Recenzie~ Naluca si Naucul de Stacey Kade

Alona Dare a fost aleasa regina balului de 3 ori, este majoreta, una dintre cele mai populare fete din liceu, are o cea mai buna prietena si un iubit iar viata ei pare perfecta. Doar pare, pentru ca adevarul iese la iveala imediat dupa ce Alona moare calcata de un autobuz. Ea se trezeste spirit blocat inca in aceasta lume si, in incercarea de a ajunge in acel loc „cu pantofi gratis si in care putea manca oricat fara sa se ingrase” afla ca Will, Will ciudatul, o poate vedea si auzi. Iar Will nu avea nici o sansa in fata Alonei Dare,fata care obtine intotdeauna ce vrea, fie ea vie sau moarta.

Cartea nu este povestita doar din perspectiva Alonei, ci alterneaza, intre ea si Will, astfel ca alfam povestea ambelor personaje. Se pare ca Will nu era asa „un ciudat” cum il considera Alona cand era in viata. Dar ea a avut nevoie sa treaca in nefiinta pentru a putea intelege asta; pentru a putea auzi toate acele glasuri pe care le auzea tanarul in fiecare zi a vietii sale si pentru a vedea toate spiritele care, imediat ce au aflat ca el le poate vedea si auzi, l-au inconjurat insistente, incercand fiecare sa il convinga sa faca ceva pentru ele…si toate deodata…

Naluca si Naucul e o carte usoara, am citit-o intr-o singura zi, frumoasa si amuzanta. La un moment dat avem parte si de un pic de romance care doar face lectura si mai placuta iar spre sfarsit a reusit sa imi smulga si cateva lacrimi. Desi nu ii pot acorda chiar punctaj maxim, totusi nu a fost departe. Mi-a placut mult, o recomand si astept cu nerabdare urmatorul volum!

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. Patty
    Apr 07, 2012 @ 21:13:36

    Clar este pe wish list-ul meu <3

    Răspunde

  2. Alex
    Apr 07, 2012 @ 22:02:27

    Si eu vreau sa o citesc in vacanta asta, pe langa altele. Uff..sper sa am timp, ca apoi in mai intram direct in teze si s-a dus cu timpul de citit carti „nu-pentru-scoala”. :)
    Inseamna ca citesti repede, daca ai terminat-o intr-o zi. Rar reusesc astfel de performante, chiar daca imi place foarte mult cartea. :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 08, 2012 @ 16:53:16

      Ohhh, urasc sezonul tezelor @__@ Dar macar stim ca mai avem luna mai si gata <333
      Uh..citesc in medie cam vreo 30 de pagini intr-o ora. Nu stiu cat de repede inseamna asta. Dar in ziua aia am fost si pe la scoala..asa ca se facuse aproape 4 dimineata cand am terminat cartea :))

      Răspunde

  3. cafebiblioart
    Apr 07, 2012 @ 23:02:58

    Ma bucur ca ti-a placut…chiar e o carte super. :)( ti-am trimis si un mail..in caz ca nu l-ai vazut…) :) Lectura placuta in continuare!!

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 08, 2012 @ 16:50:22

      Am vazut mail-ul. Merci, dar cred ca mai astept reduceri de Paste :)

      Răspunde

      • cafebiblioart
        Apr 08, 2012 @ 17:31:27

        Okay :) spuneam doar…si daca mai stii pe cineva interesat…Am adunat foarte multe carti si nu am avut timp sa ma ating de ele si nici nu voi mai avea :(

      • Sayuki
        Apr 09, 2012 @ 00:17:33

        Oooh, eu n-as fi in stare sa le vand… Tot le-as tine in biblioteca si poate poate o sa mai am timp de citit o parina doua :)

  4. sorina
    Apr 08, 2013 @ 20:14:54

    sti cand apare a doua carte „naluca si naucul”???

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

