Blog discussion #3 Personaje secundare

Daaa, e timpul pentru un al treilea blog discussion, de data asta despre personajele care nu sunt in lumina reflectoarelor (si prin asta nu ma refer doar la personajele care apar ocazional in carte, ci la toate personajele care nu apartin grupului „celor mai populare personaje din carte” ). Am observat ca majoritatea au tendinta de a se atasa mai repede de personajele principale iar cele secundare sunt de obicei cam ignorate… Si eu fac asta, dar mi se intampla si sa imi placa mai mult personajele secundare… Ca de exemplu, personajele mele preferate din seria Academia Vampirilor sunt Christian si Sydney. De fapt, cred ca Sydney este personajul meu feminin preferat din toate cartile. Nu stiu de ce m-am atasat atat de ea, dar imi place :). Alte astfel de personaje care imi plac mult decat cele principale sunt cei din „gasca” Elenei. Adica Bonnie si Meredith…chiar si Matt. Le plac mai mult pe prietenele ei decat pe Elena… Din Daca as ramane de Gayle Forman mi-a placut de mama Miei si de prietenul ei, Adam. Iar in Cercul Secret il preferam pe Nick. Oooh, si din Vampirii din Morganville imi place Amelie…desi imi place doar la fel de mult ca personajele principale, nu mai mult :).
Cam atatea personaje imi vin in minte acum pe moment. Voua ce personaje „neprincipale” va plac? <3

Photobucket

13 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Apr 17, 2012 @ 16:33:19

    Şi mie îmi plac Christian şi Sydney :) Din VM îmi place mult de Myrnin, iar din Paranormal de Raquel.

    Răspunde

  2. dorice1987
    Apr 17, 2012 @ 17:55:22

    Pai, mie imi placea din Harry Potter de Luna Lovegood. Si Christian imi place.
    Un alt personaj de care imi amintesc, dar nu stiu sigur daca e secundar, este Ismail din Toate panzele sus!
    Rue din Jocurile Foamei.
    O, si imi place din seria cu Georigina Kincaid ingerul, Carter si Seth.

    Răspunde

  3. BuburuzaBia
    Apr 17, 2012 @ 20:10:16

    Mie imi plac de obicei personajele secundare daca sunt copii, au o inocenta caracteristica, personaje precum Victoria din Magazinul magic de jucarii.Cat despre alte personaje secundare, imi placea mult May din Viata secreta a albinelor si paienjenita Charlotte din Panza lui Charlotte, era un personaj scundar cred. :)

    Răspunde

  4. Bia
    Apr 17, 2012 @ 21:48:34

    Sunt doar 2 personaje „neprincipale” care mi-au atras atentia, Miles si Haven din Evermore :).
    Apropo, mi-am luat azi Fior, abia astept sa ma apuc de ea <3.
    Bia <3.

    Răspunde

  5. Pati
    Apr 18, 2012 @ 01:27:31

    Buna :) . Comentariul meu nu o sa aiba legatura cu titlul postului , dar ma gandeam ca o sa-l vezi mai bine aici . Din cate am citit pe blogul tau am vazut ca-ti place Cecelia Ahern si as vrea sa-ti recomand cartiile „Prietenul nevazut” si „Cartea viitorului” pentru ca sunt doua carti care combina fictiunea cu romantismul .. si nu in sensul acela ciudat . In „Prietenul nevazut” este vorba de prietenul imaginar al unu copil care se indragosteste de sora mamei sale ( ea il ingrijea pt ca mama lui era alcoolica ) si in „Cartea viitorului” despre o fata bogata care este nevoita sa se mute la niste rude de la tara pentru ca tatal ei a murit … acolo gaseste o carte care ii prezice viitorul ( sau asa ceva … am citi-o de mult si nu mai stiu :) si afla diverse chestii despre familia ei pe care nu le stie … etc. . Ok , sper ca iti vor placea daca le vei citi si sper ca vei continua sa ne incanti cu aceleasi postari super . Ai putea sa faci un post gen „Bookshelf tour” :)) .. nu stiu de ce , dar imi place sa le urmaresc :D .
    Okey si daca tot am scris un comentariu mai lung o sa si spun care sunt personajele mele secundare preferate : Harry Potter : Neville si Dobby , din The Hunger Games : Primrose , Mandrie si Prejudecata : Charlotte si Jane .
    Cam atat :) …

