Pic pic pic…

Pentru inceput….nu-mi vine sa cred ca deja e Pastele… Adica parca ieri era ultima zi de scoala din semestrul trecut, inaintea vacantei de Craciun si am fost sa ne luam carnetele apoi in mall la o inghetata *ca deh, ce farmec are ianra daca nu mananci inghtata?* si apoi am adormit in autobuz…pentru prima data, ca dupa vacanta am tot practicat sportul asta..bine ca are cine sa ma trezeasca :))…Si uite, acum e Pastele, vacanta de primavara si mai sunt doar 2 luni de scoala. Of, ca repede mai trece timpul :(..
Afara, cand m-am trezit eu la ore 12 a inceput sa ploua…apoi s-a oprit…pica din nou si iara sta..apoi o ia de la capat… Bine ca oricum nu-mi prea facusem planuri..e oricum cam frigulet afara pentru iarba verde…Si oh, Doamne ce tuna! O.o Partea buna e ca-mi place vremea asta, fie ca e in zi de sarbatoare sau nu.
De cand m-am trezit m-am si pus pe luptat cu Panza de Paianjen…n-am s-o las sa invinga, oricat de putin mi-ar placea mie paianjenii. Mai am 200 de pagini…In mintea mea am sa reusesc sa o termin azi…dar tot in mintea mea o termin de vreo 2-3 zie incoace :)). In fine, acum fac o pauza ca sa ma mai ocup de o leapsa. Sau 2, ca sa mai scap de ele si sa mai raman doar cu una.

Prima e de la Giddusadik <3

1. Din ce an ati inceput sa cititi fantasy si care a fost prima carte de acest gen citita?
Pai, presupunand ca o las deoparte pe Alice si alte chestii din copilarie, am inceput de prin martie 2010 cu Scoala de vrajitorie de E. Rode Sabin.

2. Ultima carte castigata la un concurs.
Blestemul focului de la Love for books <3

3.Ultima carte cumparata:
Aaa…Cred ca Bloodlines…

4.Citatul preferat:
Nu am unul preferat, sunt multe care imi plac…dar unul dintre ele e „Orice lucru mic creste daca-l hranesti. Dragostea nu face exceptie.” din Suflete pereche de cecelia Ahern <3

5.Autoarea/autorul preferat/a?

Iarasi, nu am unul preferat. Dar, daca stau asa sa faco aniliza..cred ca am sa o aleg pe Cecelia Ahern. Si soc! N-am spus Maggie Stiefvater =)). Am ales-o pe Cecelia si pentru ca imi plac foarte mult cartile ei, dar si pentru ca, spre deosebire ce ceilalti autori care imi plac mult *Maggie Stiefvater, Lauren Kate, Becca Fitzpatrick, etc.* de la ea am citit mai multe carti, nu doar volume ale aceleiasi serii.

6.Personajul preferat din orice carte:
2#3FE64f43@#!32 Ce fel de intrebare e asta? Sam din Fior, fara discutii :))

7.Prima recenzie facuta vreodata:
Cred ca era Sanctuarul de Marion Zimmer Bradley…cam acum 2 ani pe timpul asta…

Iar de la Bianca am primit o leapsa cinefila..*oh, ce cuvant ciudat :))* Eu oricum ma uit rar la filme, si daca ma uit, sunt drama, romance sau animatie. Extrem de rar altceva…si chiar de m-as uita la altceva, daca nu e tema principala a filmului atunci habar nu am ca are si alt gen pe acolo.. Deci trebuie sa-mi storc bine creierii ca sa completez leapsa asta :))

Animație: Tangled, The Lion King, The Aristocats *asta-i primul film pe care l-am vazut la calculator, in clasa I..*..am mai vazut multe, dar astea sunt preferatele mele <3
Acţiune: The Transporter
Drama: Waiting for forever, Pride & Prejudice, Jane Eyre
Comedie: Mouse Hunt…filmul copilariei mele…l-au dat la tv de n’spe mii de ori..eu m-am uitat de fiecare data :))…la fel si Home Alone
Istoric: uh, nu cred ca am vazut asa ceva..
SF:..probabil nici d-astea n-am vazut..
Război: nici d-astea :))
Fantasy: Inkheart, The Spiderwick Chronicles ..
Horror: singurul de care imi aduc aminte e unul vazut in tabara in clasa a 6-a…nu-mi amintesc cum se cheama sau despre ce era vorba, doar ca am murit de frica toate cand in toiu’ filmului a intrat deodata profa de bio in camera..
Sport: ih, in nici un caz..
Documentar: doar chestii de pe Discovery sau National Geographic
Muzical: doar chestiile de pe Disney..HSM, Camp Rock..mi s-ar parea mult mai dragute fara muzica in ele…mi se par aiurea momentele alea O.o
Romantic: One Day, The Notebook, Nights in Rodanthe, The Last Song…toate dramele pe car ele-am vazut sunt si romantice si invers :)
Biografic: …nu cred ca am vauzt vreunul
Thriller: ..pauza…probabil am vazut pe la tv, dar nu-mi plac asa ca nici nu-mi amintesc de ele ..

Gataaa, ambele lepse le poate lua oricine are chef de ele, eu ma intorc la panza mea :) Mai pe seara sau maine postez intr-un final recenzia la Paranormal, ca am scris-o acum o luna si ceva si de o saptamana tot caut foaia pe care am scris-o…am gasit-o intr-un final ieri cand am facut curatenie prin dulap. Era pusa bine :))

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. Niahara
    Apr 15, 2012 @ 16:09:07

    Voi fura si eu leapsa cinefila daca nu te superi :D

    Răspunde

  2. Patty
    Apr 15, 2012 @ 19:50:28

    Si la mine ploua acum :x. Btw, felicitari inca o data pentru cartea castigata pe blogul lui Adrian :))) >:d<

    Răspunde

  3. BuburuzaBia
    Apr 15, 2012 @ 20:11:33

    Faine filme. Vezi ca ai un „mia”-ti caracteristic la musical ;). Mai intra si tu cand ai timp unde se poate vorbi. :))

    Răspunde

  4. DORICE
    Apr 15, 2012 @ 21:48:43

    Hahaha! Pana si calculatorul s-a intimidat cand ai vazut intrebarea cu personajul preferat. Hahaha!
    Nu cred ca voi tine vreodata pasul cu toate lepsele astea. Totusi as vrea sa iau si eu cateva cand oi mai avea timp.
    Btw, noul meu blog… sau vechiul transpus… www. doricesblog.com ( asta pentru ca mi s-a pus rau de tot pata pe weblog si pe wordpress care nu ma mai lasa sa postez comentarii motiv pentru care nu puteam sa iti las adreasa site-ului cand lasam comentariul)
    Anyway, vacanta placuta in continuare si spor la citit!

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 15, 2012 @ 22:12:41

      Nu, nu..acolo nu a fost calculatorul, a fost mana mea prea socata (ca ce? mai e nevoie sa fiu intrebata care mi-e personajul preferat?) care a luat pe urma cateva trante pe tastatura :) E nebuna! Mai face asta cand vrea sa scrie n’spe mii e lucruri in acelasi timp si in final nu scrie nimic :))
      Merci <3

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

