Waiting for Forever

Aseara am reusit in sfarsit sa ma mai uit si eu la un film. Il aveam descarcat in calculator de ceva vreme, dar ori nu avea timp de el, ori uitam, ori preferam sa citesc sau altceva. Am sa incep prin a va spune ca Waiting for forever nu este un film ce se bazeaza pe actiune. Dar absolut deloc. Titlul e destul de sugestiv. Apoi, am sa va spun ca este cu totul altceva fata de ce ma asteptam eu sa fie. Dar mi-a placut. Eu ma asteptam la o poveste de dragoste intre doi prieteni din copilarie care intre timp s-au despartit si care acum s-au reunit, sau asa ceva. Ei bine, nu e deloc asa.

Willy este un tip ai carui parinti au murit cand el era doar un copil. Prietena lui, Emma, i-a spus atunci ca el va fi intotdeauna iubit si ca ei vor fi mereu acolo. Dupa tragicul accident, Willy si fratele sau au fost nevoiti sa se mute, iar el si Emma urmau sa se desparta… Intre timp, ei au crescut, Emma a ajuns actrita, era la un pas de casatorie dar viata ei se complica brusc si se intoarce acasa, unde il reintalneste pe Will. Va intrebati ce s-a intamplat cu el intre timp? Ei bine, despre aste e defapt voraba in film. El a continuat sa creada in ce i-a spus Emma in acea zi si a continuat sa o urmareasca oricunde mergea, simtindu-se fericit doar stiind ca ea e undeva in apropiere si ca poate, intr-o zi, ii va putea spune ce simte. Nu-i pasa de bani, de slujba, de casa sau de orice altceva. Daca va uitati la film si aveti si imaginea in fata, pare un pic, sau mai mult, nebun tipul.

Desi mi-a placut filmul, nu prea a avut cu ce ma ajuta, eu oricum vedeam lucrurile asa cum o face Wiilly. E un film pentru cei ce lasa grijile sa le puna stapanire pe viata si uita ce e mai important cat traiesti: sa fi fericit. Iar fericirea nu tine cont de cati bani ai in cont, de ce masina ai, de ce porti (daca Willy Pijamale va spune ceva:)) ) sau de orice alt lucru material. Lucru pe care, din pacate, tot mai multa lume il uita in ziua de azi… Si de-asta cred ca e un film pe care trebuie sa il vada in special adultii, pentru ca ei sunt cei ce te considera un copil daca gandesti asa cum o face Will (in fine, el o cam duce un pic spre extrema, dar ideea tot aia e), dar si adolescentii, pentru ca sunt destui care au aceeasi mentalitate. Am un coleg care mi-a spus ca sunt o copila care refuza sa creasca…si ca asta o sa doara. Mda, are dreptate, dar lumea e de vina pentru durerea aia… dar tot am ramas cu gura cascata, pentru ca era printre ultimii de la care m-as fi asteptat sa imi spuna ceva profund :))

Va mai las cateva citate de-ale lui Will si melodia de la inceputul filmului, sper sa va placa, mie mi se pare tare draguta <3

Truth is nothing. What you believe to be true is everything.

Bad love letters beg for love back. Good love letters ask for nothing.

If I had one wish it would be that your life brings you a taste of happiness that you brought me. That you can feel what it’s like to love.


Some day you will answer
Remember how we were
When all our hopes and dreams
Floated in the air
I feel it in my heart
I can feel you in my heart

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. Anna
    Apr 09, 2012 @ 14:07:54

    Am văzut și eu filmul, chiar este frumos! :x

    Răspunde

  2. Djkosta
    Apr 09, 2012 @ 14:54:20

    Te invit la un nou concurs pe blogul meu ce are ca premiu o carte la alegere in valoare de maxim 50 de lei http://elkosta-books.blogspot.com/2012/04/concurs-de-paste.html

    Răspunde

  3. Anna
    Apr 09, 2012 @ 21:50:26

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

