Leapsa si miniexcursie…sau asa ceva…

Ieri am primit 3 lepse. 3! N-am primit niciodata atatea lepse in aceeasi zi…defapt, nici 2 nu cred ca am primit…dar oricum, ca sa nu fac un postzilla mai postzilla decat obisnuitele mele postzilla :))…am sa le fac pe rand…dar nu in aceeasi zi, lucru care inseamna ca o sa dureze cateva zile pana le fac pe toate :). Asa ca nu va suparati dragalasilor :). Primul venit, primul servit, asa ca am sa incep cu leapsa muzicala de la Adry :) DAR, nu pot sa incep si sa termin un post doar cu o leapsa. Nu pot :)). Da, da, da..trebuie sa va povestesc ce-am facut ieri:)
Pai, intai l-am injurat pe un coleg pentru ca m-a trezit la ora 9…apoi l-am injurat pe profu’ de istorie pentru ca m-a trezit pe la 10 jumate, cand reusisem si eu in sfarsit sa adorm iar…In fine, nu asta-i pertea importanta:)). Nu stiu exact cum, dar am ajuns implicata intr-un proiect al profului de istorie in care trebuie sa luam carti vechi, adica mai vechi de 70 de ani, sa nu mai aiba drepturi de autor, si sa le transcriem in word si sa cream o biblioteca virtuala. Mda, am scris o carte de-aia anul trecut pentru un 10..a meritat, pentru ca era singura modalitate prin care puteam lua un 10 la istorie si nici n-a fost prea mare efortul, ca n-am stat sa le tastez de mana, am folosit un program sa transform fotografiile cartii in scris si gata *ar fi fost o idiotenie sa scriu eu..cartea avea vreo 350 de pagini si era despre razboi @.@…*. Cum ziceam, nu stiu cum am ajuns si anul asta bagata in chestia asta, pentru ca m-am trezit ca imi zice profu’ ca ne intalnim toti in prima miercuri din vacanta in fata muzeului de marina…Parca v-am mai zis intr-un post mai vechi cat de mult imi place profu’ de istorie. Atat de mult, incat daca as face un top cu toti profesorii pe care ii am…ei bine, ar rivaluza pentru ultimul loc cu profa aia enervanta de fizica pe care am avut-o semestrul asta. Deci, ma asteptam sa fie destul de nasoala ziua de ieri…ce naiba, nici macar nu stiam ce vrea sa facem la muzeul de marina O.o …Si mare mi-a fost socul cand am ajuns aseara acasa obosita toate si entuziasmata, ca mi-a placut mini-excurisa asta cu profu’ de istorie:)). Prima data am fost in biblioteca muzeului. Aici mi-a placut cel mai mult. Am vazut carti foarte vechi, carti care arata ca si cartile alea vechi din poze :) *vezi imaginea de un piculet mai sus :))* Au fost facute acolo si poze, dar inca nu le am…dar am sa vi le arat cand voi pune labuta pe ele :). Apoi, pentru ca tot eram in zona si era gratis, am vizitat si muzeul. A fost taaare <3. Era plin de machete ale vapoarelor care au circulat candva pe Marea Neagra si torpile si mine marine si pusti si pistoale..oooh, da :)). Nu va luati de pasiunile mele ciudate deloc de fata :)). Si am vazut si o centrala telefonica de-aia de care am mai vazut doar in desenele animate vechi…si un aparat d-ala *nu-mi vine in minte numele ..* care transmitea in codul Morse. Uh, si un costum de scafandru d-ala vechi, cum era in Scooby-Doo :)) In fine, dupa ce am terminat aici, am fost la Arhivele Nationale. Aici nu cine stie ce, doar ne-am uitat pe niste dosare vechi de judecata si pe niste registre de nasteri. Dar am aflat ca aceste registre sunt aduse la arhive abia dupa 100 de ani…si ca pe vremuri se scria si ora nasterii..Dar mi se parea ca se exprimau atat e ciudat incat dintr-un paragraf abia daca intelesesem cine, cand se nascuse O.o… Si apoi, ultima oprire am facut-o la Biblioteca Judeteana :). N-am mai fost niciodata acolo, dar de mult imi doream. Tot mai vreau sa merg totusi, pentru ca n-am fost in biblioteca in sine, adica acolo unde sunt toate cartile. Si eu asta vroiam sa vad… Dar ne-a aratat niste microfilme ale unor ziare foarte vechi si ne-a aratat si cum le putem vedea la un aparat special…si am mai vazut si sertarasele unde erau fisele cartilor :). Aveau si calculatoare ca sa cauti cartile in ele, dar alea nu erau interesante:)). A fost prima data cand am mers intr-o biblioteca asa mare, asa ca intelegeti-mi entuziasmul pentru sertarasele alea =)). In final am ajuns acasa. A fost mai dragut decat ma asteptam :).

