuni. Lucrurile se complica atunci cand Conrad se imbolnaveste grav si Viktor decide sa creeze elixirul vietii si sa-i salveze viata fratelui sau, oricat l-ar fi costat asta. Impreuna cu Elizabeth, trece printr-o multime de aventuri care te tin cu sufletul la gura, nestiind ce se poate intampla chiar in momentul urmator. Isi risca vietile incercand sa adune cele trei ingrediente ale elixirului inainte de a fi prea tarziu pentru Conrad…

Finalul este unul foarte neasteptat, te lasa in suspans si te face sa vrei sa citesti in continuare seria lui Kenneth Oppel. Am citit multe parere de bine despre aceasta carte, fapt pentru care aveam asteptari destul de mari si am ramas un pic dezamagita. Dar mi-a placut si o recomand oricui vrea sa mai incerce si un alt fel de poveste fantasy.

Recenzie sponsorizata de libraria online Elefant.
Photobucket

P.S. Stiu ca sunt cam absenta zilele astea, scuzati xD. Pe de o parte am fost un pic ocupata cu scrierea in word a 60 de pagini (uh @.@), pe de alta mi-am pierdut iar cheful de facut orice. De vreo 3 zile nu fac nimic…doar lenevesc si ma uit la filme si mai ies un piculet seara din casa…Si asta e ciudat, pentru ca am volumul 3 din Fior care sta fix in fata mea pe birou *de 3 zile sta acolo…* si nici pe el n-am pofta sa-l citesc…abia am ajuns la pagina 80…O fi din cauza ca se termina vacanta si ma gandesc ca intram acum direct in perioada de teze si teste….si mai trebuia cica sa si citesc Morometii pentru miercuri..mda, sigur..

6 comentarii (+add yours?)

  1. Anna
    Apr 21, 2012 @ 12:47:43

    Mi-am comandat și eu de curând cartea și aștept să apară. :D
    Începe școala! Îți vine să crezi?! Și eu sunt tot la Moromeții și cică mă ascultă din ei pentru ca nu am fost la nu știu ce test.. și ce frumos era în vacanță…

    Răspunde

  2. roxtao
    Apr 21, 2012 @ 14:02:25

    Si mie mi s-a intamplat sa citesc numai recenzii foarte entuziaste despre anumite carti si in ciuda faptului ca intr-adevar erau interesante acele carti, nu reuseau sa atinga apoi nivelul asteptarilor pe care mi le creasem datorita parerilor citite.
    Am si eu in lista de viitoare cumparaturi romanul acesta, chiar sunt curioasa cum va fi.
    Weekend placut iti doresc!
    p.s. mie mi-a placut tare mult Morometii, da-i o sansa :)

    Răspunde

  3. Adry ♥
    Apr 21, 2012 @ 23:31:56

    Heeey !!

    Ai primit o Leapşa :x!!

    http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/04/baaack.html

    XoXo

    Răspunde

  4. dark_eyes
    Apr 22, 2012 @ 19:50:44

    Iar incepe scoala, alte teme, teste, teze, examene… „Elixirul vietii” a fost ciudatica cartea, putea fi si mai buna, dar mi-a placut ca a fost ceva diferit. Hai, spor si succes la scoala, mai sunt cateva luni ;)! Supravietuim cumva…

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

