Oh, tu, ploaie!

In sfarsit am intrat in perioada ploioasa a primaverii. Cat iubesc primavara! Dar mai mult decat primavara iubesc zilele alea ploioase de primavara <3. Afara toarna cu galeata si eu stau si privesc si mai citesc ceva si mai scriu un pic pe blog…si ploaia tot acolo e si imi da sentimentul ala de melancolie pe care il ador <3 (mda, imi place sa fiu melancolica, so, what? La cat de emotiva sunt, nu ma mira..) Macar acum simt ca e primavara. Ieri stateam afara in tricou si in fusta si nu mai puteam de cald…ma simteam ca in vacanta de vara O.o..uh..si vacanta e singurul motiv pentru care imi place vara.
Ador ploaia. Sa o vad. Sa o simt. Sa o miros. Sa o aud. Oh, si mai incepe sa si tune <3
Voi cum va intelegeti cu ea? :3

Si ca vorbeam de ploaie, azi fereastra mea e pe aceeasi lungime de unda cu graficianul de la Leda :))

Click click click click click ca sa o precomandati pe Merry <3.

Photobucket

16 comentarii (+add yours?)

  1. Anna
    Apr 08, 2012 @ 16:27:05

    Și mie îmi place ploaia la fel de mult. Ador să stau la geam, să citesc sau să joc cărți (mai nou) și să văd/aud cum plouă. :X

    Răspunde

  2. Adry ♥
    Apr 08, 2012 @ 16:38:38

    Ai dreptate ! Ador mai ales mirosul de după ploaie, un miros de proaspăt şi crud.
    Este super să plouă şi să stai undeva comod şi să citeşti :x

    Răspunde

  3. miku`
    Apr 08, 2012 @ 16:49:44

    Oh, ador ploaia! Vara [dar incepand cu primavara] e sezonul meu, sezonul ploios. Pur si simplu ploaia e adorabila! Si sa mai si faci o baie in ploaie in timp ce mergi spre casa…=)) O zi perfecta!

    `miku

    Răspunde

  4. cafebiblioart
    Apr 08, 2012 @ 17:29:51

    acum imi place ploaia…mai ales acele momente de dinainte …mirosul specific care indica aparitia viitorilor picuri :) ….nu stiu cat imi va mai placea anul viitor la Londra unde va ploua muuult mai des, Lectura placuta!! tot Semnul il citesti? Iti place pana acum? Exemplarul meu sta tot pe raft de ceva vreme,,,cam de 1 an :(

    Răspunde

  5. alexa
    Apr 08, 2012 @ 22:23:51

    Si la mine ploua de numa.
    Mie nu imi place , mai ales cand am de invatat pentru ca imi vine sa dorm

    Răspunde

  6. alexa
    Apr 08, 2012 @ 22:25:32

    Nu am apucat sa iti multumim pentru premiul pe care ni l-ai lasat pe blogul tau.
    Perioada naspa… sunt mega stresata cu examenele, Mada e plecata in Italia.

    Răspunde

  7. Giddusadik
    Apr 08, 2012 @ 22:59:22

    Ah, ce imi place si mie ploaia! Idem TOT ce ai spus tu, mai putin partea cu tunetul :)

    Răspunde

  8. dorice1987
    Apr 09, 2012 @ 09:02:24

    Si mie imi place ploaia, mai ales ploile de vara cu tunete si fulgere. :)

    Răspunde

  9. iulianash
    Apr 09, 2012 @ 11:51:41

    am ajuns si eu sa iti comentez blogul :o … Imi place mult mai ales felul cum iti descrii sentimentele :) keep going :):D

    Răspunde

  10. justemy
    Apr 16, 2012 @ 20:57:18

    eu IUBESC ploaiaaaa :x.
    Mai ales cand tuna si fulgera si eu stau si citesc o carte buna :3.
    Si eu sunt mai emotiva.Ha! :*

    Răspunde

  11. Alex-Maicon
    Noi 29, 2014 @ 11:29:41

    mie imi place sa stau pe teresa casei si sa beau ceva, atunci cand ploua:XX
    cel mai frumos lucru

    Răspunde

  12. Alex-Maicon
    Noi 29, 2014 @ 11:29:50

    te astept si pe la mine
    alexmaicon.wordpress.com

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