Oooh, Doamne O.O…tocmai am vazut cat am scris…Hi hi…sper sa nu va plictisesc prea tare :D…Acum trec intr-un final si la leapsa :)

1. Ce melodie vă descrie cel mai bine starea de spirit ce o aveţi acum ?

2. Ce melodie ascultaţi când vă simţiţi prost ?
Nu ascult o melodie anume…Doar ce am in playlist in acel moment :) Dar sa zicem ’74-’75..pentru ca e una dintre melodiile de care n-am sa am plictisesc niciodata, desi o ascult mereu <3

3. Ce melodie vă aduce la viaţă ?
Here in your arms de la Hello Goodbye a reusit intotdeauna sa ma faca sa zambesc :)

4. Ce melodie v-a transmis cel mai puternic mesaj ?
Sunt multe..dar una ditre ele este..


5. Care e cea mai veche melodie de care vă aduceţi aminte că aţi ascultat-o când eraţi mici ?



6. Ce melodie aţi recomanda unui tânăr ce află că e pe moarte?

7. Ce melodie aţi recomanda prietenei/ prietenului care are inima frântă ?


8. Ce melodie aţi vrea să vă fie cântată într-o seară sub balcon ?

Hi hi, buna intrebare:)) Poate Summer Girl de la Jonas and Plunkett *huh, cum sa nu fie asta pe lista:))* sau Hero sau Somebody’s me a lui Enrique Iglesias sau Parachute – Kiss me slowly sau Julio Iglesias – Can’t help falling in love sau Christina Perri – A Thousand years…sau multe altele :))..

9. Care e cea mai funny melodie pe care aţi ascultat-o ?

Dau leapsa mai departe Biancai, pentru ca sunt curioasa si de preferintlee ei muzicale :)..si cui o mai doreste <3

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. Adry ♥
    Apr 12, 2012 @ 15:02:18

    Hehe :x mă bucur mult de mini-excursia ta :x e foarte tareee :x

    Şi mă bucur mai ales că ţi-a făcut plăcere să faci leapşa :x şi mai ales, îmi plac răspunsurile taleee :x

    O zi bună şi o vacanţă plăcută în continuare !!

    Răspunde

  2. Bianca
    Apr 12, 2012 @ 15:50:05

    Ha! Te-am prins.:) O sa o fac, pe maine sper! Faine melodii!

    Răspunde

  3. evee14
    Apr 12, 2012 @ 18:04:24

    Dragute raspunsurile .. si mi-a placut povestioara cu mini-excursia.Tare dragut!
    Ma gandeam daca esti draguta sa imi faci si mie o vizita aici cand ai timp.
    Evee`
    http://pagesfrombooks.blogspot.com

    Răspunde

  4. Anna
    Apr 12, 2012 @ 18:15:05

    Hihi, avem amândouă aceeași melodie de care ne amintim că o ascultam când eram mici :)) Și la ultima intrebare, tot cam așa =)) Să intri la mine, să asculți ”Zombie love song” e genial! :D

    Răspunde

  5. Nya
    Apr 13, 2012 @ 16:25:00

    Eeeee. Ai mai primit o leapșă și de la mine. Faci colecție. http://aspecial3.blogspot.com/2012/04/gif-game.html

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