    Răspunde

  6. Pati
    Apr 18, 2012 @ 01:30:45

    Okey .. aici nu stiu daca se intelege .. In “Prietenul nevazut” este vorba de prietenul imaginar al unu copil care se indragosteste de sora mamei sale . Vreau sa corectez pentru ca se intelege ca s-a indragostit de sora mamei sale .. si nu ca s-a indragostit de sora mamei copilului .. in fine :)) . :>

    Răspunde

  7. Pati
    Apr 18, 2012 @ 01:33:41

    Okey .. inca un comentariu : tocmai am aflat ca ai citit „Cartea viitorului” :)).

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 18, 2012 @ 01:36:35

      Mda, asta vroiam sa iti spun :))
      Deeeeci… prietenul imaginar s-a indragostit de sora mamei copilului? :)) Prima data am inteles ca (,) copilul s-a indragostit, si mi s-a parut un pic ciudat :)) Am sa citesc cartea, as citit toate cartile Ceceliei Ahern, ca imi place cum scrie <3. Ramane de vazut cand.. Mai am in biblioteca Multumesc pentru amintiri pe care inca nu am citit-o… Ai citit-o tu?
      Cat despre “Bookshelf tour”…la ce te referi mai exact? :)

      Răspunde

  8. Pati
    Apr 18, 2012 @ 02:02:11

    „Multumesc pentru amintirii” imi amintesc ca am cumparat-o si cred ca o mai am .. da chiar nu mai stiu despre ce era vorba pentru ca acum 1 an jumate am avut si eu o mica ” perioada Cecelia Ahern ” :)) in care i-am citi aproape toate cartiile . :D
    Pai .. in bookshelf tour iti arati intr-un fel colectia de carti , ce ai adunat de-a lungul carierei de cititoare :)) . Poti sa cauti si pe youtube , ca sunt multii ( aia fac clipuri , dar cum esti blogger cred ca mai simplu iti este sa faci poze ) :D .Cred ca si fata de pe Sabinna’s blog a facut ceva in genul :D . App : am vazut ca ai Divergent , ce parere ai ? Eu eram foarte entuziasmata sa o citesc , dar m-am luat cu Hunger Games (intarziata de mine , abia acum le citesc) si am uitat de ea . Este atat de buna cum spune lume ? :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 18, 2012 @ 02:09:06

      Oh, am priceput :). Nu stiam daca te referi la un tur al bibliotecii mele sau ale cititorilor :). Sabina are o rubrica la care posteaza bibliotecile cititorilor <3. Da, ma gandeam sa fac o postare cu ce am adunat eu..de mult vreau sa o fac, dar tot amand pentru ca tot timpul imi lipsesc 5-10 carti din biblioteca si eu vreau sa fie toata prezente :)). Am sa fac cand incepe vacanta de vara, ca atunci n-am sa le mai las carti colegelor si o sa fie toata acasa <3 Oricum, pana atunci inca am rubrica "nou in biblioteca" la care postez de cate ori am ceva nou…mare parte din biblioteca mea e postata acolo :)
      Din Divergent nu am apucat sa citesc decat vreo 80 de pagini, deci nu prea stiu ce sa iti spun, intreaba-ma peste cateva zile :). Si eu sunt curioasa, ca parca prea o lauda lumea atat..

      Răspunde

  9. dorice1987
    Apr 18, 2012 @ 09:06:22

    Uuu, ai ajuns la Divergent! de-abia astept recenzia!

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 18, 2012 @ 15:46:37

      Pff..tocmai a venit curierul si mi-a adus ultimul volum din Fior…tare mi-e ca o sa aman Divergent si o sa citesc Forever….nu stiu daca o sa ma pot abtine :))

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

