Recenzie~ Paranormal de Kiersten White

Intr-un final am reusit si eu sa postez recenzia asta, ca am scris-o acum o luna, apoi acum o saptamana mi-am adus aminte de ea, dar n-am mai reusit sa o gasesc pana ieri cand am facut curat in dulap:))

“Ma simteam de parca mintea-mi era scurtcircuitata. Stiusem dintotdeauna ca eram ciudata. Dar imi imaginasem ca eram o fiinta mornala care putea sa faca ceva paranormal. Nu ca eram o creatura paranormala care putea sa faca lucruri specifice oamenilor.”

Majoritatea eroinelor de romane paranormale sunt fete aparent obisnuite care, odata cu inceperea romanului sunt aruncate in mijlocul unei lumi fantastice despre care nici nu se gandisera ca ar putea exista. Dar cum Evie nu este “o eroina obisnuita de roman paranormal”, in volumul de fata lucrurile stau un pic altfel. Ea cunoaste existenta creaturilor paranormale inca de mica, fiind inzestrata cu o vedere ce o ajuta sa priveasca dincolo de farmece.

Paranormal este o explozie de tot felul de creaturi fantastice care, pe parcursul volumului, ajung sa lupte impotriva sau sa fie victimele unei noi creaturimisterioase cu care se pare ca micuta evie avea mai multa legatura decat se astepta. Si, vorbind de Evie: la inceput n-am prea placut-o, dupa felul in care vorbea si cum se purta (nu va ganditi ca era rautacioasa sau asa ceva…pur si simplu nu credeam ca e genul de fata cu care m-as imprieteni) dar pana la urma am ajuns sa o ingragesc..da, e draguta si amuzanta :).

Desi vroiam de multa vreme sa citesc cartea asta, nu aveam cine stie ce asteptari de la ea. Totusi, chiar mi-a placut. Acum abia astept sa pun labuta si volumul urmator, sa-l pot devora :)

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. Patty
    Apr 16, 2012 @ 19:14:30

    M-ar tenta sa o cumpar :) Poate dupa ce apare toata trilogia, sa o citesc cap-coada.

    Răspunde

  2. Rose
    Apr 17, 2012 @ 10:39:34

    Am şi eu cartea. Mi-a plăcut mult, mai ales biip-urile lui Lish de la care m-am molipsit :) Coperta e o operă de artă. Abia aştept volumul 2 :X

    Răspunde

  3. dark_eyes
    Apr 17, 2012 @ 12:38:34

    Da, ma asteptam la mai mult de la cartea asta. Ai terminat „Panza de paianjen” sau ai abandonat si te-ai apucat de Divergent (care e aproape cartea mea preferata)?

    Răspunde

  4. Zipyღ
    Apr 19, 2012 @ 09:08:56

    Si eu am citit cartea!!Draguta, in unele secvente se putea si mai bine, dar mi-a placut.
    La inceput Eve mi s-a parut nu stiu, cam fraiera, dar pe urma a inceput sa imi placa de ea, este chiar draguta:)
    Iar baiatul este chiar dragut!!Lend parca, nu?
    Sincer mi-a placut foarte mult cand cei 2 se intalnescu cu mama lui Lend:)
    Am si eu o mica recenzie pe blog:D

    Răspunde

  5. Diana
    Apr 27, 2012 @ 16:46:34

    Buna stie cineva cand apare vol 2?

    Răspunde

  6. deea andreea
    Mai 06, 2012 @ 21:21:36

    am citit cartea si e super o recomand tuturor

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

